Ladyens dag på alle måter ;-)

Du som har vært innom meg før i dag har fått med deg at Lady August har bursdag i dag, og den ble grundig feiret HER

Men tror du ikke at akkurat på HENNES dag, så kom det pakke fra HENNE i posten da. Jeg hadde bestilt den selv da…men likevel. Hun har sendt ut massevis av kalendere til folk som har bestilt, og de kom altså til oss på hennes egen bursdag <3

 Jeg har hatt en Lady August-kalender på veggen i hele år også jeg… Og nå har jeg en ny for 2016. 

Jeg er superfornøyd <3 Og har tittet gjennom alle bildene, og sett på de fine ordene. For en slik kalender blir man glad av <3 Og jeg har i tillegg både koppene hennes og bildene hennes 🙂 

Og på toppen av det hele, bare fordi hun er verdens beste, så fikk jeg en vaske-liste, som hun følger selv. Og som hun har laget. Og hun vet at jeg har ønsket meg en , for jeg sliter litt med vaskingen… 😉 

DA ble jeg glad da!! Den var super, og nå skal jeg holde så orden her atte 🙂 

 

Har du kjøpt kalenderen til Lady August?

 

 

#kalender #post #pakke #ladyaugust

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg