Vil du ha kake??? (Bursdags-snoke-innlegg…. .igjen)

Ja, kake kan du få….

Alle her inne vet at jeg ikke er noen “Master-chef” eller har vunnet ” Kake-krigen” eller noe i den gata der…Jeg kan knapt lage særlig vellykket mat bare til meg og samboeren… MEN…alle vet også at jeg er en skikkelig “Bakemester- Harepus” når det kommer til Cyber-kaker!!

Jeg kan bake ALT her inne nemlig. Og ganske så fine kaker om jeg må få si det selv… Hva de smaker, vet bare de som får dem…OG de blir som oftest utdelt på bursdager…

Vel, så om du har en bursdag jeg ikke vet om…så har du sjansen nå til å fortelle meg det…Og litt andre småting jeg TRENGER å vite her hos meg 😉

Og siden jeg er litt grei får du vite litt om MEG først…

 

 

 

 

Og så DEG….

 

Så da er spørsmålene mine til deg:

1) Når har du bursdag? Dato…

2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig?

3)Hvor liker du å reise?

4)Hvordan type filmer liker du?

5)Hva er favorittfargen din?

6) Hva er hobbyen(e) dine?

 

 

#bursdager #informasjon
32 kommentarer
    1. Hehe … ok da 😉
      1) Når har du bursdag? Dato…
      – 22. september
      2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig?
      Jeg jobber som teknisk assistent (sekretær) hos National Oilwell Varco (lager oljeboringsutstyr)
      3)Hvor liker du å reise?
      Har egentlig ikke noen spesielle preferanser der. Ønsker å reise til Island og Svalbard en gang 🙂
      4)Hvordan type filmer liker du?
      Er veldig glad i katastrofefilmer (så som vulkaner, jordskjelv osv.) – veldig fascinert av naturens luner. Ellers liker jeg actionfilmer med humoristisk snert
      5)Hva er favorittfargen din?
      Blå (kongeblå/koboltblå)
      6) Hva er hobbyen(e) dine?
      Håndarbeid i form av hekling, strikking, brodering osv og slektsforskning

    2. Hekleri og Ra: Du fisker ikke 🙂 Det er JEG som fisker, for jeg LIKER å skrive sånne innlegg, og jeg kan jo ikke få gjort det uten å vite når dere har bursdag 😉 Så bit på kroken min da 🙂 Ha en fin kveld <3

    3. Du er uten tvil en knallflink bursdagsgeneral! Og Cyberkaker er du knallgod på !!
      Føler jeg fisker etter bursdagshilsen hvis jeg svarer på spørsmålene dine 🙂
      Ha en superduper dag!

    4. Wenche Myrvang Tangen: Da er det notert 🙂 Du hadde en annen blogg før, hadde du ikke? Jeg kjenner igjen navnet, men husker ikke bloggen hva den het 🙂 Jeg ser du har en ny nå. Skal ta en nærmere titt på den, var inne en liten tur i stad 🙂

    5. Jeg har bursdag 7. desember, og jobber som saksbehandler på en barneskole. I tillegg er jeg dirigent for et lite kor i fjellbygda vår. Når jeg reiser liker jeg meg på byferie, videre fører geocaching meg til steder jeg normalt ikke drar ellers. Av filmer liker jeg dokumentarer, og filmer som får meg til å le, gjerne tegnefilmer også – DIsney er kanskje favoritten. Mine farger er turkis, lilla og blå, men det varierer også litt med årstidene og høytidene. Mine hobbyer er musikk, poesi, foto, interiør, hage, geocaching og pusekattene. Jeg skriver gjerne dikt og melodier selv. Det var litt om meg, da gleder jeg meg til å smake kake 🙂

    6. 1) Når har du bursdag? Dato… I og med at jeg fikk et sånn herlig innlegg fra deg på min bursdag så vet jeg at du vet, men 5 September og er født i 1986
      2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig? Omsorgsarbeider i Barnehage
      3)Hvor liker du å reise? Dit hjertet tar meg!
      4)Hvordan type filmer liker du? Komedier og rom-coms.
      5)Hva er favorittfargen din? Blå, turkis og lilla
      6) Hva er hobbyen(e) dine? Sang, musikk og Hest!

    7. Du er superflink til å huske på oss alle sammen, og det er SÅ koselig å få bursdagsinnlegg.❤️ Jeg svarte på noe lignende i august, så da har du nok dette inne.

    8. BforB: Flott at du svarte på denne 🙂 Jeg må jo vite mest mulig om mine bloggvenner, og det med bursdag er en viktig sak 🙂 God m3orgen forresten .-) Klemmer <

    9. Tubapappa: Så fint du svarte på denne 🙂 Da er du notert 🙂 Konkurransen som kommer blir den årlige HØSTUTSTILLINGEN 😉 Du kan se den i egen kategori på siden her om du vil. Har hatt et par -tre ganger før 😉 Men jeg sier fra når jeg begynner, og håper jeg rekker det 🙂

    10. dedicat: Jepp, du er registrert 😀 Kjempekoselig du sier det 🙂 Veldig hyggelig om man kan være et lim 🙂 Jeg koser meg jo sånn med bloggingen og håper det vises liksom 😀

    11. He, he….ja takk. Men ikke før 23.juli, om du har fri og tid da ;). Mulig jeg er på museet da eller biblioteket,,,,,,,eller kanskje jeg har begynt på igjen noen av de andre stillingene også om jeg har samlet alle bitene til energimotoren min. Om jeg ikke har reist opp på setra på fjellet hvor det er så godt og være. Mulig jeg burde ha dratt over til sørlige breddegrader. For jeg ha en forkjærlighet for Hellas, mer overrasket er jeg over at jeg likte Amerika….men ennå er det mye annet jeg skulle ha sett….for jeg liker det. Se og oppleve. Det er det sammen med filmer, der handlinga er overraskende, får meg til å tenke. Og så liker jeg vel alle farger, men kanskje en forkjærlighet for blå, turkise, grønne fager. Slik som sjøen, få fotografer, male eller tegne….da er jeg ganske lykkelig. Men det er så fryktelig mye som er artig, ikke minst dype samtaler med mennesker……og nå skal jeg slutte. Ha en god natt. Klem :))))

    12. 1) Når har du bursdag? 16.mars
      2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig? Lærer
      3)Hvor liker du å reise? Syd Europa
      4)Hvordan type filmer liker du? Olsenbanden og James Bond. Det meste av humor og action
      5)Hva er favorittfargen din? Blå
      6) Hva er hobbyen(e) dine? Matlaging, blogging, barna mine
      Ser forøvrig frem til konkurransen du annonserte når Eva hadde hatt sin. Fikk aldri somla meg til å delta på skyggebildekonkurransen. Det vil si fant ikke på noe kreativt og greide ikke ta noe bilde.

    13. Jeg tror jeg er behørig registrert 🙂 Takk for ditt engasjement som er som en inspirasjonskilde og et slags ”lim mellom ganske mange bloggere 🙂 Veldig hyggelig å være en del av det 🙂

    14. birdbay: Ja, jeg må spørre litt for å vite noe om alle og enhver. Som oftest har jeg dannet meg et bilde av folk, men greit med litt mer KJØTT på beine .-D Så glad for at du liker deg her, og tusen takk for rosende ord <3 Klem <3

    15. Eva: Jeg var fornøyd med at du ble så glad den gangen 🙂 Og jeg fikk jo til en tegning også . Jeg har noen tegninger nå som jeg er fornøyd med 🙂 Moro med disse bursdagsinnleggene, og det kommer jo stadig noen nye på listen min 🙂 klemmer godt <3

    16. Det var mange spørsmål på en gang:) 1. 28 februar, 2.Jeg jobber på et opptreningssenter. 3.Jeg liker å reise til varmere strøk litt sånn trekkfugl jeg:) 4.Det må være koselige filmer med happy end:) 5. Blå 6.akkurat nå må det jo være blogging(he.he) Også er jeg veldig glad i å bake jeg da og lage mat og invitere gjester. Jeg elsker å stelle å ordne og gjøre det så koselig som mulig:) Også er jeg så imponert over hvor fantastisk fin og kreativ du er:) Her har jeg masse å lære:) Ønsker deg en nydelig kveld videre. Bursdagen din er notert:)

    17. Når har du bursdag? 20.Mars
      Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig? Går siste året på VGS på medier og kommunkasjon, jobber ved siden av på en cafe.
      Hvor liker du å reise? Jeg elsker å reise til storbyer!
      Hvordan type filmer liker du? Jeg ser så si alt av filmer! Og liker aaaalt.
      Hva er favorittfargen din? Hmm, svart, hvitt & grå
      Hva er hobbyen(e) dine? Fotografering og styrketrening 🙂

    18. Født 16.11. Jobber som regnskapsfører på et regnskapskontor. Reiser helst i Norge. Elsker romantiske filmer. Farge er rød. Hobbyer er trening, utifriluft, lage smykker og annet i treverk…..

    19. Jeg fikk verdens fineste hilsen og kake fra deg da jeg hadde bursdag. Ble så rørt at jeg nesten ikke klarte å si noe. Veldig koselig <3
      Du er jo bare verdens beste bursdagsgeneral...uten tvil <3
      Gode klemmer til deg fra meg <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg