FYYYYY Frodith!! Og gratulerer til Lisbeth, på etterskudd!! <3

FY på meg!!!

Det skjer litt mye om dagen…så mye at det går litt trill rundt for meg…Og DET gjør det nesten aldri. MEN Lisbeth har hatt bursdag , i går, og jeg GLEMTE det.. Fysj!! Kom på det nå, her jeg satt og bladde i papirene mine…

Men vi får feire litt idag dag, og utover natta. Fineste Lisbeth, som jeg traff i sommer og alt.

Gratulerer på etterskudd Lisbeth. Du er en knakende flott dame, og jeg håper vi treffes snart igjen 🙂 

Stor bursdagsklem hele resten av uken <3

 

 

Og til deg som leser dette: HER bor Lisbeth, og hun fortjener en forsinket gratulasjon <3

 

 

 

#bursdag #forsinket #gratulasjoner
33 kommentarer
    1. Hehe … ulempen med at jeg skal lage alt selv … greier ikke alltid å produsere så jeg har noe å legge ut hele tiden 🙂 Dagene går fort med jobb, og barn og hus osv …

    2. Hekleri og Ra: Koselig å vite at du er der da 🙂 For jeg ser deg ikke så ofte 😀 Og ikke på DIN blogg heller. Men kos å vite at folk er der likevel <3 Ja, Lisbeth har tilgitt meg 😀 Hi-hi

    3. Det er sånt som kan skje … dessverre :p
      Men du gjør det jo godt igjen 😉 Ha en utrolig flott kveld Frodith 🙂
      P.S. Selv om jeg ikke alltid kommenterer så følger jeg med innleggene dine 😉

    4. annebe: Jeg har oppover ørene med oppgaver også, på jobb.. Ser ut for å bli en travel høst… Dere får riste meg litt om det blir for mye glemming 😀 klemmer <3

    5. Gratulerer så mye til henne på etterskudd :))..skjønner ikke at du klarer å ha oversikten i det heletatt jeg …så ikke noe fyyyy til deg :)) Klem og fin ettermiddag og kveld :))

    6. lisbeth: Ja, jeg tenker at det er rart det ikke har skjedd før, pga det er et salig kaos i papirene mine. Og jeg sjekker ikke hver dag liksom…Kose deg med sivgerdatter og engelsken, og håper du koste deg på dagen din da 🙂 Klemmer <3

    7. Hanne Beate: Ja, andre folk jeg kjenner husker jeg lettere, men har et evig kaos i papirene mine.. på bloggfolk. Så nesten rart det ikke har skjedd før.. 😀

    8. Gratulerer så mye til Lisbeth, enda ei av bloggvennene dine jeg ikke har vært innom.
      Du har jo hatt masse å gjøre med å forberede galleriutstilling og sikkert mye annet også, så da er det fort gjort å glemme. Jeg legger inn mine venners bursdag på mob.tlf. med alarm, men det er ikke sånn kjempemange altså.😊 En fin solskinnsdag ønskes deg!🌞

    9. Tusen takk Frodith <3 Det går litt fort I svingene her også. Vi holder fortsatt på med å klargjøre flytting, innkjøp og pakking. Men nå nærmer vi oss. For på fredag flytter én av mine gutter til egen leilighet. Og samme dagen kommer kjæresten til Norge. Han har nemlig funnet kjærligheten i Nord Irland. Jeg skal hente henne på Flesland på fredag, da skal jeg treffe henne for første gang. Og det gleder jeg meg masse til. Men nå må jeg pugge gamle engelsk kunnskaper, for hun kan ikke Norsk 🙂 Hehe jeg får bruke Google translate 🙂
      Stooor klem 🙂

    10. Gratulerer så mye på etterskudd til Lisbeth 🙂 Ikke kjekt å glemme, men fort gjort likevel, og helt sikkert tilgitt <3
      Klem til dere begge <3

    11. maiken: Ja, vi får kalle de det 😀 Jeg har henne på listen, men en stund siden jeg sjekket 😮 Må få noe vannsikkert system på dette 😀

    12. cuskima: Ja, jeg hadde ikke sjekket papirene mine på noen dager, så det MÅTTE vel skje en gang… Jeg har jo ikke noe brannsikkert system på dette…22. august var dagen 🙂

    13. visste ikkje hun hadde bursdag nå…..supermasse gratulerer…eg skal fixe dette i morgen,men nå er eg på vei i seng så derfor får hun bare en hilsen her hos deg <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg