Hr. Frodith ordnet “biffen”… ;-)

Her er Hr Frodith, som du sikkert har fått med deg nå. Og jeg og Hr Frodith sparer på figurene i The Big Bang Theory. Disse Mystery Minis-boksene er som et kinder-egg uten sjokolade…Altså et kinder-egg for voksne 😉

Inni boksen er en svart pose…og inni posen en liten fin figur… Og det er INGEN hint på esken HVILKEN figur som befinner seg inni…

I starten var det greit…Vi fikk stadig en vi ikke hadde fra før…Men som du vet: det blir vanskeligere og vanskeligere og oddsene er dårligere, når det bare gjenstår EN som man mangler…

Vi manglet Amy Farrah Fowler…  Og på veien til å finne henne i en av boksene, måtte vi gjennom en del flere Sheldon-er, en Bernadette og en Leonard…Godt vi hadde Elin Slåen og sende alle de ekstra figurene vi hadde fra før 😉

I går tok jeg ingen sjanse…Jeg har åpnet ALT FOR MANGE av de siste Mystery Minis-ene…. Jeg KLARTE jo ikke å fremskaffe noen Amy….så her måtte en endring til…

Så gårsdagens eske MÅTTE åpnes av Hr. Frodith 😉

 

Og etter å ha lurt meg litt…..

…..så VAR det faktisk Amy på innsiden!!! Jeg er sikker på hun ikke hadde dukket opp om JEG hadde åpnet..

Men Hr Frodith ordnet biffen 😉

Nå står hun så fint i hylla, med sin Sheldon….

 

Og med sin BFF (best friend forever) Penny….

Og nå har vi alle vi ville ha 🙂 


Jakten er over!! Gjengen er komplett 😉

 

 

Samler du på noe?

Har du disse figurene?

 

 

#bigbangtheory #samler #amy #mysteryminis

 

 

 

39 kommentarer
    1. Høres koselig ut med snøkrystallkuler. Det minner meg om min farfar. Han hadde en sånn med et rådyr inni. Fascinerende flott da snøen dalte! 🙂

    2. natheless: Nå har jeg ingen planer om noe samling 😀 Men finner nok noe. Jeg samler jo på Poul Pava servise… Men noe annet har jeg jo også…Sånne snøkrystall-kuler 🙂

    3. Stilig. Du er i mål. Jammen godt at Herr Frodith fikset det for deg. Hva skal du nå samle på???? Gode minner, fine høstløv, morsomme historier, god latter eller blir det kanskje smurfene!!!! 🙂

    4. Eva: Ja, han ordner opp han 😀 Og fikk virkelig ordnet Amy på plass i stua 🙂 Skjønner du har kost deg på tur. Jeg kommer akkurat fra tannlegen 😛 Klemmer godt <3

    5. Så heldig du er, som har en stor og sterk mann som kan ordne opp 😉 Og når samlingen er komplett, skal du kanskje begynne å samle på noe annet?
      Selv har jeg samlet på souvenirdukker, men det er sjelden å få tak i nå til dags. Jeg tenker å pakke bort samlingen. Nå samler jeg vel ikke på noe tror jeg. Bortsett fra bilder da 😉
      Men det er engasjerende og kjekt å samle på noe…..:)
      Kos deg med ditt 🙂
      Klemmer <3

    6. Gratulerer med komplett samling! Du skulle jo latt Hr. Frodith få åpne for lenge siden… 🙂 Når du først har begynt å samle, så er det gøy å få samlingen komplett, selv om det blir noe feile figurer inni mellom. Jeg samler egentlig ikke på noe nå…bare garn, for det lageret vokser i stedefor å minke. Selv om jeg liksom prøver å bruke det opp. God tur i morgen. Klemmer <3

    7. Så koselig:) Godt å ha en Hr.frodith som kan ordne og fixe litt:) Det er gøy å finne noe man leter etter:) Jeg samler på litt av hvert jeg har vært gjennom mange samlefaser. Budda figurer, hjerter, og nå sist engler:) Ikke for at jeg er noe religiøs på noen måte. Men for de at for meg symboliserer godhet 🙂 Håper tannlegetimen din gikk bra i dag og at du fikk reparert den ødelagte tanna di:) Fortsatt fin onsdag til deg fine frodith:)

    8. eg er så glad eg har fri for det er et pissevær ute uten like….seriøst drittvær…..eg ser ikkje andre siden engang hahahaha føler meg på en øde øy -jammen bra eg har handlet alt eg trenger og kan holde meg hjemme med middag og te og kose meg med hundejentene -som ikkje engang vil ut 😛
      litt klesvask og litt ryddings blir det men ellers blir det sånn pissevør lating 🙂
      lykke til hos tannlegen <3<3<3<3<3

    9. Min matgale verden: Nei, reiser i morgen, men tidlig, og føler jeg er ute og reiser hele tida egentlig 😀 nå skal jeg snart gå til tannlegen…som ble i dag 🙂 Jepp, Desigual blir det nå 🙂 Kos deg med fri :-)Klemmer <3

    10. Ha-ha…du skal være glad for at du har en samboer som kan ordne opp når Frodithen må melde pass! Artige figurer. Nei, jeg samler ikke på noe for tida. Har jo samlet på bestikk og service, men nå har jeg nok av den slags…og vel så det! Nå må jeg samle på….penger! 😉

    11. Åh, så gøy! Gratulerer med alle, det er en fin serie, men jeg har aldri sett slike figurer. Her i huset øves det på å ikke samle (jeg har dessverre en samleforstyrrelse jeg forsøker å kvitte meg med) så det blir aldri aktuelt å ta inn slike. Godt du fikk sendt videre de du hadde flere av! Ha ein himla fin dag! 🙂

    12. Yeay endelig fikk du/dere alle dere ville ha!:)
      Hadde ikke hørt om disse figurene før du begynte og nevne d:p har faktisk ikke sett de i noe butikk heller:p
      Samler ikke på noen figurer, men samler på greys sesongene! Hahah

    13. Så flott at dere endelig fant henne! Jeg har ikke noe spesielt forhold til den serien, så samler ikke på de. Jeg samler på juleplattene til Porsgrunn porselen og på mummikopper. Ha en flott dag videre!😊

    14. Hei og god morgen!!
      Så herlig! Visste ikke at det fantes figurer av BIG BANG serien 🙂 Det er en av mine favoritt-serier 🙂 Nå er samlingen deres komplett 🙂 Gøy!!
      Ønsker deg en flott onsdag 🙂

    15. Usj, tannlege er aldri gøy, hverken for munnnen eller for lommeboken. Men så deilig å ha det gjort og da! Trodde du skulle reise i dag?? I morgen?? Synes absolutt en runde på Desigual er fin belønning etter et tannlegebesøk 🙂 Fri her ja, nyyyyter. 🙂 klemmer<3

    16. Min matgale verden: Ja, han måtte til, hadde jeg åpnet hadde garantert Sheldon spretti opp igjen 😀 Her er det også vått i dag, og kl 14 må jeg dra til tannlegen… Sørgelige greier.. Tror jeg bør innom Desigual etter det 😉 Har du fri i dag? Kos deg uansett 🙂 klemmer <3

    17. missmommy.blogg.no: Ja, vi er litt barnslige 😀 og har fulgt serien hele veien. Elsker humoren i den 🙂 Samler ikke på så mye annet, bare Poul Pava- service. Og det er fint det 😀

    18. Haha, så herlig! Hr. Frodith ordnet opp han! Nei, har aldri somlet meg inn i big.bang, men har hørt den er bra. Gøy med kinderegg for voksne, og fin fargerik samling. klemmer fra regnvåte Bergen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg