Årets beste show

Høsten

Tenk at noen kan holde en slik forestilling…Den er NESTEN lik hvert år…hver høst…Og vi lar oss imponere LIKE mye hver gang…Vi applauderer, tar bilder, sitter eller står med STORE øyne, får kanskje en tåre i øyekroken… 

DET er showet sitt det!!…DET er forestillingen sin det!! Som kan imponere oss like mye år etter år..slik at vi anmelder til en 6-er på terningen… IGJEN 😉 Og dette klarer høsten helt selv, uten hverken regi eller foto-redigering.. 

 

 

hvilket bilde likte du best?

Hvilke planer har du for søndagen?

 

 

#foto #høst #show 

46 kommentarer
    1. natheless:Liker med himmelen bak jeg også 🙂 blir liksom litt ekstra fint 🙂 Og det skinner som gull i bladene 🙂 Beste gullet 🙂 Klemmer <3

    2. Likte det øverste best, med blå himmel…Og selv om jeg ikke er et høstmenneske, så må jeg si jeg også reagerer slik du så godt beskriver. Og det gjør godt , å føle seg så facinert av naturen selv om det samme skjer hvert år…

    3. Jeg likte det første med de fargerike bladene opp imot en blå himmel. Vakkert. Her har dagen gått så fort. Men jeg har rukket masse. Vært på kaffebesøk hos venner, besøkt yngstesønnen, spist på restaurant, gått tur og tatt skyggebilder. En herlig høstdag ja. Kos deg i kvelden. Klemsiklem 🙂

    4. karidansen: Ja, det var veldig fint når jeg sto der det også, så jeg valgte det jo av en grunn…Bare inntil en murvegg på en skole, i nærheten av mamma. Sola skinte så fint der og laget fine farger i bladene 🙂

    5. Jeg falt for det nederste….Sjøl om det øverste også er veldig flott. Det nederste er behagelig å hvile blikket på det, og dessuten så liker jeg at silhuettene synes mot murveggen. Veggen har også en spennende overflate….og fungerer nesten som “Himmel” Dessuten er dette bildet litt uvanlig!! 😀

    6. ravn73: Så vakkert skrevet ja, jeg er ikke så bevandret i gammel litteratur. Har nok hørt en del, men glemt 🙂 Takk for dette fine sitatet 🙂

    7. Helge: Oi, ja du har fått vært på langtur da 🙂 Så deilig. Og du har travle dager du også nå eller? Hellashytta må jeg google ja, ikke hørt om. Men skjønner du kan få kjøpt noe der da 🙂 Dagen var fin, med fotosafari med søsteren min 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    8. ladyaugust: Hei-på-deg søs 🙂 Ja jeg likte det også best, med masse blå himmel og mye gull ellers. For det er gull nå skjønner du 🙂 Her har det vært tur med søsters, og så hjem til middag og sjokolade 🙂 Deilig <3 Kos deg med snekring, og ikke blekk på fingrene 😀 søsklemmen på begge kinn <3

    9. BforB: Ja, fint det nederste også 🙂 Jeg prøvde jo å ta BARE fine bilder jeg 🙂 Men ble mest fornøyd med det øverste selv. Men så at det var noe riktig med det nederste også , bakgrunnen, skyggene osv.. 🙂 Du må få deg nytt kamera, moro å ta bilder 🙂 God ettermiddag 🙂

    10. hjertetid. Blogg.no: Ja, jeg liker det best selv også 🙂 Ja, det er helt utrolig fine farger, skjønner godt guttungen sa det jeg 🙂

    11. annebe: Håper det var koselig hos mormor, tenk å ha en mormor ennå da 🙂 Jeg har hatt en kos dag med søsters ute på landet 🙂 Mye fine bilder da også 🙂 Jeg liker gullet i naturen nå 🙂 Koser meg med sjokolade og lader opp til en ny uke.. Godklemmer <3

    12. fruensvilje: Det har vært helt urolig fint i dag også 🙂 Hadde en deilig dag på kyststien med søsters 🙂 Og du har laget så mye deilig å kose deg med framover 🙂 Håper dagen har vært topp 🙂 Klemmer

    13. Hanne Beate: Jeg likte selv også best den øverste, men liker fargene i alle bildene 🙂 Synes det er som gull og bronse 🙂 Jeg har hatt en super dag, håper du også <3

    14. ELSKER HØSTEN! <3
      "Jeg tror naturen har sitt deiligste liv når den blekner. Intet dør så vakkert som blader. I de varmeste, vakreste farger jorden eier, kler de seg."(Sigbjørn Obstfelder)

    15. Høsten er fin. Det øverste bilde likte jeg best. Jeg en gikk en tur i skogen i formiddag på 15 km(lengre enn antatt)og det var veldig vakkert i skogen nå. På veien hjem gikk jeg innom Hellashytta(sjekk goggle) og fikk næring i meg. Ha en fin dag.

    16. Heipådeg 😀 Jeg likte det aller første bildet best, selv om de andre var fiiine de også. Nå er det låtsnekring her så blekket spruter, skal bare først 😉 godklæmmesøsklæmmen <3

    17. Jeg likte det siste bildet best, noe med komposisjonen. Variasjonene, naturen og den kontrasten i den blanke lista som skjærer gjennom bildet. Fargene kom bedre til rette, de var gruppert med skyggen/farløse vekster i bakgrunnen.
      Jeg har tenkt at jeg skulle ut og ta bilder, men fotoapparatet mitt holder på å takke for seg. Men ut må jeg :).
      Riktig fin søndag.

    18. Må jo si at favoritten min er det øverste der du får den nydelige kontrasten med knallblå himmel. Men alle er fine.
      Da meg og guttungen var på biltur I går uttrykte han seg plutselig med å si : så fint der ute mamma. Fra nå skal oktober være favorittmåneden min så flotte farger fins kun da.

    19. Nydelig høst og flotte bilder…blå himmel er jo alltid pent, men det var noe ved det nederste bildet jeg likte ekstra godt så jeg ville valgt det 🙂 I dag skal vi en tur å feire mormor som blir 96 år i morgen :))) Kos deg i finværet 🙂 Klem <3

    20. For å svare på dine spørsmål først. Jeg likte det første bildet best, et nydelig bilde! Og dagen i dag skal brukes til å kutte noen planker til mitt nyeste prosjekt og å leke ute med ungene. Høsten er en nydelig årstid, spesielt på fine dager som i dag, så da trives jeg best ute med barna. 🙂

    21. jeg likte det første bilde best 🙂 ja når høsten kommer med sine farger da nyter vi livet :)) hva dagen i dag vil bringe hvet jeg ikke,tror den blir ganske rolig,har stekt opp en kilo med kjøttkaker da 🙂

    22. Fine bilder og det øverste er favoritten, – blir så fine bilder med himmelen som bakgrunn. Her er det klart, kaldt og sol. Jeg fyrer i ovnen, men skal ut og rydde vekk div. før vinteren. Håper det ikke blir snø riktig ennå, er visst meldt mer skya seinere i uka så da blir det nok ikke så kaldt om natta. Ha en super dag på tur med søsteren din!🌞🍁📷

    23. Eva: Så spennende med en liten tur da 🙂 Det høres veldig kos ut 🙂 og er deg vel unt <3 Her blir det fotosafari med søsters 🙂 og full storm på jobb til uka 😛 He-he.. GOD klem <3

    24. Ja, dette showet det koster jo ikke noe engang. Det er jo det beste av alt 🙂
      Jeg likte det første bildet best. Klare farger, klare kontraster 🙂 Men de var fine de andre også 🙂
      I dag skal jeg gå en liten tur. Kanskje besøke mamma hvis jeg når det, vaske og rydde litt, hvis jeg når det, og så skal jeg pakke kofferten. Skal på en liten svipptur helt alene i et par dager 🙂 Jeg er veldig slapp for tiden. Har hatt mye feber. Så ikke så mye jeg egentlig orker for tiden.
      Ønsker deg en superfin søndag, med et forrykende høstshow. Eller nei, forrykende kommer visst i alle fall til oss til uka. Da skal det bli storm. Vi sløyfer forrykende, men erstatter det med vakkert 🙂 Kjempegod høstklem til deg <3 <3

    25. Min matgale verden: Bildet tatt på hemmelig sted 😀 Jeg er på landet, og skal på liten tur med søsters før jeg setter snuten hjem. Mer foto. Kos deg på sofaen, det fortjener du <3 etter tur 🙂 klemmer min venn <3

    26. Ja det har du rett i! For et show i farger og utforming! Jeg likte det første best, blir så fine farger mot den blå himmelen. Og du, så bilder på FB av deg i giraffdrakten, det var et herlig bursdagsinnlegg det! Gøy funnet på 🙂 hvor tok du bildene, og ble det oppstandelse?? Hehe, morsomt. I dag blir det sofa, forkjølet og fæl, deilig med en dags hvile etter noen travle jobbdager. Alt blir så tungt når man er forkjølet og tett 🙂 Men jeg gleder meg altså….og må jo en tur ut med Bonnie, søndagstur i rooolig tempo 😉 Hva skal du finne på da??

    27. Så fine bilder:) Kan ikke velge ut et jeg:) Naturen er seg selv vakrest:) Her skal dagen gå i og rydde og vaske ut av hytta å sette nesetippen på vei hjem:) Ønsker deg en fantastisk god søndag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg