Når fargeklatten banker på ;-)

Du husker kanskje denne damen, som jeg presenterte for deg på mandag?

En herlig fargeklatt av en kunstner, som hadde utstilling på Gothia Towers , hotellet vi lå på i helgen.

Vel… i går tittet fargeklatten innom meg, i min lille “blogg-leilighet”. Hun banket på i går kveld, slo av en liten prat og var glad jeg hadde funnet, likt OG delt gleden over bildene hennes.

Loana Ibarra- en spennende artist. Fra Sveits..fra Mexico.. fra Sverige…

Viser mangfoldet av seg….Viser mangfoldet i verden. 

Her er en av smakebitene JEG knipset i Gøteborg på lørdag…

Resten kan du se hos henne på den RIKTIGE hjemmesiden hennes HER

 

Det var moro med et lite besøk av fargeklatten 🙂

 

Har du noen gang fått “besøk” av noen du har skrevet om ?

 

 

 

#kunst #loanaibarra #kunstner

13 kommentarer
    1. Wow, så gøy at hun tittet innom! Har nok ikke opplevd noe sånt før, annet enn at bloggvenne jeg har nevnt kommer innom. Det er jo veldig kos deg også da <3 Men veldig artig å få besøk av kunstnere! Hihi

    2. Så spennende å få tilbakemelding fra kunstneren selv! Sånt har jeg ikke vært med på, men så har jeg ikke skrevet om noen andre heller. Men du fortjener ros for å fremme ulike kunstnere 🙂 Klem <3

    3. Moro at du fikk “besøk” av fargeklatten! Jeg har ikke fått besøk av noen som jeg har skrevet om , men innlegget jeg skrev om restauranten Jaipur fikk veldig mange lesere, så jeg tror nok det var noen av de som jobbet der som leste det! 🙂

    4. Kor spennande. Har ikkje opplevd det. Klart av dykk fine bloggvennane.. Og det blir eg alltid super glad for 🙂 Men ikkje av noko kjendisaktig slik som du har opplevd her 🙂 Stas då:: Kult at du har vore på Gothia tower. Vi snakka om at vi skulle prøvd det neste gong det blir Gøteborg. Er det der dei har basseng som heng i lause lufta?

    5. Så gøy at hun stakk innom deg og ga uttrykk for gleden over at du hadde skrevet om henne!👍 Hun lager jo så fargerike og flotte bilder, og spennende det med å bruke ulike materialer.😊 En flott dag ønskes deg og håper du får inn mange frogge-bilder!😊

    6. Hahaha ja det har jeg såklart 😀 Og de fleste vet hva som skjer her,…føre gitaristen liksom og DET sier jo litt. Han er jo heldig da for da kan han bare gå inn på bloggen og oppdatere seg på hva som skjer liksom 😉 haha koooos deg med dagen søs <3 godklæmmefinestedagenklæmmen 🙂

    7. Så artig altså! Neida, har ikke fått besøk, men så skriver jeg jo helst om meg selv og Bonnie, og vi er jo liksom her, og han der eneboeren vil jeg ikke HA besøk av, tror egentlig ikke han er så mye på nett 😉 Men en flott dame du hadde besøk av da! Strålende onsdag til deg. klemmer

    8. Så utrolig kjekt 😀
      Jeg har enda ikke kommet så langt som å lese innlegget, men kjente med en gang igjen bildet som presenterer innlegget 🙂 Veldig kjekt å få celebert besøk.
      Joda, jeg har fått besøk av noen jeg har skrevet om. Da jeg var på en forestilling om psykisk helse for en liten stund til, skrev jeg om denne, og fikk besøk av dem som holdt forestillingen. I tillegg ble innlegget mitt delt på siden deres. Det er jo ekstra kjekt når sånt skjer synes jeg 🙂
      Kos deg med oppmerksomheten <3 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg