En sommer på hell…

Når sommeren er på hell…og vi er GODT inne i høstmåneden…så skjer det noe…

Det skjer noe UTE… Men også INNE…

Jeg får mer lyst å være inne…tegne, hekle, strikke, lage små fine ting, være kreativ…På en annen måte enn når jeg er det om sommeren. Det betyr noe..på en annen måte … Og her er noe av inspirasjonen jeg har fått av høsten før…her på bloggen vist i tegninger… Jeg har også en del vesker og hekle-ting preget av høst-fargene, høst-humøret, høst-lyset…Men i kveld er det en samling av tidligere tegninger som får holde 🙂 


Denne døren er døren inn til høsten…Og blir ofte brukt i “Høst-utstillingene” mine i Galleri Frodith…

 


Høsten kan sees på mange forskjellige måter, selv om noen av de samme ingrediensene  går igjen…

Hva liker du best ved høsten?

 

#høst #tegninger #regn 

 

 

 

24 kommentarer
    1. Koselige bilder. Hva jeg liker ved høsten? Roen, fargespillet og stillheten i skogen,frukt og grønnsaker i mengder og innekos. Ja, jeg liker høsten jeg. 🙂 Kos deg på fredagen. Klem:)

    2. etdiktomdagen: Ja, ikke sant 🙂 Det er jo mens man holder på det er moro 😀 og får seg en latter 😀 Og etterpå antagelig, når du får se noen av de andres 😀 Hi-hi, man får ikke mer moro enn man langer selv 😀

    3. Hehhehe !! Takk! Måtte spørre min veninne fra Aurskog om hun kunne hjelpe meg mens jeg prøvde posere 😀 hohohoho!!!!! Vi fikk oss iallefall en god latter <3 Blir spennende dette 🙂

    4. etdiktomdagen: Jeg elsker også høstfargene, og gleder meg til å få tid til å knipse fine bilder i helgene 🙂 Tusen takk for frogge-bildet som kom nå 🙂 Herlig , rett og slett <3

    5. Nydlige bilder av høsten <3
      Jeg elsker høsten pga dens fargeprakt. Alt det vakre blir enda vakrere for så å svinne henn og gi plass til nytt etter vinterdvalen <3

    6. Lisbeth Pedersen: Skjønner det med å blogge fra mobil, det hadde jeg ikke orket faktisk med synet mitt. Må ha stor og god skjerm 😉 Ja, enig, lang høst og ingen vinter 😀 klemmer <3

    7. Nydelige høstbilder 🙂 Det jeg liker best med høsten er de utrolig flotte fargene. Og håper høsten varer leeeenge, så kan det heller bli en kort vinter 🙂
      Nå venter jeg på ny pc, sånn at jeg oftere kan få lest blogger. Litt tungvint å bruke mob.
      Natta
      Klem

    8. koslige tegninger da 🙂 tja hva jeg liker best om høsten,det må være det å kunne høste av alt det deilige en finner i på fjell og i skog og det en dyrker selv i egen hage 🙂

    9. Fromfat2phat: Veldig glad i denne fargesprakende tiden jeg også, kan rent glemme at jeg ikke liker kulde og annet tøys 😀 For det er så PEEEENT <3

    10. Eva: Ja, jeg elsker å fyke rundt med kameraet når det blir sånn ute 🙂 Og når jeg har tid. Skal snart ta meg en helg i marka 🙂 Klemmer <3

    11. Forstår deg så godt:D Kanskje det er noe ved det bedagelig deilig late ved sommeren som gjør at vi blir ekstra kreative og klør i fingrene etter å gjøre noe kreativt når høsten omsider kommer? 🙂 Jeg virkelig elsker denne årstiden!

    12. Jeg liker når alle fargene står i “fyr og flamme” 😀 Men utenom det, synes jeg det er koselig å sitte inne og høre på været 🙂
      Fine tegninger, som alltid <3 Og godt illustrert til høsten 😀
      Klemmer <3

    13. passion4therapy: Jeg gleder meg skikkelig til alle fargene og til å få tid en helg til å gå ut å knipse 🙂 Men inntil det, får jeg bedrive frogging i stedet for 😀

    14. Så fine tegninger, og ja, jeg har fine minner fra Frodiths høstutstilling <3 Selv så elsker jeg høst, trærne siste fargerike party før vinteren kommer <3 Nydelig å sitte inne med stearinlys og høre vinden ule ute.Gå på tur i alle de vakre høstfargene, å..det er så mye fint med høsten <3
      Jeg liker også at sommeren varer så lenge som mulig, så jeg liker å tenke at høsten ikke begynner før 1 oktober :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg