Alene med en hel flokk.. <3

Alenemortil4 er nemlig det. Hun er den vakreste mammaen som gjør de hyggeligste ting for den lille flokken sin. Jeg har ikke kjent henne mange månedene her inne, men har allerede dannet meg et bilde av henne, som en varm og god mor og en varm og god jente generelt <3

Hun skriver om alt og ingenting, og litt om det imellom. Hun tar opp viktige ting, samfunnsrelaterte ting, hun skriver om egen hverdag og i sommer skrev hun så vakkert om alle familiene som hadde fått tilbud om gratis overnatting i hytter , fra andre familier. Og om hvordan DE hadde vært en familie som hadde takket ja til det tilbudet.

Hun var rørt av alle de snille tilbudene hun hadde fått, alle som hadde brydd seg, og jeg ble jammen rørt jeg og over hele historien.

Alenemortil4 er utdannet vernepleier, men er for tiden ikke i jobb. Hun liker seg godt ute i naturen, både med og uten barn. Men liker godt å lage minner med DEM der ute 🙂 

Når det gjelder film, er hun mest glad i drama og komedie, og favorittfargene er knallrosa og blå. Hun er glad i lese, brodere og å tegne.

Og det var hun som laget denne flotte tegningen av meg i tegnekonkurransen <3

Og i dag har hun bursdag, fine jenta. 

Gratulerer med dagen kjære deg <3

Håper du får en flott dag, med barna dine, på noe du har lyst til å gjøre 🙂

Stor bursdagsklem, og en liten kakebit <3

 

Kjenner du Alenemortil4?

Liker du å tegne?

Har du hatt bursdag på blogg?

Når har du bursdag?

 

 

 

#bursdagsinnlegg #alenemortil4 #bursdag #gratulasjoner
22 kommentarer
    1. åh, her lå d mye kommentara som æ ikkje hadde sett! Litt seint, men takk for alle fine ord å hilsninge! kor koselig… Snille Frodith som lage sånne hær koselige innlegg..

    2. Ikke lest bloggen nei, men OJ for en nydelig tegning!!
      Elsker å tegne men er ikke noe god på det.
      Eg har faktisk bursdag 5 september… Siste bursdagen i 20 årene faktisk..

    3. Gratulerer så mye til henne! Jeg syntes tegningen hun hadde lagd av deg var SÅ flott at min stemme gikk til henne i tegnekonkurransen.
      Gleder meg masse til å besøke Galleri Frodith imorgen, – vi sees! 😉

    4. Jeg kjenner ikke til henne, men kommer til å kjenne til henne etterpå! 😉 Utrolig fint innlegg, og så fin tegning av deg! 😀
      Gratulerer med dagen til alenamortil4 <3

    5. et koselig innlegg og jeg ønsker henne til lykke med dagen ja 🙂 nei jeg kjenner nok ikke den bloggen.og bursdag,joda har da hatt det noen ganger her på blogg no 🙂

    6. gratulerer så masse til bursdagsbarnet, kjenner henne ikkje -måtte hun få et vakkert år med mye gled 🙂
      <3
      fine ord du beskriver henne med hun er nok en super person 🙂

    7. Gratulerer så mye til henne …husker godt den tegningen…stemte på den jeg :)) Så de fine bildene og forrige innlegg…veldig enig…det handler mye om hva en gjør det til selv :)) Klem <3

    8. Den tegninga var skikkelig digg og det ligner som bare det, jammen er hun flink. Masse gratulerer til bursdagsbarnet 🙂 og masse masse goood lørdag til deg søs <3 gooodklæmme 🙂

    9. Smatt innom til henne med gratulasjoner.. har ikke vært innom der før 🙂 Men grattiss til henne her også.. og takk Frodith for ditt engasjement 🙂

    10. Åh Frodith da!! Kjenne æ blir rørt te tåran hær… Tusen millioner takk for så mange fine hærlige ord… 🙂 æ blei rett å slett mållaus hær.. Du e ei herlig dame som gjer av dæ sjøl te så mange.. D e fantastisk å følge dæ på bloggen din, for du e så jordnær og sprer så mye glede rundt dæ.. Tusen takk igjen Frodith før så mange fine ord.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg