Tenk om …


Tenk om jeg hadde fått en kjempepanne…og var klok og vis og alt det der…

Så fikk jeg heller tåle at det ikke var plass til stort annet i topp-etasjen…

At alt måtte skvises sammen …på et sted…og jeg måtte se ut som Minni Mus… 

 


Tenk om ….jeg ble puffet og poffet hit og dit…til jeg ble helt skjev og rar…

Så skjev at jeg ble helt svimmel… og at det ikke hjalp det SPØTT med de brillene jeg står og peiver med…

 


Tenk om… jeg levde i et tegneserieblad….

Levde et tegneserieliv, hvor Donald kom innom til te hver dag….

Eller Stomeprud var min aller beste venn….

 


Tenk om….jeg hadde fastnet i en murvegg….

Med smilet klistret på…

Med ingen muligheter til å flagre avgårde…

Men pent måtte henge der å glo…Glo på de som travet avsted…Glo på de som danset avgårde…

 

Nei….Jammen er jeg glad at jeg bor her jeg gjør, og lever det livet jeg lever 😉

 

Tenker du over at verden kunne sett helt annerledes ut?

Liker du å holde på med litt foto-lek?

 

 

#fotoredigering #fotolek #tanker #foto
34 kommentarer

Siste innlegg