En fargeklatt :-)

Traff på en fargeklatt på veggene i Gothia Towers i Gøteborg. 

Loana Ibarra er navnet


(google)

En fargerik dame, bor i Sverige, født i Sveits, vokst opp i Mexico.  Det kan man se på bildene hennes også. Det er Mexico i hvert strøk, hvert klipp, hver farge, hver sammenliming. Det var stoffer, papir, maling, mange forskjellige materialer… Samtidig et uttrykk som sier Grafitti 

 


 


 

Virker som en herlig jente, en herlig kunstner.Se mer HER om du er interessert 🙂

 

Har du hørt om kunstneren før?

Likte du dette uttrykket?

 

 

#kunst #loanaibarra #farger #graffiti 

 

 

 

 

 

34 kommentarer
    1. Loana Ibarra: Hei-hei, så gøy at du har sett bloggen min. Jeg har ingen stor blogg, men liker å dele hva jeg oppdager av kunst når jeg finner noe jeg liker. Jeg var jo nylig på Gothia Towers hvor bildene dine hang. Jeg deler gjerne innlegget om igjen, med riktig adresse til hjemmesiden din 🙂

    2. Nei, ikke sånn, men at man liksom ser nye ting hver gang man ser bildet, at man ser dypere på et vis, vanskelig å forklare. derfor jeg liker godt akvareller for de kan jeg flyte litt bort sammen med på et vis.

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Å ja, første gang for meg 🙂 Likte uttrykket, men ikke for å ha på egen vegg 🙂 Offentlige bygg, flott 🙂

    4. Har faktisk set litt av bildene hennes.
      fargerike er de, men jeg er ikke særlig glad i uttrykkene på menneskene hennes. Det er liksom ikke levende kontra mange andre.
      Om det er for å få frem elendigheten så er det jo en ting, men nei. Dette kommer ikke op hos meg.:)

    5. Åh, ja de i Fredrikstad husker jeg du har skrevet om på bloggen din. Var det ikke der du har kjøpt både huskedamen og sommerfugldamen din mon tro, hm? De måtte jeg ha med på tegningen jeg laget av deg, for de er jo så fine!💕

    6. natheless: Oi, så du om henne på tv 🙂 Så artig. Jeg hadde ikke hørt om henne, men ser gjerne på tv om henne også. Hun virker jo litt artig. 🙂 Håper du har hatt en fin dag 🙂 Klemmer <3

    7. Min matgale verden: Jeg tror ikke de er helt min stil i stua, men jeg skulle gjerne ønske de pyntet flere offentlige steder med henne for å si det sånn 🙂 Hun har mange fine bilder. Og en del hang i hotellet der, og jeg så enda flere inne på siden hennes når jeg googlet 🙂 Håper dagen har vært god som gull 🙂 Klemmer <3

    8. Siv Svanem: Nei jeg hadde heller ikke hørt om henne før, synes hun var spennende. Hun kaller bildene sine grafitti 🙂 Jeg googlet og fant mye om henne. Fargeglade bilder 🙂

    9. Hanne Beate: Ja, jeg måtte faktisk bort å kjenne på dem litt, for jeg så det ikke med en gang, og oppdaget stoff i dem 🙂 Jeg er heller ikke så bevandret, men finner stadig noen nye og fine kunstnere jeg liker. Spesielt er det mange flinke kunstnere i Fredrikstad 🙂

    10. Helge: Ja, jeg likte dem, fine og fargeglade 🙂 Ja, hun hadde masse fine bilder, jeg googlet og fant MYE fint, på instagram og på andre sider også 🙂 Han en fin kveld Helge 🙂 Nå har jeg noe tull på gang igjen snart….Kommer på bloggen i morgen 🙂

    11. dedicat: Nei det tror jeg ikke er din egen feil, jeg hører jo stadig om kunst og driver på her og der og skriver om det. Jeg hadde aldri hørt om henne, tror hun er mest kjent i Sverige kanskje, er jo litt grafitti-kunstner på et vis. Jeg Googlet da jeg kom hjem og fant ut mye om henne 🙂

    12. Mariann Sæther Tokle: Mener du at du liker bedre skulpturer, eller er det disse bildene som er for flate bare? Jeg liker bilder, malerier, grafikk etc 🙂 Men hun her synes jeg er mest fint å se i offentlige bygg f eks 🙂

    13. spisogspar: Vi har også mye med farger her i huset, men kanskje ikke SÅ sterkt i uttrykket. Mer sommerfugler og figurative ting 🙂 Her er det også hvitt og svart ellers, så elsker mye farger på bilder og sånt 🙂

    14. annebe: Jeg hadde heller ikke hørt om henne før, men jeg oppdager stadig nye 🙂 Liker det. Moro å se på forskjellig når jeg er ute på tur 🙂 Jeg hadde nok heller ikke hatt disse hos meg selv, men likte dem gjorde jeg også 🙂 Herlige farger 🙂 Klemmer <3

    15. Ikke hørt om kunstneren…skikkelig kule bilder..men hadde ikke passa i stua mi ..jeg har det veldig klassisk :))…men likte dem gjorde jeg så absolutt :)) Ha en koselig dag videre og klem fra meg <3

    16. Å de bildene var utrolig flotte! Jeg kunne fint hatt de i stuen, fint med litt farger i dag da alt er så hvitt. Elsker farger! 🙂 Ha en super dag videre! <3

    17. Fantastiske bilder hun lager. Har aldri hørt navnet før men hun er en dyktig kunstner. Sjekka linken og der er det flere flotte bilder.

    18. Fine bilder og artig at hun har brukt flere ulike materialer i bildene. Jeg har ikke hørt om denne kunstneren før, men er heller ikke så bevandret i kunstens verden.😉 En flott mandag ønskes deg, og håper du ikke er altfor forkjølet idag.😊

    19. Ikke hørt om henne, men flotte kunstverk, fargerike og fine. Kunne gjerne hatt dem i stua jeg, men Gubben hadde kanskje ikke vært like begeistret, hehe Fiiin mandag til deg. klemmer

    20. Denne kunstneren har jeg ikke hørt om før, men likte bildene. Ikke at jeg ville hatt dem i stuen, men de var fine og full av farger. Litt morsomt at det er så forskjellige materialer i bildene, blir en fin effekt. Og Mexico kunne jeg godt tenkt meg å besøkt. Kom ikke så langt når jeg bodde i Houston, selv om Mexico bare var et steinkast unna. Ha en flott mandag. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg