Passion!! <3

Ja, det er nemlig denne damen!

Hun kan best beskrives med ETT ord nemlig. Og det er akkurat det: Lidenskap, passion.

Hun elsker salsa, og underviser i det på en bitteliten danseskole en gang i uken. Men for meg så ER Mette SALSA. Hun sier selv at hun ikke danser SÅ mye mer selv, men det er ikke det jeg snakker om. Hun ER salsa i hele seg.  Hun er rytme.. hun er lidenskap…hun er glede..

Hun ELSKER å reise: Passion4lifeandtravel

Hun ELSKER jobben sin: Passion4therapy

 

Og generelt elsker hun livet, sin sønn, sin mann, reisene, foto, naturen. 

Mette er en dame som virvler rundt i salsa-musikk, gjennom livet. Hun har tøffe nok tak innimellom, med en gutt som har vært mye syk opp gjennom årene. Men Mette elsker livet, forholdet til sin sønn, og tar utfordringene på strak arm og føler HUN er den som lærer av sin sønn og av forholdet deres. 

Når jeg tenker på Mette, og på bloggen hennes, så ser jeg sol, latter, og en stor smilende munn som danser rundt. Enda jeg har sett lite bilder av Mette selv 😉 Det er bare slik hun ER, på bloggen sin 🙂

 

 

Hun jobber på sin egen lille klinikk, Passion4therapy, med naturmedisin og massasje. Hun er glad i å reise, til Thailand-hvor de har et eget lite hus å dra til, eller til Kenya, Hawai, USA eller hvor det måtte passe. (se reisebloggen hennes)

Når det gjelder film liker hun morsomme filmer, gjerne romantiske komedier. Da kan hun sitte på sykkelen sin…foran tv…og sykle i vei 😉 Hun er glad i farger generelt, men en av favorittfargene er nok turkis som hun har brukt mye som farge på klinikken sin. Mette er også glad i å blogge så klart, og å lese og skrive.

 

Og i dag har hun bursdag!!!

Kjære gode deg Mette!

Gratulerer så mye med dagen i dag. Det er en glede å kjenne deg. 

Du sprer gledes-støv som en virvelvind de gangene du enten er på besøk, eller skriver noe på egen blogg. 

Kos deg masse med dagen, sønnen, mannen og livet generelt <3 

Bursdagklemmer fra meg <3

 

Kjenner du Passion4lifeandtravel?

Feirer du bursdagen din med brask og bram?

 

 

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #passioneforlifeandtravel #gratulerer
13 kommentarer
    1. passion4lifeandtravel: Hei-hei fine bursdagsbarnet 🙂 Jeg har det litt travelt og slitsomt om dagen på jobb, så rekker ikke svare folk på kommentarer om dagen. Men gjør så klart et unntak til bursdagsbarnet 😀 Så kos du likte det og ble glad. Her satt ordene løst, når det gjaldt å lage ditt innlegg, for jeg bare HADDE deg inne 🙂 Noen som jeg ikke kjenner så godt, må jeg tenke litt mer. Men de jeg har fått inntrykk av, kommer flygende ut på ei fjøl 😀 Og ditt innlegg nærmest danset seg ned 😉 Kjempeglad for å kjenne deg, jeg vet alltid at du er der, selv om jeg ikke ser deg på en stund…Plutselig er du der igjen 🙂 Kos deg videre med deg og dine og stor klem igjen <3

    2. Kjære Frodith <3
      Tusen takk for fineste bursdagshilsen i hele verden <3
      Jeg var glad som en sol da jeg våknet,gledet meg til denne dagen, og ennå mer glad da jeg leste dette herlige bursdagsinnlegget <3
      Tusen, tusen takk, for en bursdagsgave <3 <3 <3
      Jeg har feiret meg selv siden jeg våknet, gratulasjoner og gave fra mannen, litt kontorjobb om eteriske oljer som jeg elsker, en liten treningsøkt, noen pasienter som trengte meg, og det blir nok ut å spise middag med mine to kjære jeg bor sammen med <3 Så kanskje avslutte dagen med en liten tur ut i naturen , vi hadde ikke tid til å være ute i naturen hele helgen.Så en tur i skogen hadde vært en nydelig bursdagsgave <3
      For selv om reisebloggen min fortsatt roter rundt i i Thailand og Bali, så har jeg selv kommet meg hjem <3
      Siden vi hadde mer eller mindre ferie i hele sommer i Østen, og håndtverkere som bygger om hele første etasje hjemme, så er det travle dager.Blir ingen hjemmelaget kake, da det meste av kjøkkenutstyr er pakket ned i boden :), men kjenner jeg mine kjære så blir det nok kake på meg <3
      Tusen takk for bursdags-hilsener til også dere som har kommentert hos Frodith :).
      Jeg er så glad for at jeg tittet innom din blogg før jul i 2012, og siden har jeg koset meg med den <3 Fine, fine gode deg <3 Massevis av takknemlige og glade klemmer <3 <3

    3. eg trodde eg gjorde det men har blandet henne med en annen som ikkje er så ofte på blogg mer.
      Graulerer med dagen til henne:) Deilig med sånne mennesker 🙂

    4. Gratulerer så mye til henne…”kjenner”henne og bloggen hennes ja…liker den godt 🙂 Super tegning av henne det her..tror ikke jeg har sett den før…..
      Ikke mye brask og bram her…bare litt koselig feiring med de nærmeste …))) Fin dag til deg og bursdagsbarnet 🙂 Klem <3

    5. Hipp hurra og gratulerer med dagen til henne!💐 Jeg må nok inn og ta en titt på bloggene hennes, hun høres ut som ei herlig dame. Flott med sånne gledesspredere i hverdagen, vit trenger alle det.❤️ En fin dag ønskes deg med klem fra meg.🌸

    6. Gratulerer så mye til Mette <3 Ja, hennes reiseblogg elsker jeg å lese. Der kan jeg drømme meg bort i fjerne verdener og skape nye drømmer om steder jeg har lyst å besøke <3
      Kjempefin dag til dere begge to <3
      Klemmer godt <3

    7. God morgen 🙂 Første gang innom til Passion, men var da innom og gratulerte med dagen 🙂 Og jeg er egentlig slutta å feire bursdager, men det hjelper jo ikke det spøtt.. bursdager blir det lell 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg