Har du blitt skygget….?

Eller skygger du selv??… 

Ja , her er det bare snakk om skygger om dagen. Jeg driver jo som du vet og gjør rent nede i Galleri Frodith, for det skal være Peter Pan-utstilling til helga…  (gå inn og meld deg til direktøren HER ) og jeg jakter på kunstnere..

Så når sola skinner, så løper jeg ut og jager min egen skygge… Og når kvelden kommer så styrer og steller jeg i Galleriet… Slik bare en galleridirektør kan…Pusser, maler, tar i mot kunstnere, og forbereder KJOLEN…For det er jo nesten som med Oscar-utdelingen når jeg har Galleri… Det er MYE snakk om hvordan kjole jeg skal ha…

Men enn så lenge er det Skyggene det handler om…Maset om KJOLEN kommer nok utover i uka 😉

Her er gårsdagens skygge-foto fra meg… Jeg må bruke tiden fram til helgen, for JEG får nemlig ikke lov å delta i Peter Pan-konkurransen selv. Som Galleridirektør er jeg liksom disket allerede før jeg kommer til utstillingsrommet…. 

Så jeg viser bilder NÅ, og du stiller ut i mitt galleri til helgen.. 😉

 


Takker til de som har sendt bilder allerede <3 

Fristen til dere andre er fredag…men det ser du mer om i innlegget om Peter Pan-utstillingen/konkurransen

 

 

 

 

#skyggebilder #foto #konkurranse #peterpanutstilling
18 kommentarer
    1. Så gøy! Jeg skal se om det dukker opp noen skygger på min vei – må finne frem sola igjen først 🙂 Tipper uansett at det kommer mange fine bidrag i innboksen din. Gleder meg til å se. Klemmer <3

    2. toveview: Bare husk å sende bildet ditt til mailen min, og ikke legg på bloggen din som de andre utfordringene. Så blir det mer anonymt når folk skal stemme under åpningen 🙂 Noen trodde det var som de andre utfordringene, men Peter Pan er altså litt annerledes 🙂 Ha en fin kveld du også <3

    3. Skikkelig stilig det “sykkelbildet” ditt !!! Jo, skygger er morsomt som fotomotiv. Ja, det skulle vel være overkommelig innen fredag og være med på denne utfordringa. Mest trolig finner jeg vel en skygge, om ikke annet, min egen, he-he! Da er det bare å glede seg til galleriet åpner !
      Ha en fortreffelig mandags kveld ! Klem 🙂

    4. prøvde på et kult skyggebilde på jobb i dag, men fikk det ikke til litt en gang!! så må jamen meg bare prøve litt til!:) Haha
      Så når det stopper å regne , så skal jeg prøve på nytt med noe annet.. EN eller annen skygge må jeg finne som er kul 😀
      MOrro påfunn!! 😀

    5. Jeg har fått knipset noen bilder til i dag. De blir sendt inn i løpet av uka 🙂 Gleder meg 🙂
      Ha en fortsatt fin dag, med skarpe skygger <3 Klem <3

    6. Stilig sykkelbilde. Jeg jobber med saken.. 🙂 I dag skal jeg jobbe sent, 12-20, men har allerede gått fjelltur med Bonnie og klipppet gress i hagen, vasket klær og bakt brød, så for en morgenfugl som meg er ikke senvakt så aller verst likevel klemmer

    7. Skyggene ja.. Ma sette igang her, for det hadde jeg nesten glemt. 🙂 Flink med skygger du, og mye annet. Liker at du får oss andre igang med noe, du lager et lite samhold her inne som er så godt 🙂 God Mandag fantastiske Frodith 🙂

    8. Jeg har faktisk aldri tenkt på å ta bilder av skygger, før jeg begynte å lese bloggen din. Nå har jeg tatt masse og synes det er kjempegøy. Jeg har bl.a. funnet ut at skyggene blir lange når sola står lavt på himmelen, – det har jeg liksom ikke tenkt på før, haha. Det blir spennende å se kjolen din, tror jeg også skal ha kjole på meg når jeg besøker utstillingen, – er jo litt høytidelig. Det er så moro å følge bloggen din for du finner på så mye artig!💕

    9. God morgen!
      Nå har stusslifolket meldt seg på og sendt inn sitt bidrag 😀
      Åh nå gleder vi oss til åpningen!
      Ha en fortryllende start på den nye uka <3
      Mange klemmer

    10. Morsom skygge med sykkel! Jeg har tatt noen bilder i går, og skal prøve meg på noen i dag også. Må ta mange sånn at jeg kan velge det beste av dem jeg tar. Foreløpig “sliter” jeg litt med å få det bra til med min egen skygge, for da blir den ikke helt sånn som jeg har tenkt. men øvelse gjør mester! Ha en solfylt – og skyggefull dag. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg