Peter-Pan utstilling SNART- kom inn og meld deg ;-)

Ja, da var det den tiden igjen…. Jeg og Peter flyr igjen 😀

Vi jakter på skygger…

Dine skygger… Eller dine bilder av dem, vel og merke..

Selv har vi to ting til felles, Peter Pan og jeg. Vi er veldig opptatt av å leke med skygger…OG vi er generelt ganske opptatt av å leke…  Men der han ikke ville bli voksen, har JEG ikke noe problem med å være det OGSÅ… Det ene utelukker ikke det andre…

SÅ….derfor er vi igjen i gang med en ny Peter Pan -utstilling i  Galleri Frodith. Her skal det lekes med skygger.. Og det måtte gå en hel sommer før vi kunne sette i gang…For solen og skyggene uteble…og regnet sto for det meste av moroa i sommer… Vel- NÅ er det sol og skygger…OG jeg har varslet og advart deg i hele sommer, at OM det dukket opp noe sol…så fikk du knipse og gjemme på bildene… 

SÅ: Om du er HALVPARTEN så interessert i skygger som meg, så har du nå muligheten til å være med på noe gøy. Les oppslaget som henger på  veggen til “GALLERI FRODITH” under her:

Litt vanskelig å se hva det står på plakaten? Gå litt nærmere da vel 😉

 

…så får vi kanskje i gang utstillingen på lørdag eller søndag 😉

 

Under er det bildet som vant etter avstemming i fjor: 

Og her er noen andre som var med i Peter Pan-utstillingen 2014

Og i 2013…


…bare sånn for å tipse om hvordan det KAN se ut….

Det er bare din egen fantasi som gir begrensninger på hva man KAN knipse skyggebilder av 😉

 

SÅ hiv deg rundt, på kanskje den siste soldagen på en stund….RIV med deg kameraet..og få noe på linsen som du kan sende på mail til meg i kveld <3

 

Er du klar? 😀

 

 

 

 

#fotokonkurranse #peterpan #skyggefoto #foto
40 kommentarer

Siste innlegg