Froggdith finner formen…;-)

Ja….du trodde vel ikke i fullt alvor at dette ville bli en Frogg-fri dag?? 😀

Å …neida… Her er Frogdith på ferde igjen…for du kan vel se hva skyggen minner om??

 

Jess…helt riktig …en vaske-ekte frosk.. 

SÅ… da er jeg bare innom for å minne deg på at du nå har kun EN dag igjen å frogge på….OG sende bilde til meg…. Jeg har fått et par HERLIGE frogge-bilder i dag, så du kan bare GLEDE deg til mandag morgen!! For da slippes de “små-froskene” løs 😀

Men skal det bli noe farsott ala planking og naking, så trenger jeg nok noen bilder til altså…. 

Så her er invitasjonen igjen: 


Slå deg løs, finn frogge-posituren, og få noen i nærheten til å ta et bilde. IKKE skyggebilde, men mer i DENNE varianten:

Så blir du med i det “gode selskap” på mandag morgen i vårt lille frogge-tog 😉

Les mer om frogging HER, om du lurer på noe…Eller spør gjerne 😉

 

 

#frogging #frosk #utfordring 

28 kommentarer
    1. margarites: Jeg har ikke fått så mange bidrag, men et søtt lite tog blir det 🙂 Som sagt , litt krevende å skulle vise seg fra en slik side 😀 Ha-ha Så noen farsott blir det nok ikke nei 😀 Klemmer <3

    2. Foggebildet mitt ble sendt i går kveld, så jeg håper det har funnet veien til deg! Morsomt påfunn, men jeg ser at det er litt vanskeligere å få av gårde bilder som krever en ekstra person til fotograferingen. Kunne jo tatt med selvutløser, men da må det stativ og tenking til, så jeg tok tak i min datter en dag hun hadde litt ledig tid. Gleder meg til å se, og håper du har fått mange bidrag. For skal det bli en farsott, så kreves det mange deltakere. Klemmer <3

    3. Veronica S: He-he, du rekker det fremdeles 😉 Har dagen på deg om du vil 🙂 fristen er i kveld 🙂 Men jeg skjønner mange kvier seg litt 😀 Ja-ja 🙂 Moro med de som er med uansett 🙂

    4. Fikk noen til og hjelpe meg med et slik froggebilde, det blir sendt inn senere i dag hvis alt klaffer. Håper det blir mange som deltar, skal bli artig og se på alle froggebildene som kommer inn.

    5. toveview: He-he, ja da venter jeg i spenning. Du trenger ikke se ut som en EKTE frosk altså 😀 Du ser jo hvor vanlig jeg er på mine bilder 😀 Får man med stillingen så har man frogget 😀

    6. etdiktomdagen: Ja, det har kommet inn noen frogger, og regner med noen flere i dag 🙂 FIne de som har kommet inn, Jeg både smiler og ler her 😀 Frogg-frogg <3

    7. Moving On: Ja, det blir en slags frogge-utstilling 😀 Men ikke så mange med foreløpig. Venter noen i dag også. Uansett, et lite søtt frogge-tog er bedre enn ikke noe 😀 He-he

    8. Jeg prøvetok noen bilder i dag, men må si jeg er lite imponert over utfallet. Jeg egner meg ikke som frosk lengre, he-he 😉 Jeg skal se om ikke dagen i morgen er mer innbringende 🙂

    9. Gleder meg til og se bildene av denne groggin utstillingen eller hva jeg skal kalle det !:)
      haha
      jeg er nok desverre ikke med denne gangen 🙂
      men tro meg, jeg skal komme innom og se alle som ER med !:D
      Morro!!

    10. natheless: MAaaange flere blir det neppe, men håper på en liten håndfull i morgen også 🙂 Vi som frogger er nå noen fine noen uansett 🙂 klemsiklem <3

    11. ~Lin: Ja, trenger jo heiagjeng også her 🙂 Denne froggingen er litt verre å få folk med på enn vanlige fotokonkurranser eller andre utfordringer. For det krever at folk er i bildet selv, OG gjør noe rart 😀 men jeg håper på noen flere i morgen, så blir det en liten søt gruppe som skal frogge mandag morgen 🙂

    12. Se det du ..skyggefrogging tilogmed..stilig det også 🙂 Nå har du jo fått mitt bidrag ..men jeg har flere bilder jeg kan vise siden..mannen måtte knipse på Drammensturen i dag ..hehe… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg