Jippie!!! Jeg skal på tur!!!

 Jippie!! Nå står jeg på hodet i kofferten her!! Jeg skal på tur i morgen, rett etter jobb.. Og for ca et år siden, nesten på dagen, var jeg på jobb-tur til et spesielt sted. 

Solen skinte…


Himmelen blå…og plantene i den botaniske hagen i nærheten var vakre….

Og disse satt på utsiden av hotellet jeg bodde….

 

Og nå skal jeg til AKKURAT samme by igjen… Akkurat et år etter…. Og denne gangen på ren kose-tur. I helga. Med venninnene mine. 

 

Kan du gjette til hvilken by jeg skal?? 🙂

 

 

#tur #reise #venninner #hotellopphold #shopping

20 kommentarer
    1. Jeg husker du koste deg i Sverige, men det stopper der? En storby om jeg ikke husker helt feil også.
      Så herlig å komme seg litt bort og kose seg.
      Jeg skal bare på hytta i helgen, men gleder meg?
      Desuten skal jeg til Rotterdam i slutten av Oktober?. Gleder meg.:)

    2. Så herlig. Skal du til vårt naboland? Tenkte på Strømstad og Gøteborg, men i Strømstad har jeg vært så mye at der er det ikke disse figurene er, så da går jeg for Gøteborg! Du må kose deg masse. Hotell er bekymringsløst og herlig inni mellom, så jeg gleder meg også til hotellhelg. Klem <3

    3. Husker noe fra den turen..men ikke helt hvor det var…Sverige ?…herlig bilde av deg ..og riktig god tur..kos deg masse 🙂 Klem <3<3

    4. Å, nå vet jeg hvor du skal! 🙂 Måtte bare bla litt bakover i bloggen din, for jeg husket ikke helt hvor du var for nøyaktig et år siden. Men, da håper jeg du får en skikkelig fin tur! 🙂

    5. Oj! Skal du dra? Men hvor var du i fjor da…..hm…..var ikke du i Stockholm?? Eller kanskje ikke, husker ikke, altfor lenge siden altså! Men du, siden jeg ikke husker, vi har botanisk hage i Bergen vi altså, så bare kom du, hihi. Åh….fikk nesten litt sommerfugler jeg og, er så GØY å dra på tur! klemmer

    6. Vakker dame som skal på tur! Stilig tunika, jeg likte fargene supergodt og de kler deg veldig 🙂 Jeg vet faktisk ikke hvor du skal, kjenner ikke igjen noe ved de bildene du legger ut, dessverre 🙂 Men du må nikose deg på tur, blir sikkert helt deilig !

    7. Selv om jeg ikke har fulgt bloggen din så kjempelenge, så har jeg sett litt bakover i arkivet ditt og spesielt det som har med Desigual å gjøre. 😉 Dermed er jeg ganske sikker på at det er Gøteborg du skal til. Herlig å komme på tur, så kooos deg masse!💕 Håper du finner noe spennende i Desigual-butikken!😍 Ellers er det sikkert mye spennende der, – jeg har ikke vært der da.

    8. Jeg skriver Gøteborg med det samme – eller var det Malmø? Nei det var i Gøteborg, kunne jo sjekka i arkivet ditt men det gidder jeg ikke. En våt dag og uke er snart over så nå kan sola komme. Tror det er mange med meg som savner den. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg