Villmanns-shopping :-D

Vi har selvfølgelig bedrevet litt villmanns-shopping i dag.

Det er DEN Desigual-butikken i Gøteborg, og der gikk kortet vårt varmt. Og det er lov…for jeg skal ikke hit igjen før neste år…

 

Lykkelig med handleposene 🙂

Je

Jeg og Mammaen til Lille Supermann med hver vår pose

 

Det ble VESKE….

T-skjorte….

Og bukse med broderier…

 

Posere kan jeg IKKE…men det er ca sånn buksen ser ut … 😉

 

Har du kjøpt deg noe du er fornøyd med  i det siste?

 

#shopping #outfit #klær #desigual #gøteborg

 

 

25 kommentarer
    1. Det de var vel en skikkelig godtebutikk for deg! :O Det så jo skikkelig stort ut 🙂 Fine kjøp du hadde fått gjort, synes du begynner å få poseringen på plass jeg! Mote-Frodith <3

    2. natheless: Ja, jeg er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt:-) Jeg trenger også sko, jeg er dårlig på å kjøpe sko :-/ Synes det er kjedelig å kjøpe…Men man trenger jo det også 🙂 Klemsiklem til deg på vei 😀

    3. Inger: Jeg er jo 178 cm jeg 😀 Og passer som bare det 🙂 Buksa er litt kort, men det skal visst være sånn nå, og ble de lenger ble de for store 😀 Veldig fornøyd med kjøpene og det var superkoselig tur 🙂

    4. Den turen ser ut til å ha vært vellykka, flotte handlevarer. Veska tok kaka for meg, rålekker! Buksa og forresten. Vet du om disse varene passer laaaange mennesker eller er det bare for “småfolk” (les normale) 😉

    5. Men så flott. Dette er jo Frodithstil på sitt beste! Herlig med litt nytt mot høsten. Jeg har kjøpt meg nye skoletter og en vest. 🙂 Nyt det du kjøpte, og ha en herlig dag! 🙂 Klemsiklem 🙂

    6. etdiktomdagen: Ja, jeg likte vesken, og buksen har sittet på siden, med fine broderier på 🙂 Mangler bare sko 😀 Gøy å shoppe sånt man liker godt 🙂

    7. Så fine innkjøp! Jeg har ikke kjøpt noe i det siste, men kjøpte jo en del klær i sommer når jeg var litt rundt omkring. Du er så pen, og det antrekket kledde deg skikkelig!

    8. Fru Stussli: Hjemme nå, og får noen uker uten elever. Så her er jeg på plass i sofaen, klar for litt blogging 🙂 Har to nye bukser, den med blomster og en slengbukse…svart. Og den toppen og veska. Og LITT mat på Svinesund 🙂 Deilig og koselig tur, selv om jeg er forkjøla blitt. Men deilig med avslapping og fordøying av slitsomme uker med jobb… Har fått litt kontakt med nye elever og veldig koselige opplevelser 🙂 Håper du har hodet mer over vann også 🙂 bokstavelig talt <3 klemmer min venn <3

    9. Så masse fint! Dere er jammen flinke til å shoppe! Det kan jeg bare beundre 🙂 Hmm jeg kjøpte jo en retrosommerdyne i sommer på frelserarmeen og den er jeg superfornøyd med.
      Kos dere på hjemturen forhåpentligvis med bilen full av gode kjøp og med nyladet kropp og hode til å ta fatt på litt hverdag 😀
      Mange klemmer

    10. Wow, så mye fint!💕 Bukser med broderier er kjempefint, nydelig t-skjorte og DEN flotte veska med sommerfugler!😍Det er absolutt lov med “villmanns-shopping” når det er et helt år til neste gang dere besøker den butikken, – man må jo passe på når man er der.👍 Jeg har ennå ikke vært i Desigual-butikken i Oslo, men gjett om den skal besøkes når jeg kommer meg til hovedstaden og da bør det helst være litt salg der…. Kos dere videre imorgen!

    11. Du verden,, det må jeg si,. kjempeflott. Og en ting skal jeg ha. det å være med på sånne handleturer er utrolig moro.. 🙂 Der er madammen faktisk blitt mye flinkere 🙂

    12. Wow ! Så tøffe ting..stilig til deg :))..en gang i året må man jo få lov til å gå litt “spinnvill ” :)) Klem fra Norge <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg