And the winner is….. (kåringen av vinnereren etter Peter Pan- utstillingen)

Hm….Litt scene-skrekk har jeg jo….og bak herfra kan jeg se hvor mange det er som har kommet… .. *skjelve*…

 

Hallo!! Nå kommer jeg…  Og jeg har med meg det dere har ventet på kan jeg tenke meg…?  Jeg har nå surret rundt her siden i går…. Men nå kommer jeg med konvolutten…. Konvolutten med vinneren…Bare vent litt så skal jeg komme meg helt fram her… *Flakse, flakse, flakse*

 

 

Tadaaa!! Her er jeg! Og velkommen skal dere være, her til Frodiths Scene, her inne i Galleri Frodith. Jeg kan dessverre ikke lande…men dere får prøve å beholde fokuset likevel… 😉 Ja, velkommen hit alle som en! 

De har vært en stor glede for meg å ha hatt denne Peter Pan- utstillingen igjen, og jeg er glad for at så mange møtte opp for å se på bildene i går. Mange valgte å bare se, og noen valgte å stemme også. Og begge deler er like bra. For denne utstillingen,,og alle utstillinger jeg har her i Galleriet er jo mest ment for å ha det moro. Og komme seg ut å ta noen bilder kanskje, eller bare for å lage litt show her inne. For DET er moro det! Så dette med konkurransen er ikke det viktigste, i mine øyne hvertfall….. Men det er hyggelig at så mange valgte å stemme OGSÅ, noen i kommentarfelt og noen på mail og sms, for da fikk jeg til slutt en vinner som skal få en liten premie i posten.

Håper dere har kost dere! Det har hvertfall jeg! Jeg synes det var mange kreative bilder, og jeg ser at folk har lekt seg litt, og da er jo hele meningen med utstillingen oppfylt! Og Galleridirektør Frodith fryder seg stort…

Det  var ET BILDE, som veldig mange hadde likt litt ekstra godt…. og som derfor gikk av med seieren…..Så nå skal jeg bare flakse videre bort her hvor jeg har en liten medhjelper til å åpne denne konvolutten som avslører navnet…..

….*flakse-flakse-flakse*….Hei- der er du ja….da kan du dra i den røde tråden…..*ritsj*…. Og da kommer den gyldne konvolutten ut…. og det er vinneren som er…

*Fanfare*


Elin Slåen!!!   Med DETTE flotte  bildet:

Og hun vant FØRSTEPREMIEN!! Og eneste premien denne gangen…Og det var DENNE så klart : 

 

 

Og hvis du har lurt på hvem som har eid de andre bildene, kan du ta runden inn i utstillingrommet igjen, så får du se hvem de ulike kunstnerne er!

Tusen millioner takk til alle sammen som var med 🙂 Både kunstnere og dere som kom! Takk for denne gangen, nå lukker jeg snart dørene for årets Peter Pan-utstilling.

 

 

 

 

1) Annebe.blogg.no

 

 


2) Dedicat.blogg.no

 

 


3) Elinslaaen.blogg.no

 


4) Evaswindow.blogg.no

 


5) Fruensvilje.blogg.no

 

 


6) Hanne Beate (bloggløs bloggvenn)

 


7) Helge (bloggløs bloggvenn)

 


8) Inneuteferdig.blogg.no

 

 

9) Karidansen.blogg.no

 


10) Kjerstisandnes.blogg.no

 


11) Lithanna.blogg.no

 


12) Maikensnattblogg.blogg.no

 


13) Margarites.blogg.no

 


14) Missimperfektum.blogg.no

 


15) Missmusicalqueen.blogg.no

 


16) Movingon.blogg.no

 


17) Natheless.blogg.no

 


18) Oslopadda (bloggløs bloggvenn OG venninne)

 


19) Stussli.blogg.no

 


20) Utifriluft.blogg.no

 


21) Etdiktomdagen.blogg.no

 

Håper dere har kost dere 🙂 Nå lukker jeg dørene for denne gangen.

Ha en fin kveld<3

 

 

 

 

 

#kåring #vinneren #peterpanutstillingen #skyggefototer #premie
39 kommentarer
    1. Hurra, gratulerer så mye til vinneren! Det var et kjempefint bilde 😀 Og gøy at du har gjort det til en tradisjon med Peter Pan-film! Jeg vant jo den i fjor 😀 Hihi, morsomt 😀

    2. Anonym: Ja, fiiiine bildet 🙂 Maaaange som stemte på det ja .-) Ja, du får bli med når du får tid. Klabb og babb kommer først 🙂 klemmer rebellaen <3

    3. Fru Stussli: Hei, der var du 🙂 Håper det er bra med deg 🙂 Mange fine bilder <3 Og gøy med det bildet som vant. Fine farger og klar skygge 🙂 Masse klemmer <3

    4. Hipphuzzah for Elin og fineste voffsene hennes <3 Må si meg veldig enig i den kåringa, bildet var nudelig 🙂
      Jeg rakk aldri og slenge meg med på denne konkurransen, ble litt travelt/mye klabb-og-babb disse dagene 😛 Men kanskje neste gang!
      Stornattaklem på deg <3

    5. Gratulerer til vinneren…den jeg stemte på også ..veldig fin 🙂 Og takk for en super utstilling…gøy å se hvem som “sto bak”de forskjellige bidraga 🙂 Nattaklem <3

    6. Ååh, SÅ mye flott!! Og så helsikes irriterende at jeg gikk glipp av dette pga idiotiske nettet var borte i rett under en uke:O Men jeg skal få postet selve bildet jeg hadde tenkt til å bidra med, for det er et av favorittbildene mine <3 Men det var virkelig et vakkert og verdig bilde som vant, må jeg si:D Og haha, helt aldeles super og passende premie, herlige deg:D

    7. Så festlig! Gratulerer, gratulerer. Jeg stemte visst på vinneren!!!! Nydelig var det, og jammen var det masse annet gøy også.Tusen takk for at du holder utstilling for oss. Det er du som er stjerne Peter Pan Frodith! Klemsiklem i kvelden 🙂

    8. Gratulerer til en verdig vinner med et flott skyggebilde! Morsomt å se hvem som sto bak alle bildene også, noen gjettet jeg riktig på, men de fleste klarte jeg ikke gjette riktig blogg på. Tusen takk for en fantastisk utstilling, og for at du tar deg tid til å arrangere den 🙂 Klemmer <3

    9. Gratulerer til Elin og husker hun vant tegnekonkurransen også, – flink med bilder hun.😊 Jeg er superfornøyd med de stemmene jeg fikk, og gleder meg allerede til neste utfordring fra deg, når det måtte bli.

    10. Grattis til Elin. Var et flott bilde, selv om jeg hadde valgt et annet, var jo så mange fine. Men noe så passende at det var moving.on som hadde det bilde jeg stemte på var litt kult, passet jo perfekt. Veldig bra initiativ og veldig bra oppslutning. Hurra for Frodith, PeterPan, Elin og alle som deltok. Strålende 🙂 klemmer

    11. Eva: Åå, skal du ha konkurranse 🙂 Det skal HVERTFALL jeg være med på 🙂 Jeg liker godt å være med på andres også <3 Ja, Elin sitt bilde var veldig fint, og det fikk mange stemmer 🙂 Jeg skylder fremdeles noen premier fra tidligere jeg 😀 Men de skal ut snart 😀 Klemmer <3

    12. Så kjekt 😀 Gratulerer til Elin <3 Det var hennes bilde jeg hadde som favoritt 😀 Men etter å ha sett gjennom bildene igjen, så var det bare knallgode kandidater. Og jeg hadde et par stykk som jeg likte litt ekstra.
      Og så er det jo som du skriver, for GØY 🙂 Og det var det...Veldig GØY 😀
      Tusen takk for denne konkurransen. Elsker sånt 😀
      Jeg har en premie liggende selv også jeg 🙂 Er nemlig en konkurranse på trappene her i gården også 😀 Så følg med, følg med 😀
      Gode klemmer i kvelden <3

    13. Elin Slåen: Ærlig fortjent <3 Du er jo flink med bilder også da, alle mulige synes jeg. Og jammen burde du tegnet litt mer også 🙂 Og veldig gøy du vant da 🙂

    14. Elin Slåen: Du vinner veldig her inne hos meg om dagen 🙂 Typiske Elin-konkurranser tydeligvis, både tegnekonkurransen og nå denne 🙂 Moro <3 Jeg har ennå noen premier som skal ut til folk i en utfordring her 😛 Skjer snart 😀

    15. Elin Slåen: Ja, det ble deg 🙂 Mange innom og stemte på deg 🙂 Moro 🙂 Fine farger og fine skygger i det bildet <3 Og Peter Pan-filmen har blitt en typisk premie for denne konkurransen så klart 😀

    16. Men aww <3 Herlighet så gøy! Det hadde jeg aldri trudd med alle disse flotte bidragene- jeg blei helt rørt jeg nå <3 <3 <3 Og for en fantastisk premie! 😀 Jeg elsker Disney filmer, alle som én 😀
      Tusen, tusen takk <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg