Verdens beste adoptiv-søster har bursdag! <3 ;-)

 Ja, det er altså ikke den EKTE søsteren min…Men en annen søster…som jeg har adoptert helt på egen hånd. Ingen foreldre innblandet. For søstre de kan man adoptere selv, hvis det passer sånn.  Og da jeg møtte Lady August for første gang, på utsiden av blogg-verden, så var det akkurat det som skjedde. Vi bare PASSET sammen! Og da er ikke veien lang fra å være bloggvenner til å bli søstre altså.. 😉

Vi er like på mange områder, ler av mye av de samme tingene, har et positivt syn på livet, har en del like erfaringer med livet, liker å tegne og å holde på med kreative ting. Og er like glade i å skravle. Og når skravla går fra første gang man møtes, og man faktisk føler seg litt i slekt, så er det innmari godt.

Ladyen er en virvelvind, hun er kreativ og fargerik som regnbuen, hun er  vakker som en  solnedgang, både inni og utenpå. Og midt oppi alt er hun varm, empatisk, snill og jeg tror antagelig den beste mammaen jeg vet om, til sine to engler <3

Og hva gjør man når sånne fine adoptivsøstre har bursdag??

Jo- da kler man seg i sjiraff-drakt så klart (og den fikk jeg til bursdagen MIN  i fjor av henne).

Og så tar man en liten burdags-dans ute i verden:

 

 

 Kjære Ladyen, kjære søs!!

Gratulerer så masse med dagen i dag <3

Jeg håper du får en nydelig dag, med kaker, sjokkiser med karamell-smak, krokodiller og små-snop. Jeg håper du får koset deg maks, og at engler og gitarister gjør alt for at dagen din skal bli strålende.

Det at vi traff hverandre og ble søstre, var jammen et lykketreff. Jeg setter stor pris på deg, som du vet, og gleder meg til hver gang vi skal treffes 🙂 Når skravla går og vi deler ting som bare vi kan dele, da føler jeg meg heldig <3

Jeg har en søster fra barndommen av, som har blitt en av mine beste venner.

Men jammen traff jeg en venn også, her og siden på utsiden, som faktisk ble søsteren min.

Jeg er heldig jeg!

 

 

Masse bursdagslklemmer, søsklemmer, klemmeflatklemmer og en aldri så liten strykepåkinn <3 Her blir ingen kake i av megabyte eller liknende i dag, men du kan gå i postkassen i dag så finner du kanskje noe annet 😉

 

Ladyen har fått bursdags-innlegg av meg før også, både en og to ganger, og det siste finner du HER

 

Kjenner du Lady August?

Har du truffet noen bloggvenner?

 

#bursdagsinnlegg #ladyaugust #bloggvenn 

25 kommentarer
    1. Gratulerer så mye på etterskudd til Ladyen 🙂 Og en utrolig flott bildegratulasjon 🙂 Du er så flink altså 😀
      Jeg kjenner ikke henne, annet enn fra kommentarer hos deg og andre 🙂 Men jeg er ganske sikker på at jeg også ville like henne 🙂
      Og bloggvenner ja 😀 Jeg har møtt et par jeg vet du <3

    2. åhhhhhh supermasse gratulerer…..eg har jo glemt at hun hadde bursdag…..uff føler meg som en dårlig bloggvenn nå…men skal fixe det <3
      superfint innlegg og masse fine ord...du sier likssom alt du <3

    3. Gratulerer med dagen til verdens fineste Lady! Og jammen var det et fin bursdagsinnlegg hun fikk – veldig fortjent! Det er jammen bra å få seg en adoptivsøster i voksen alder, for da er det ønskelig fra begge, og ingen voksne trenger å blande seg inn 🙂 Her på Gran Canaria er det skikkelig Bergensregn i dag, og i morgen går turen hjem igjen <3

    4. Gratulerer til fine lady august …liker bloggen hennes og henne kjempegodt 🙂 Supert bursdagsinnlegg du har lagte til henne også…så hun hadde delt det på Fb :)) Ikke truffet bloggvenner enda…:)) Klem og fin dag videre <3<3

    5. Hei!
      For et flott fyrverkeri-innlegg av deg 🙂
      Ja jeg er heldig og kjenner til Ladyaugust og har henne som bloggvenn <3
      Gratulerer med dagen til henne og du har bare verdens nydeligste innlegg til henne 🙂

    6. Kjempehyggelig bursdagshilsen….Dessuten at det går an å “Finne hverandre” på denne måten! Har så vidt vært innom bloggen hennes. Mener det er hun som er vokalist i et band! Har blitt kjent med flere via deg…men så blir det kanskje til at man bare holder seg til “De Gamle” som man ble kjent med i starten…og det er egentlig dumt….for man kan “gå glipp” av mange flotte personer! 🙂
      Så innlegget ditt om den dumme planta…har vært bort i sånne kravstore planter jeg også!:)

    7. Oh finesse søs <3 <3 <3 Tuuusen takk! Nå ble jeg superglaaad 😀 Jeg ler ennå av de fiiine bildene dine og de var det første jeg så da jeg våkna, tuuusen takk! Bare tenk å få sin egen søster og greier, for det hadde jeg jo ikke, jeg er heldig jeg 😀 Vi må ta en skravlings snart, du og jeg <3 Nå tror jeg at jeg må finne frem dragedrakten og her kommer verdens største klæm til fiiiiine deg <3

    8. Gratulerer så mye med dagen til Lady August!🇳🇴🎉 Jeg har fått med meg at hun er adoptivsøsteren din og til og begynne med trodde jeg at hun var søsteren din på ordentlig, hihi. Det hender jeg er innom bloggen hennes, og har lagt merke til de flotte tegningene hennes og at hun synger i band. Jeg har også ei venninne som jeg nesten betrakter som ei søster, og siden vi begge er enebarn er det ekstra koselig. Ha en super dag😊, – her er det tjukk tåke!

    9. Gratulerer med Dagen til Lady August. Hun kjenner jeg godt og leser bloggen hennes fast. Hun har hverdagen full av opplevelser med hunder, katter, engler, gitarisen og ormner og andre ting. Der i huset er det full fart med øving, baking, svensketurer, kreative pynteting og ikke minst snop.

    10. Åh!! Har hun bursdag i dag?!! Da må jeg løpe inn og synge sang. *
      Hva skulle vi gjort uten deg som alltid husker bursdager og skriver de fineste bursdagshilsninger <3
      Takk for at du er du og for at du blogger lille frodith <3
      Mange fredagsklemmer

    11. Så utrolig koselig innlegg:) Jeg kjenner ikke lady August, men hun er heldig som har en venn som deg:) Og da er du sikkert heldig som har en venn som henne:) Har ikke så mange bloggvenner enda, men jeg håper at jeg skal få det etter hvert:) Ønsker deg en strålende god fredag:) Og gratulerer med dagen til søster`n:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg