Prinsessene i hagen… ;-)

Ja, i går var prinsessene ute i hagen….


Søsters og jeg…Flakset over byen og landet ved slottet…

Mulig vi ikke har så blått blod… Men litt prinsesse-aktig er vi nå likevel, sover dårlig på lakenbretter, erter og vanskelige madrasser…… Jeg tror dessuten vi har det  MYE mer moro enn de EKTE prinsessene, når vi leker oppi hagen der….. 

De ekte prinsessene kan vel ikke ligge å rulle i høstløvet, for å få bilder av “huset”…?

 

Ikke en livvakt i sikte… 😉

 

Søsters ved “hage-dammen”..

 

Mye moro med verdens beste søster på tur i hagen… Base i løv….

 


Rulle i gresset… Og le…

En kjempedeilig dag i går, sol, høst, løv, foto, søster, god mat, tur og skravling <3

 

Har du fått ladet batteriene også? 🙂

 

#høst #slottet #tur #foto #latter #kos

 

 

 

51 kommentarer
    1. Utrolig herlige høstbilder. Du er veldig god på å se motiver 🙂 Jeg ble jo i gladstemning av å se disse bildene. Også jeg som har vært så nedfor i dag og greier….. Men dette hjalp å se 🙂
      Helgen min har vært preget av smerte, så batteriene er rimelig flate nå. Men det kommer seg nok utover i uka 🙂
      Gode høstklemmer <3

    2. Ja da alle de tre andre er med han.
      Så det er greit..
      Nå kan de stelle han litt slik som jeg gjorde for mamma.. Den gangen var det jeg som hadde muligheten.
      Jeg krysser fingrene for at det går bra, men akkurat nå ser det vell ikke helt slik ut desverre.

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Har du søsken der oppe? Prøve å slappe av godt når du er her nede da, for da trenger du jo litt krefter til helgen også. <3

    4. Ja jeg kjører opp på torsdagen igjen.
      Det er tøft. Men er slik når en har jobb. Kan ikke bare slippe alt desverre.. Mye som skal planlegges og legges til rette.
      Så lenge han får den beste hjelpen og har de andre rundt seg så må jeg tenke at han har det bra.
      Tusen takk::)

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Uff, og du er her nede igjen? Ikke greit når han er så langt unna 🙁 Stakkars deg, jeg føler med deg. Vet det er tungt. Klemmer varm klem <3

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Har du hatt litt slitsomme dager nå du også? Du måtte nordover ikke sant? 😮 Men bra du får ladet litt opp innimellom hvertfall 🙂

    7. natheless: Ja, vi tar sånne turer ofte heldigvis :-)når man har verdens beste søster så er livet ikke så verst 🙂 Vi deler mye 🙂 Kos deg med mandagen Natheless 🙂 Klemmer <3

    8. Finnes ikke bedre enn å dele gleder med søstre eller venner! Skjønner at dere koste dere. Ja, jeg tror jammen dere har mer moro enn alle andre prinsesser i verden! Kos dere med minnene. Flott bilder som fikk meg til å smile! Klemsiklem 🙂

    9. Så fantastiske bilder! Ser ut som en kjempe koselig dag dere hadde i går! Denne helgen har jeg gjort alt annet enn å lade batteriene, men de blir vel ladet opp igjen i løpet av uken tenker jeg! 🙂 Håper du får en kjempe fin kommende uke! 🙂 Klem <3

    10. annebe: Håper du også får en fin uke Annebe 🙂 Ja, vi trives godt sammen 🙂 Deilig å ha søster og venn i ett 🙂 Koste meg veldig i går 🙂 Klemmer nattaklemmer <3

    11. Ser ut som du har hatt en fin helg! Og fått ladet opp til en ny uke 🙂 Håper du har en fin kveld videre 🙂 Herlige bilder forresten!

    12. Det var noen fine høst prinsesser ..virker som dere trives sammen :)) Vakker høst i parken..og flott bilde av slottet :)) Sov godt i natt og fin kommende uke til deg <3<3

    13. Fruemmel: Vi er litt like etterhvert 🙂 Noen trekk 🙂 Ja, det er herlig farger nå, og lyset under de gule trærne blir fint 🙂 Har man et vann, blir det mye fine bilder synes jeg 🙂 Takk 🙂

    14. For en herlig og flott dag dere hadde sammen i går, og bildene her er jo bare helt Konge ! 😀 Stor klem til deg <33
      Utrolig fint bilde av dere to <33

    15. To flotte damer i hagen, og jeg synes dere er veldig like jeg da 😉 Fantastiske farger i naturen nå, og de “speilerivannet” bildene er jo helt nydelige 🙂

    16. Hanne Beate: Ja, jeg så ikke noen til Sonja med riven der ute 😀 Hi-hi Men vi så vaktene hennes 🙂 Søsteren min har vært inne der før, ikke jeg . Var visst gøy det ja 🙂 Ha en flott kveld du også Hanne Beate <3

    17. Så flott vær og fine bilder, – det er fint rundt slottet! Jammen meg har de mye lauv å rake, eller muligens de har noe mer avansert utstyr til formålet. Jeg var på omvisning på slottet for noen år siden, og da gikk vi inn på baksiden, – etterpå gikk vi ute og beså oss. Vel verdt et besøk!👍 En fortsatt fin søndagskveld ønskes deg!😊

    18. fruensvilje: Ja, vi koser oss sammen uansett hvor vi er også, alltid moro med søsters 🙂 Og i går var det fint vær og foto-jakt og GOD tid 🙂 Deilig 🙂

    19. etdiktomdagen: Ja, jeg er ganske klar jeg også, og det trengs disse batteriene for denne uka blir nok full av nye utfordringer den også 🙂 Ha en nydelig kveld du <3

    20. birdbay:Ja, vi koser oss alltid så mye sammen. Søsteren min er også en av de beste vennene mine 🙂 Kos deg du også, med søndagen <3

    21. Så flotte høst bilder 🙂 Ikke så mye løv på bakken her hos meg ennå, men bladene begynner å bli ganske så gule og oransje nå… 🙂 To fine damer i løvet 🙂

    22. Åh så herlig dere har hatt det 🙂 !!!
      Koselige bilder fra en god dag med søsters 🙂
      Jeg har ladet mine batterier og er klar for mandagsmorgenopptidligførklokka 0700!!! 😉
      Ha en god søndagskveld 🙂

    23. Kjempeherlig tur skjønner jeg.. og så vakkert også 🙂 Nå blekna jo den stakkars lille lønna i hagen min.. når du kommer slengende med hele Slottsparken og ei søster i tillegg.. jaja.. bærre vær sånn 😛 men nydelig var det.. innrømmer.. 🙂

    24. Så utrolig fine bilder:) Så ut som dere kosa dere skikkelig:) Det så gøy ut:) Flott søster hadde du også:) Her er batteriene fullt oppladet, til en ny og fin uke håper jeg:) Ønsker deg en deilig søndagskveld videre:)

    25. Så koselige og flotte høstbilder, med “Lille speil i vannet der” og …alt. Bra å bevare lekenheten i seg! Dere er virkelig Søstrene Sisters! Har hatt ei koselig, rolig helg…men kanskje litt VEL stille. Merker at jeg ikke har bil, og i og med at jeg har blitt litt forkjølet, så har jeg ikke så lyst til å gå så langt. Derfor gleder jeg meg litt til mandagen, med bussforbindelse se og muligheter til å komme seg av garde uten å be andre om hjelp! Gjett om det blir godt å få bil igjen! Håper det blir denne uka.:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg