Finn feilene ;-)

Vel…det er egentlig ikke noe FEIL…ingen som kan telles hvertfall…Det er bare en liten titt på hvordan jeg ser ut hvis jeg hadde vært helt symmetrisk i ansiktet. Altså : Høyre side kopi av venstre side.. Eller venstre side kopi av høyre side..


Jeg kan være SÅNN…


Eller SÅNN….. 

 

Men egentlig….

 

…ser jeg SÅNN ut, i virkeligheten…

 

Så kan jeg også i noen sammenhenger se SÅNN ut- symmetrisk: 


…ingen kommentar….

Eller


…sånn….litt bekymret liksom….

 

Men egentlig ser jeg …


…sånn ut 😉

 

Har du prøvd å lage symmetriske bilder av deg selv?

 

 

#foto #redigering #symmetri

 

 

 

20 kommentarer
    1. God morgen!
      Ja nå er det FOR mye. Jeg må trene hvis jeg skal orke dette peset så nå har jeg spinningtimen om en halvtime. 06.30 er vanvittig tidlig å sette seg på sykkelen. Mulig det til og med burde være forbudt *gjeeeesp* Men nå prøver jeg å sikre meg fri i kveld til å se på tv og spise pizza uten så mange burde-burde 😀 Det blir digg og det burde vært påbudt 😀
      Mange fredagsklemmer

    2. Fru Stussli: Ja, blir litt kaos her også, når det går i ett hele tida…Jeg ORKER simpelthen ikke holde på med støvsuging kl 22 og sånt… Så da får det gro litt igjen… bare det ikke gror HELT til 😀 Men i morgen er det tur 🙂 Gleder meg, farer avgårde rett etter jobb 🙂 Ja, du må senke skuldrene litt du også, vi er FOR stressa nå Bente, er vi ikke? Ikke bra… Godklemmer på vei <3

    3. Hanne Beate: Oi, ja, kanskje ikke så VEEELDIG ulik på de forskjellige sidene… Men ser litt mer bedrøvet ut på noen av de symmetriske synes jeg 😀

    4. Wow, det var faktisk litt skummelt når du ble helt symmetrisk. Fremmed. Jeg synes du er vakrest akkurat som du er 😀
      Nå skal jeg se om jeg finner huset her, blir kaos når fruens hode er andre steder over tid. I kveld er det foreldremøte med treningsgruppa, men så må svømmeting roe seg bittelitt. 140 unger fordelt på 15 kurs i går og alle kom seg hjem hele og fine 😀 Nå kan jeg senke skuldrene bittelitt.
      Torsdagsklemmer i fleng 😀

    5. Artig! Du er ganske symmetrisk i utgangspunktet, men så på tennene, håret og halsen hvilke bilder du hadde satt sammen. God morgen til deg, med ønske om en flott dag!💕

    6. Morsomt! Det der har jeg aldri prøvd, men det ser gøy ut. Og jammen ble det litt vanskelig å se helt hva som var ekte og hva som var speilvendt :-), men når jeg så på tennene eller halsen så kunne jeg se hvilke bilder som var satt sammen eller symmetriske. Ja i tillegg til at du skrev det under da…
      Nå er det natt her…snart. God natt til deg fra meg <3

    7. Jeg har et program på mobilen som speilvender bilder mot hverandre. Det synes jeg er stilig. Men har kun brukt det en gang 🙂
      Det gir jo flotte effekter når man kan leke med bilder på denne måten 🙂
      Og du er jo flott uansett om du er symmetrisk eller ikke <3
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg