Hvis du MÅTTE velge… (ikke politikk ;-) )

Ja…da er vi i gang med DEN leken igjen liksom….tenker du kanskje…

Når man blir presset av Frodithen til å velge mellom ting… Noen ganger to ONDER…andre ganger to GLEDER…Men poenget er at man MÅ velge EN….Ikke lov å velge begge…Og heller ikke lov å trekke seg 😀

Vi holdt på med dette som barn, og det gikk ofte i å måtte velge mellom ekle tenkbare ting å spise…MEN…slapp av…du skal slippe DET…. I dag vel å merke.. 😉 Du velger EN fra hvert nummer under her… 😀

 

Så: HVIS DU MÅTTE VELGE EN TING… ( og det må du) VILLE DU DA VÆRT:

1)

 

 

 

 

2) 

3)


Ja, da er det bare å velge 😉

 

(Tenker disse valgene var lettere enn de politiske valgene du må gjøre i dag jeg 😉 )

 

 

 #valg 

23 kommentarer
    1. Så kul! Jeg velger meg maraton, katt og Petter Smart! Litt av en kombinasjon. Om Petterhjernen får bestemme, så finner han sikkert opp et eller annet som får meg til å løpe som en katt!!!!!

    2. Ikke alltid så lett å velge, nummer en ville jeg helt klart ha sagt:ja, takk, begge deler, siden jeg har løpt noen maraton’er i mitt liv, og bokset flere år <3 Umulig å velge mellom to like morsomme ting <3
      Nummer to, ville jeg nok ha vært en katteprinsesse som gjør akkurat som hun selv vil og det siste tror det hadde vært kos å være Petter Smart 🙂

    3. Oh den første er umulig så jeg velger bokser for da slipper jeg å løpe hele tiden, den andre tenker jeg at jeg ville vært en elefant for bare tenk når man drikker brus med DEN snabelen :DDDD og den siste må jeg bare si Petter smart for han er sååå lur, ikke at han stordalen ikke er lur for han tror jeg er så lur at han fort kan lure seg selv liksom 😉 Ha en fin kveld søs <3 Her ligges det på begge sofaene 🙂 gooodklæmme <3

    4. Jeg ender nok med maratonløper, katt og Petter Smart jeg også, som ganske mange av de andre her.
      Riktignok er jeg ikke særlig glad i å løpe, men jeg jobber med saken og har såvidt opplevd den der følelsen jeg streber etter der løpingen går av seg selv og det blir mer som meditasjon enn trening.Jeg hadde jo ikke måttet være en veldig rask maratonløper, det sa du ingenting om.
      Katt vil jeg være fordi jeg elsker kos og frihet, og jeg har ikke lyst til å bli skutt fordi noen vil lage souvenirer av tennene mine.
      Petter smart både fordi han er smart – og fordi han nesten alltid er begeistret!

    5. Hihi, er sikkert lettere for mange å velge her enn i valget – but then again kan det også være helt motsatt:p Mine valg her ville nok blitt maratonløper, katt og Petter Smart:)

    6. Jeg ville valgt maratonløper, katt og like smart som Stordalen. Jeg stemmer alltid på forhånd så slipper jeg kø idag. Har ikke sett eneneste valgsending men stememr alikevel langt fra likt som sist. Det er tross alt det samme hva man stemmer bare man benytter seg av sin borgerplikt. Ha en fin kveld.

    7. Lettere enn politisk valg, ja. Jeg ville valgt: Maratonløper, elefant og Petter Smart. Og grunnen: Jeg kunne aldri tenke meg å slå noen, selv om det var i en boksering (så da får jeg heller øve meg på å løpe). Elefanter er flotte og majestetiske og glad i familien sin. Det skal mye til før en elefant forlater en syk eller død unge (og fordi katter har skumle øyne og kommer snikende innpå folk). Og så ville jeg vært Petter Smart for da hadde hodet mitt vært fult av lure ideer (Petter Stordalen har flust med penger, men han må nok ta vanskelige valg og avgjørelser, og tror ikke man blir lykkeligere av den grunn).
      Og etter middag er jeg klar for å stemme på litt mer alvorlige saker. Jeg har bestemt meg, så da er det bare å gjøre min borgerplikt. Og jeg vil jo også være med å påvirke hvordan det skal være her jeg bor- Kan liksom ikke bare la den sjansen gå fra meg. Godt valg! Klem <3

    8. marathon er jo livet generelt til tider så det er lett -det med å slå og sånn faller ikkje like naturlig for meg.
      Elefant
      Selvsagt Petter Stordalen -en ekte Askeladden i min øyne og en hverdagshelt<3

    9. Hahaha så utrolig morro alternativer!!
      Hmmm maraton eller boksing, faktisk veldig vanskelig. Men tror jeg hadde gått for boksing!!:)
      Hmm katt eller elefant.. elefant. Siden jeg allerede har en katt hjemme så går jeg for elefanten! Hahaha
      Meeen petter stordalen eller Petter smart.. hmmm. Deen var derimot vanskelig.. greit med en smarting, men også greit med et ekte mennesk! Haha
      Tror jeg går for stordalen jeg gitt! 🙂

    10. Yey, jeg liker når du har disse jeg 😀
      1) Jeg ville valgt å være maratonløper, hadde jeg holdt på med boksing ville jeg vært livredd før hver kamp for å få vondt! Haha, det passer dårlig i den sporten der.
      2) Katt selvfølgelig, de er jo så søte ^^
      3) Petter Stordalen. Synes han virker som en fornuftig og snill mann.
      Det politiske valget er forsåvidt også ganske enkelt, nå må jeg bare se å komme meg til urnene! 🙂 Ha en fin dag <3 Klem

    11. Hmmm jeg tror jeg ville vært Petter Smart, gitt 🙂 Tror det er spennende å kunne finne opp ting og tang – smarte løsninger – og fått satt de ut i funksjon. Men hva skulle jeg funnet på da? Tenke tenke……………

    12. I år er nok dette valget enklere enn det andre som må tas i dag ja, men jeg skal trosse pøsregnet og stemme uansett.
      Mine tre valg vil uten tvil være bokser, elefant og Petter Smart 😋
      Hva sier disse valgene om meg? At jeg hater å løpe og ikke finner mening i maraton, at jeg ikke liker katter og heller ikke er så begeistret for den andre Petter og vil gjerne være smart. 😆

    13. Ja nå har jo jeg nettopp lagt ut er innlegg om “Valgets kvaler” – så måtte jo du selvfølgelig komplettere det med dette her. 😀 – 1. Maraton, jeg vil heller bevege meg forover enn å ligge på rygg og telle stjerner. 2. Jeg ville bestemt vært katt. Jeg har alltid vært en liten sprett, og ikke vant med å dra med meg mer enn jeg har bruk for. Og dessuten vet katter akkurat hva de vil. Og elefanter glemmer jo aldri noe. hoff så kjedelig, 3. Petter Smart,, jeg har kanskje litt større sans for mangfoldet i hans kreativitet enn han andre Petter, uten å si noe vondt om han. “End of the votes from the Dedicat Jury” 😀

    14. veldig lett,maratonløper,katt og petter smart 🙂 og når det kommer til valgurnene ja da er partiet mitt satt så jeg er klar 🙂 i tillegg skal eg sitte som valgfungsjoner i hele ettermiddag for kirkevalget,blir en lang dag da eg går med hodepine på 3 dagen

    15. Hehe, ja det kan du ha rett i, jeg er snart på vei til stemmelokalet. Jeg ville løpt maraton, for jeg hadde fått så vondt i hode av å bokse tror jeg, dernest ville jeg vært en smidig katt, ikke minst i dag her jeg sitter med stive ben og skikkelig gangsperre i leggene. Og så tror jeg faktisk jeg ville vært Petter Stordalen, for Petter smart er unektelig supersmart, men han er og distrè og rotete, så da velger jeg pengene og stordalen jeg, så kan jeg dra på hotell neste helg og, hehe. Da var jeg tilbake, enn så lenge, i kveld reiser jeg på hytten med Homer-skjorten min, fri to dager og skrivetur i ensomheten med søteste Bonnie 🙂 Good mandag. klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg