Jeg begynner å bli gammel…. ;-D (en dags forsinket bursdagshilsen)

Jeg begynner visst å bli gammel… Noen bursdager har gått meg litt hus forbi i år…Det er som regel bursdager jeg har feiret her inne FØR da…Så det er ikke SÅ synd på dem liksom…Og hvis det er noen jeg ikke har sett på bloggen SIN eller min på et års tid, så har jeg ikke feiret dem i år…For det blir flere og flere å holde styr på og å feire… 😉

MEN- Flaggermusvinger er en blogg jeg ELSKER, så den tar jeg gjerne en liten feiring på år etter år. Hun er verdens nydeligste dame, med verdens vakreste blogg. 

Fra dag EN, har jeg blitt suget inn i hennes verden, fylt med dyr og annet flott. Hun har en egen måte å skrive på, noe som gjør at jeg bare VIL inn der. Hun har bilder av en annen verden, teknisk flotte, men også fulle av varme. 

Og damen selv: Gir meg en god følelse. Utstråler varme. Har et blikk som viser at hun er både snill, god OG klok.

Ja her kan jeg bare holde på….. men damen har fått innlegg før hos meg, så du kan lese HER  eller HER.

 

Kjære Flaggermusa mi, beklager at innlegget kom en dag for sent! 😮

Men håper dagen din var super i går. Du er toppers! 

Gratulerer med gårsdagen <3

Bursdagklemmer <3<3

 

Har du lest bloggen til Flaggermusvinger?

(hvis ikke, så BØR du 🙂 )

 

#bursdag #gratulerer #flaggermusvinger

 

 

29 kommentarer
    1. Haha! Gratulerer med overstått til henne, men er kjekt med bursdagshilsen om det er på dagen eller litt etter. Da varer liksom bursdagen litt lengre.

    2. Lillian: Det var koselig å lage den i går da, selv om jeg hang etter en dag 😀 Jeg husket det for noen dager siden, men så ble det litt mye, og jeg glemte å sjekke listen min 😀 Og så tok jeg det i går i stedet for 🙂 Koselig du likte det, jeg er jo så glad i din blogg. På en helt egen måte faktisk 🙂 Den er helt unik i mine øyne 🙂 KLemmer <3

    3. Kjære, fineste frodith, du er bare utrolig herlig. Så koselig å få bursdagshilsen, og det for tredje år på rad. Virkelig gøy at du gjør dette, og som jeg har sagt før: du gjør bloggverden til en mye bedre plass. Full av gøye sprell og påfunn, og i tillegg er du så fin med oss andre bloggiser.
      Så; tusen takk, kjære du, for at du gjorde dagen min ekstra spesiell – og det gjør ikkeno at det var dagen derpå som ble spesiell! <3 Stor takkeklem <3
      Takk til alle andre som har kommentert, kjempekoselig 🙂

    4. karidansen: Jeg elsker å skrive dem, hvis jeg har en bestemt følelse av hvem folk er 🙂 og ofte har jeg en følelse, hvis de har vært innom meg Moen ganger hvertfall 🙂

    5. Bursdagsinnleggene dine er med på å skape nettverk her på blogg.no. Husker ennå blogginnlegget du skrev til meg på bursdagen. Da hadde du bare kjent meg en kort stund, men jammen hadde du rukket å fange opp mye! Ja, enig med deg i at Flaggermusvinger er en spesiell blogg – både når det gjelder tekst og bilder! 😀

    6. birdbay: Jeg liker å ha en blogg som sprer litt glede, hvis jeg har mulighet. Og bursdager må vi feire 🙂 Har feiret mange her inne 🙂

    7. Hanne Beate: Det er en av de beste bloggene jeg vet faktisk 🙂 Jeg skriver jo opp alle de bursdagene da, men jeg husker jo ikke alltid å sjekke listen 😀 Har litt annet i hodet innimellom 😀 Men har husket de fleste. Og mange har jo hatt bursdag her flere ganger så 🙂

    8. Gratulerer med gårsdagen til Flaggermusvinger.💐 Jeg synes du er kjempeflink med bursdagshilsener jeg, og jeg leser vel ingen blogger som klarer å huske på alle sånn som deg. Jeg skal ta meg en titt innom henne også, høres ut som en trivelig blogg. God kveld til deg.😊 Klem💕

    9. Nå ha nå gamle menn litt mer rom for å si hva de mener.. og jeg syns nå heller det er imponerende hva du husker på av bursdager,, langt mer enn de få du glemmer. Så det så fortenk,,, 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg