Noe godt kan aldri sies for ofte…

Og det gjelder enkelte tegnspråk-tolkede videoer jeg legger ut. De er like vakre hver gang, og jeg kommer til å fortsette å legge de ut, igjen og igjen til du blir enig med meg 😀 Og til du har LÆRT deg tegnspråk …he-he.. 

Her er hvertfall en av mine favoritter som noen av mine nye bloggvenner garantert ikke har sett. Og du som har sett før, kan bare nyte IGJEN. Tolken er norsk, og heter Idun. Og dette er norsk tegnspråk <3 


Har du sett videoen før?

Har du lært deg noe MER tegnspråk siden sist? 😉

 

#tegnspråk #sang #musikk #tolket #mittlilleland

11 kommentarer
    1. maiken: He-he, neida, jeg forventer ikke det 😀 Selv om jeg kan virke litt “streng” her nå 😀 Nei, håper bare noen skal se hvor vakkert språk dette er, og “smitter” jeg NOEN er det hyggelig da 🙂

    2. Har nok ingen ambisjoner om å lære tegnspråk men kan gjerne lære litt av det…, og vakkert er det, jeg er facinert av at de greier gjøre det så levende….og sangen er jo bare aldeles vakker, selv om den får oss til å tenke på noe trist….

    3. birdbay: Kan godt grine litt over denne. Både fremførelsen hennes som er så nydelig, innholdet som i seg selv er vakkert, og settingen vi nå minnes denne sangen med. Det er masse emosjonelt. Og vakkert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg