Siste dagen… :-)

 Da er det siste dagen i Trondheim, og bare jobbing for min del..før jeg setter nesen hjemover igjen. Men noen flere bilder fra VAKRE Trondheim vil jeg vise 🙂 OG skulle ønske jeg en gang fikk tid å komme for å se mer,og ikke bare jobbe..

Ettermiddagen i går var vakker, og laget spesielt lys i noen retninger <3

 Kan ikke tenke meg noe vakrere enn hus, mennesker, natur som speiler seg jeg 🙂 Spennende effekt.

 Og høsten er fremdeles flott her i Trondheim…

Så et morsomt inngangsparti..tenk å ha en sånn port da <3

 

 

Denne typen speilinger og refleksjoner liker jeg også godt <3

 

Hvilket bilde likte du best?

Har du vært i Trondheim før?

Tar du mye bilder på tur?

 

 

#foto #tur #trondheim #speilinger #refleksjoner

 

 

 

 

23 kommentarer
    1. Tattavkvinnene:Ja…litt greit..og litt slitsomt…Vi er på reise stadig vekk, så ikke så gøy i mine øyne, akkurat nå om dagen. Er litt gretten i dag 😀 Jeg har jo vært i Alta i 3 år, DET var nord det 🙂 Men fikk kost meg litt i Trondheim også altså 🙂 Klemmer<3

    2. Herlig med en jobbtur til Trondheim sånn på høsten 😀 Har aldri vært “så langt” nord før, men jeg har veldig lyst. Trondheim virker som en flott by, som bør besøkes en eller annen gang 🙂
      Håper du har kost deg på tur og ikke bare jobbet hele tiden <3 Klem

    3. Jeg synes den porten er artig….men bilde nr 1 er jo flottest! 😀
      Ja, dattera mi studerer i Trondheim, så jeg var der for første gang for tre år siden.
      Tar noen bilder på tur. (Har blitt flere etter at jeg begynte å blogge! 🙂

    4. Det første bilde likte jeg best. Trondheim er en fin by, har dessverre bare vært der 1 gang. Men byen er mer enn Nidarosdomen og Rosenborg. Pene bilder fra en vakker by.

    5. Tja – du vet – Oslopadda er jo egentlig en Trondheimspadde 🙂 Så JEG syns det er nyyyyydelige bilder 🙂 Klem til deg, og klem til byen min! God reise hjem:-)
      Trønderhilsen fra trønderpadda

    6. Jeg må jo si det øverste, det var virkelig flott. Men jeg har også nesten forelsket meg i den rødfargen som finnes ute nå i høst….
      Min tur til Trondheim ble veldig kortvarig. Jeg hadde mønstret på hurtigruten- var 18 år og ville til sjøs:)- Det var så “grusomt” å jobbe ombord med alle de “fæle ” norlendingene at jeg ba om å få dra tilbake til Bergen med sørgående hurtigrute…..Ha, ha, det er lenge siden så jeg kan fortelle det…

    7. Har vært der flere ganger og kjenner endel som bor der….de som bor ved vannet må ofte passe seg for fukt i husene sine bla….men utsikten er grislekker .
      Selve Trondhjem er jo nydelig flott da,men området rundt er for mye skog for meg….men er fint der oppe og mange trivelige folk 🙂 God og trygg tur hjem igjen klemmetingene <3

    8. Utrolig vanskelig å velge mellom alle de fine bildene dag! Nummer to var spennende! Ja,jeg har vært der, men det er noen år siden. Kos deg i høsten! Klemsiklem 🙂

    9. Flotte bilder, – likte best de to øverste fordi det er spesielt for Trondheim og flott når det speiler seg i vannet! Jeg har aldri vært der og det nordligste jeg har vært er på Nordmøre, men kjenner et par stykker som bor i Trondheim så burde ha besøkt de. Jeg tar endel bilder på tur, og da gjerne severdigheter. Jeg har funnet ut at jeg tar altfor lite bilder av mennesker, og det er jo de som forandrer seg og ikke er her til evig tid. Bygninger forandrer seg lite og står der leeenge som regel. Ha en fin dag og god tur hjem!😊✈️ Her på Østlandet er det mildt og strålende sol idag.🌞

    10. god morgen.I dag spør du helt umuligt for alle bildene var fantastiske ,tror du må ta alle og lage en kolasj )) Elste sønnen vår bor bare 10 min fra Trondheim med kone og 2 barn så joda vi er der innimellom,skal snart en tur igjen og da knipser vi masse bilder 🙂

    11. Det øverste bildet er nydelig! 🙂 jeg har vært I Trondheim et par ganger – en flott by! Og ja – gjett om jeg tar mye bilder når jeg farter rundt da…… <3

    12. Hei og god morgen!
      Jeg likte veldig godt bilde nr 1 🙂 Rolig vann og den flotte rekken med hus som spegler seg <3 Flott lys i bilda også.
      Kos deg og god tur hjem!

    13. Flotte bilder, og veldig vakkert lys på det første, samt slående speilbilde på det andre. Vakker by, helt klart. I dag har jeg heldigvis tidligvakt, på vei til jobb nå:) Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg