På vingene snart… ;-)

Ja..og denne gangen er det ikke sommerfuglvinger det er snakk om…. Men faktisk fly-vinger..For jeg er på farta igjen, med jobben. Skal avgårde nå snart, og er tilbake hos Hr Frodith i morgen ettermiddag.. Så her er en veldig liten sekk pakket, trenger jo ikke SÅ mange skift med EN natt borte. 

Det blir nok litt avsløringer etterhvert om HVOR jeg befinner meg.. JEG skal lære mer om tegnspråk-saker kommende døgn. Litt gode sommerfugler i magen, og kamera i sekken.. Jeg er KLAAAAR!! 🙂

 

Hva skal DU gjøre i dag ?

Reiser du ofte?

 

 

#reise #jobbtur #fly 

 

26 kommentarer
    1. ~Lin: Jeg koser meg på hotellrommet. Har spist en god middag ute og vært full fart ellers i dag 🙂 Ja, du får ta deg en tur til Oslo også da 😀 Det hadde vært noe <3 Ja, er jo ikke så lenge siden søsteren din var hos deg husker jeg. Det var koselig det 🙂 Jeg skal til Bergen igjen nær juletider antagelig 🙂 Klemmer <3

    2. reiser nok null og nix for tiden fordi økonomien ikkje tillater det og fordi lille Buffyvennen var så veldig syk at eg ikkje ønsket at andre sku passe henne.
      Nå er jo situasjonen en annen og kanskje kan eg ta en tur til min søster i UK igjen snart -er 2 år siden sist eg var der,men heldigvis har hun vært her <3
      God tur til Trondhjem klemmerier <3<3

    3. I fjor var du i Trondheim på noe av det samme husker jeg. Og når dere skal til Gøteborg tar dere enten buss eller tog, så det er nok Trondheim nok en gang. Har reist litt i det siste med tog og buss i helgene. Toge tar kaka når det gjelder bedre plass og service, men bussen er grei når det arbeids på banen.

    4. God tur, kjekt med litt avveksling i jobbhverdagene sikkert?
      Jeg er blitt elendig på å reise, gruer meg for det meste, forandringer, køer, trange fly, bilkjøring mm. Så da er det tryggest hjemme *ler*
      Men drømmer noen ganger da, skulle gjerne vært en tur i London, mange år siden sist.

    5. Så spennende, selv om det bare er en kort reise. 🙂 Blir spennende å høre om hvor du har vært og hvordan det gikk 🙂
      I dag har vi vært på barseltreff, som var veldig koselig. Første gang jeg har vært ute av huset på 2 uker og det trengtes virkelig. Nå er jeg derimot utslitt og må ta det med ro, men det var verdt det. Godt med litt sosialt og ikke minst babysnakk en gang i blandt.

    6. Så deilig å komme seg bort litt:) Spennende å se hvor du har vært etter hvert:) Ønsker deg en kjempe fin tur:) Jeg elsker å reise, gjør det så ofte jeg kan:) Men i dag har jeg vært på jobb.hehe… Strålende dag til deg fine frodith:)

    7. Så gøy å kunne reise i jobben da, og flytur betyr vel at du skal dra et stykke også. Det blir spennende å se hvor du skal være! Jeg reiser veldig lite, ihvertfall ikke kollektivt på tur og sånn, men burde gjøre det mer. Herlig å komme seg litt vekk og oppleve ting. Kos deg idag! <3

    8. god tur!! Ikkje reist so mykje i haust.. Og mindre blir det nok neste halvåret.. Men mannen min tek igjen for oss begge, mht jobbreiser. Eg er heldig og får vere med av og til 🙂

    9. God tur :), fint med luft under vingene og ny kunnskap.
      Jeg skal nå først i et møte og så noe timer på biblioteket i dag.
      Liker egentlig å reise, men har nedprioritert slik jobbreising fordi jeg for tiden har såpass redusert tid og energi.

    10. Hei!
      Ønsker deg god tur dit du skal 🙂 !! Blir spennende å høre hvor – og spennende å se bilder 🙂 !!
      Jeg reiser, men kanskje ikke ofte nok 🙂 Skal bli en tur til Oslo og til Bergen føre jula 🙂 Det satser jeg på !! 😀

    11. i dag er en av de svært sjeldne dagene jeg er tidlig oppe, jeg skal øyhoppe litt rundt til familien, har bestilt fiskesuppe hos en tante og vafler hos mor. min datter og barnebarn skal være med….
      Ikke ofte jeg reiser bort denne årstiden, holder meg heme…

    12. Spennende…… Og også godt å komme hjem til herr Frodith og alle figurene! ;)Jeg har bestilt meg en TelefonReading hos en venninne i dag. Jeg har jo lært meg teknikkene sjøl, men jeg synes det er spennende å bli “Lest” av andre. Nå har jeg håp om at jeg snart får igjen bilen min også….og det blir godt, for nå flyr jeg snart på veggen av å være så lite mobil….og ha så begrensede muligheter til å komme meg noe sted! 😛

    13. God morgen og goood tur til deg! Speennnende med nye tegnespråk-saker da:)
      Koos deg- og sug til deg all læring!:)
      Her er det faktisk på gammlejobben i dag, og gammle rutiner igjen. Før det er nye jobben igjen i morgen ( håper jeg)
      Jeg reiser nok en god del ja.
      Men det er morro da!:)

    14. Riktig god tur! Spennende med påfyll av lærdom. Jeg reiser ikke mye, men av og til. Og så er jo “ofte” et defineringsspørsmål, for mannen her reiser hver uke, så det er mye. Mine reiser et par ganger i året blir derfor “veldig sjelden”. Nyt dagen, turen, og overnatting. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg