Man har lov å drømme….litt hvertfall.. ;-)

Nå var jeg jo og snoket i Desigual-butikken her i forrige uke… Men lommeboken ligger fremdeles stor og fet i vesken min…For inni butikken var det helt klart Desigual-klær, men ingenting som ropte Frodith akkurat… Så da gikk jeg igjen da.. Med LITT tung underleppe og veldig veldig rik fremeles…. Kremt… eh… 

Men om jeg ikke er verdens rikeste, så har jeg så jeg greier meg…Og litt til… Og UANSETT så er det lov å drømme seg bort litt vel, når høsten banker på…Og shopping-foten danser cha-cha -cha i tiden rundt lønning…

Så her er noen godbiter jeg har sett på, og som jeg jo KAN kjøpe …strengt tatt 😉

(Bildene er hentet fra DENNE nettadressen. Jeg er IKKE sponset, jeg bare LIKER Desigual så godt 😀  Man kan jo bare Google Desigual også, så er det masse steder du kan finne klærne online)

 

Jada…jeg vet jeg har NESTEN helt lik fra før…Men ikke heeeelt…. Så denne vil jeg ha 😀

 


Og en høst -jakke TRENGER jeg jo strengt tatt…Gjør jeg ikke?

 


Og en litt mer høstlig variant…Sånn fargemessig…Med tights og støvletter av noe slag…

 

Ja,….drømme kan jeg hvertfall…Så får vi se 😉

 

 

 

 

 

#outfit #desigual #klær #shopping #drømmer
62 kommentarer
    1. margarites: Har bestilt den øverste 🙂 Den likner jo min solkjole som du vet, men denne skal jeg bruke mer til tights og sånt 🙂 Nå gleder jeg meg til å få i posten 🙂

    2. Tenker du finner en grunn til å kjøpe noe av dette også… Høstjakke er et must når vi nå går mot høst. Og kjoler med litt farge skaper glede på en grå høstdag…jepp, jeg er helt sikker på at du må på shopping. Og siden du sparte penger sist (siden du ikke kjøpte noe) så kan du helt klart bruke det du sparte + litt til – for på sparing får man jo renter 🙂

    3. Ha, ha, betyr egentlig i alle bortgjemte tingene mine,( i allefall det jeg bruker det om:)) vet ikke om det er strilsk , jeg har alltid brukt det…

    4. uff ja dere drukner her er det sol…eg satt på trappen og leste bok i solen isted <3 fantastisk.....
      ja noen ganger må man bare ha noe...så kjøp det om du har falt pladask.....:D
      eg elsker å ha på MYE klær,,,,,eg hadde vært kjedelig i en sånn sex scene der fyren sku kle av meg......hadde jo blitt halve filmen i å fjerne alt tøyet hahahahahaha
      klemmeting fra solblide meg<3

    5. cuskima: Jeg liker å ha mulighet for LITE klær, kunne ha kjole under og jakke oppå, for jeg blir så varm innimellom 🙂 Den kjole-tunikaen her tror jeg at jeg må kjøpe. Den er jo ganske lik min sommerkjole, og dette er også en sommersak…men med tights er den super som høst-kjole også 🙂 Jeg tor jeg MÅ bestille den etterpå 😀 Klemmer på vei med paraply <3

    6. ladyaugust: Så bra det er studiogreier nå da 🙂 Og du er flink lærer, det tenker jeg nok ja 🙂 Du er uunnværlig søs <3 Her jobbes det på så svetten spruter hver dag, men jeg har hatt en LITT roligere dag i dag 🙂 stor godklem til deg <3

    7. Jo, haustjakke må du ha! Og denne var veldig kul! Kjenner godt til heftige danserytmer i lommeboka rundt den 12. kvar månad …. 😉

    8. Min matgale verden: Ja, ikke sant den passer fint på høsten…Skal jeg bestille?? 🙂 Veldig lyst 🙂 Ja, vi er skikkelig på Outfit-blogging i dag 😀 Klemmer <3

    9. Det er heelt lov, og faktisk også gratis å drømme! 🙂 Jeg gjør det hele tiden selv! Synes det var fornuftig av deg å gå hjem uten noe når du ikke fant noe som skrek navnet ditt 🙂 Jeg har noen ting i mitt skap som har blitt kjøpt fordi det var litt fint eller på slag, men som aldri blir brukt. Og det er bare tull! 🙂
      Den kåpa der så forresten veldig god ut, Deilig når de er litt lange 🙂

    10. åh så flott og helt deg 🙂
      ja man kan drømme….eg ønsker meg fler dager med sol og varme før det blir helt høst. Alle er likssom så gira på høsten til tross for null sommer her i vest i år……de snakker om den som om den var evig lang og kun filmversjonen av høsten kommer nå….vel….eg er jo egentlig optimist da..så derfor håper eg på litt mer sol og varme før vi lukker døren til årets korteste sommer 🙂
      For min kropp liker det best varmt….og selvom eg har vært i god form i år contra i fjor…..så har eg hatt mer au i år siden det har vært så mye regn…min kroppe liker ikkje det. Egentlig burde eg bodd en varmere plass,men nå er det sånn at eg er så glad i Bergen at det må skje noe drastisk om eg skal flytte 😀
      klemmerier med drømmer til deg <3

    11. Godt du har regntøy og utstyret i orden 🙂 Pust i bakken og fortjene det gjør du absolutt! 😀 Her våkna vi med at pumpa var røket og den er dødnødvendig for å få unna vann nedi dumpen her så det ble en stressfull våknings men nå er det roligere bare en haug med telefoner som må gjøres og så er jeg lærer for Engelen og det går ganske så greit for jammen er hun flink. Etterpå blir det pannisser og studiojobbing, gutta lesser på med nye låter. gooodklæmme <3

    12. dedicat: Jeg skal sjekke den ut 😀 Jeg regner ikke med at dere gutta er så interessert i den slags prat nei 😀 Og selv om jeg ikke skriver MYE om moter, så er jeg jo LITT interessert innimellom 😀

    13. ladyaugust: Ja, tror det flommer litt her … Og Men jeg har hvertfall paraply, og regnfrakk.. Og i dag kan jeg puste bittelitt også 🙂 Jeg lurer på om jeg ikke fortjener en bitteliten ting fra Desigual nå , av disse tingene 😀 Tror du ikke? Ha en super dag i dag du også, hva gjør du i dag søs?? 🙂

    14. Kristi Pedersen: Håper du får en flott dag også, med eller uten paraply og gummistøvler 😀 Ja, drømme er billig, og kanskje bruker jeg faktisk noen EKTE penger på å kjøpe litt også 🙂

    15. Eva: Disse klærne passer perfekt til min kropp. Litt sånn kroppsnære øverst, og ikke SÅ kroppsnære nedover 😀 Jeg må vurdere om jeg kanskje må bestille litt 😀 Deilig å drømme litt 🙂 Klemmer med paraply <3

    16. etdiktomdagen: Ja, jeg likte alt her og mer til Og jeg har en kjole, men enda mer sol-kjolevaianten av den øverste. Elsker mønsteret 🙂 Ja, jeg trenger nok strengt tatt ikke mer jeg heller 😉 Ha en flott dag du også 🙂

    17. Nå tror jeg jentene her inne på bloggen er i motehjørnet,, så da henviser jeg til kommentar gitt KjerstiSandnes.. gir et lite hint om mine fokuser på klær 😛

    18. Nettet er litt skummelt sånn sett for plutselig er man i nattshopping. Jeg oppdager det ike føre det kommer pakkelapp i posten og det blir jo endel når man liksom bare skal inn å se rundt om på nett 🙂 Supersmashingflotte ting du finner, liksom helt deg det der 😀 Ha en nydelig dag søs, er det flom hos deg? goodklæmme <3

    19. Ja, de klærne ser veldig DEG ut! Jeg likte snittet på kåpa/jakka ekstra godt, Den lille sorte får virkelig et løft med de fargeklattene nederst!:D

    20. Drømmene er i alle fall gratis, samme hvordan man ser på det. Det er når de skal settes ut i live at det begynner å koste 🙂
      Fine plagg dette. Vet ikke om jeg ville kle dem. Men likte veldig godt den nederste <3 Og så måtte jeg hatt et smykke eller skjerf i halsen som matchet 🙂
      God drømmeklem <3

    21. God morgen!
      Ja det er lov å drømme 🙂 Jeg likte veldig godt kåpa og den nederste kjolen. Jeg må drømme litt til. En skattesmell med siste innbetaling nå i september gjør at jeg må være litt forsiktig 🙂 Ha en flott dag!

    22. Yes er virkelig lov å drømme!!:)
      Trenger myye jeg, eller jeg går og tenker på at jeg trenger mye! Haha.. hva som faktisk er sant er vell en annen ting! Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg