Forsker -Frodith forteller om resultater av valgene….;-)

Ja,…. forsker -Frodith vil komme med en oppsummering av dagens valg, om ikke lenge… 

Du som har vært innom og valgt her, i dag tidlig, vet jo at det ikke er snakke om politisk valg….men mer “rare valg” som vi har tatt for oss… 

Slike rare valg, er noe for Forsker-Frodith å ta tak i ….for om mulig klemme ut noe vitenskap av materialet…

Så – i løpet av uka vil du få noen vitenskaplige fakta av alle svarene….men IKKE i dag….

For i dag har Frodithen vært sånn….

VELDIG travel…. Og løper omtrent etter meg selv…. 

Da blir jeg en blek skygge av meg selv skal jeg love…og har IKKE noe veldig fornuftig å komme med… 

 

Men følg med utover i uka, Forsker-Frodith dukker opp 😉

Og har du ikke valgt ennå, så er “valg-mulighetene” HER

 

Har du valgt? I MITT valglokale mener jeg 😀

 

 

#valg #forskerfrodith #valgresultater

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg