Med musikk i hjertet :-)

Missmusicalqueen er en jente med stor lidenskap for musikk. Hun elsker musikaler så klart, hun er jo Missmusicalqueen. Men mest av alt elsker hun sang og musikk generelt og countrymusikk spesielt. Det er hennes store lidenskap. Og en tur til Nashville ville nok ikke vært å forakte. Hun er ofte på konsert, og rett som det er får hun treffe sine idoler også 🙂 

Missmusicalqueen er glad i hester, og tilbringer mye tid på hesteryggen. Tenker det er sunget mange en countrysang på den hesteryggen 🙂 

Missmusicalqueen jobber i barnehage, og stortrives med barna og kollegene. Jeg tror hun har det som plommen i egget der.

Hun kan reise nesten hvor som helst, men liker å oppleve litt ting og et sted med varme er å foretrekke. Hun liker filmer som Grease og Dirty Dancing, og filmer med dyr. Favorittfargene er blå, turkis og lilla, og hobbyene hennes foruten musikk, sang og hest, er blogg og å være med venner.

Missmusicalqueen virker på meg som en livsglad, snill og koselig jente. Hun har musikk i hjertet, og hjertet på rett plass. Da jeg var i Bergen i sommer, for å møte noen bloggere, var hun så søt og snill at hun hadde sendt med en kollega, (som jeg skulle møte) en kjempekoselig gave til meg. Tenk å være så søt da. Ikke ble det noe treff på oss en gang, for det var så mange jeg skulle treffe, men likevel sendte hun med en gave til meg <3

 

Hun har alltid tid til litt små -prat på bloggene, og det  gjør at jeg kjenner henne litt etterhvert. Hun er alltid med på foto-utfordringer eller fotokonkurranser. Og er superflink å ta bilder.

Og i dag har hun bursdag!!! Søte Missmusicalqueen <3

 

Kjære deg

Gratulerer masse med dagen i dag. Kjempeglad for å ha deg som bloggvenn.  

Neste gang jeg kommer til Bergen må vi prøve å treffes. Håper du får en super dag med de du vil feire med 🙂 AT du får kake og en god middag. Kanskje en liten konsert?? 

Store bursdagsklemmer på vei i full fart med fly <3

 

Kjenner du Missmusicalqueen?

Har du snart bursdag?

Hvordan musikk liker du?

 

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulasjoner #missmusicalqueen
37 kommentarer
    1. Jeg kjenner henne ikke , men gratulerer så mye med overstått dag likevel. Skal kikke innom henne her….
      Jeg er glad i forskjellig, men ikke country. Sade er min favoritt for tiden.

    2. Så skjønt <3 Takler ikke country selv, men ELSKER musikk ellers:) Er sanger og låtskriver selv, så musikk er alfa og omega for meg. Må få tatt turen innom bloggen hennes for å gratulere mens det ennå er tid igjen av dagen hennes - ha en superfin kveld/natt videre!

    3. ja vi er kvitt dem nå heldigvis de som var sånn -nå mangler vi faktisk en ekstravakt..så eg gleder meg til å se hvem det blir som kommer 🙂
      klememrier <3

    4. absolutt <3
      de gjør likssom halve jobben de...uten dem blir det slitsomt,vi ahr hatt noen som laget sur stemning...helt pyton....
      klememtingene <3

    5. <3 takk, tror vi faktisk nesten hadde helt likt hahaha :D
      dagen gikk fort, jobber med en hyggelig kollega som har vært borte litt over ett år og er tilbake igjen nå i Bergen -så vi ble glad da vi fikk henne som fast annehver lørdag med meg :)
      klemmetingene <3

    6. cuskima: Jepp hurra for henne 🙂 Så bursdagsinnlegget ditt også, kjempefint 🙂 Og du har jobbet i dag ja. Glad jeg har lørdagsfri 🙂 Klemmer til deg <3

    7. annebe: Liker best litt rolig musikk jeg også har jeg funnet ut 🙂 Og sterke stemmer 🙂 I dag hekles det her, og ellers lite fornuftig 😀 god klem til deg <3

    8. hipp hurra for Veronika 😀
      Eg har jobbet i dag så eg laget innlegg i natt 😀 husket plutselig at selvom hun hadde feiret litt allerede så var nå egentlig dagen hennes i dag. Hun koser seg nok max,full utttelling på TV i dag for henne hvertfall 😀
      klemmeting til begge <3

    9. Hipp hurra for henne..koselig innlegg til ei flott jente ..kjenner henne jeg også ja :))..jeg liker fengende sanger …gjerne norske..og slike litt pene rolige …ingen helt spesielle favoritter :)) Klem og fin dag videre <3

    10. karenmarenmette: Flott hun får en hilsing på sin side også 🙂 Koselig 🙂 Takk for gode ord. Blir jeg kjent med folk her inne er det så koselig å skrive disse innleggene 🙂 Klemmer og ha en fin lørdag <3

    11. Fine, gode Solfrid!! Du er so god og huskar på alle.. Dine bursdagshelsingar er so oppriktige og energigivande.. Og so er det so utruleg kjekt å få kjennskap til nye fine bloggarar.. Klem og god laurdag til deg!! Bursdagshelsing til musicalqueen leverer eg på sida hennes 🙂

    12. etdiktomdagen: Jeg sov til 8 jeg også 😀 Fornøyd med det :-)Så kos med en katt som kommer og kroer seg sammen og koser seg inne 🙂 Her er jeg i skikkelig pysj-form, etter et besøk som ble avlyst. Deilig med noen sånne dager. Hipp-hipp til Veronica 🙂

    13. Hanne Beate: Japp, jeg har supre bloggvenner 🙂 Ja, jeg ser du har funnet noen av de fine bloggvennene mine 🙂 Koselig det 🙂 Håper du får en fin dag også Hanne Beate <3 Stor klem<3

    14. Så flotte beskrivelser du har Frodith, på de som har bursdag 🙂 Det er jo herlig å møte dagen med dine gode ord <3 Jeg skal titte innom bloggen hennes - gratulerer med dagen!!
      Det regner her også. Jeg sov litt lenger i dag...... deilig det også. Katten kom løpende inn, våt og selskapssyk. Han har rullet seg sammen under stuebordet 🙂 Jeg tror det letter om litt, så kanskje det blir en tur ut 🙂
      Ha en flott lørdag 🙂

    15. Du ser ut til å ha mange hyggelig bloggvenner, og hun er nok intet unntak i så måte. Gratulerer med dagen til henne!🌸
      De av dine jeg leser mest er nok Kjerst, Eva og Vanja, men jeg titter innom mange av de andre også. Jeg liker det meste som går på radioen, men er ikke noe glad i rock og sånn nymotens hip-hop osv, hihi. Kos deg og ha en fin dag og god helg!💕

    16. Gratulerer til hun du skriver om. Jeg kjenner henne ikke men håper hun har en fin dag fforan seeg. Musik ker viktig og brukes overalt. Liker ymse musikk men ikke så veldig ofte jeg lytter på det. Men litt klassisk musikk grytidlig morgen er herlig. Ha en fin dag.

    17. Så kjekt å hekle 😀 Synd gjestene ble syke da 🙁 Men ikke noe å gjøre med. Da får man heller kose seg som best man kan på annet vis 🙂

    18. Eva: SÅ gøy at dere skal feire nå da 🙂 Gleder meg til å se bidragene 🙂 Jeg kommer og stemmer 🙂 Vi skulle egentlig ha besøk, som har blitt syke. Så vi bare surrer her 🙂 Litt deilig også. Jeg hekler litt 🙂 Må lage ting til julekalenderen , lurt å begynne tidlig 😀 Hi-hi Ha en strålende dag 🙂 klemmer<3

    19. Gratulerer så mye med Dagen til Missmusicalqueen <3 Hun høres veldig livlig og spennende ut.
      Det er en stund til jeg har bursdag igjen ja 😉 Ikke før til neste år. Men faktisk skal bursdagen min som var, feires litt neste helg...hihi. Min og min sønns bursdag, som var like etter min. Vi har ikke fått feiret med familien enda....Så det gjenstår å gjøre neste helg 🙂
      Jeg er ganske variert i musikksmaken. Og den lyttes til, alt etter humør og anledning. Musikaler er kjekt ja 😀
      Nå er det siste innspurt i fotokonkurransen her. Og mange (synes jeg i alle fall) bilder har kommet inn. Gleder meg til å presentere dem i morgen, etter at fristen går ut i kveld 🙂
      Ha en superfin dag i dag Frodith <3 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg