Ingen unnskyldninger ;-)

Jepp, jeg er klar over at det regner en del…Og at det ikke er SÅ lett å leke Peter Pan å jakte på skygge-fotoer liksom…MEN det er ingen grunn god nok til å ligge på latsiden 😀 

Har du et ferdig skyggebilde,tatt tidligere i år,  som du liker godt ELLER du kan også bruke lamper og lykter….så er det bare å være i Peter Pan- aktivitet…Og sende bilde til meg.

Og hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om overhode, så har du ikke lest innlegget fra søndag… 

 

Men det gjelder altså at jeg har en konkurranse og en utstilling i Galleri Frodith på gang, og skal den bli noe av, må du :

-sende meg et SKYGGE-FOTO på mail innen FREDAG kl 28. august kl 22

-send til [email protected]

 

Les alt om konkurransen og invitasjonen til å være med som kunstner HER

Jeg har fått NOEN bilder, men vil jo så klart ha maaaange flere med!!

 

Under følger noen bilder JEG har tatt tidligere, en kombinasjon av skyggebilde og vannspeiling 🙂

 

Har du gjort klart bildet ditt til Peter Pan-utstillingen?

 

 

#fotokonkurranse #skyggefoto #peterpanutstilling
27 kommentarer

Siste innlegg