Regnbuen på en solfylt dag ;-)

Kan regnbuen komme fra blå himmel?

Ja- når den ikke skyldes regn, men likevel inneholder alle regnbuens farger…DA sier vi at det er mulig med Regnbue- fra blå himmel…

Vel- Det var Fjellgeitebundingen som ga meg oppdraget med:

“7 ting i regnbuens farger” …Og de skulle helst komme etter hverandre i riktig rekkefølge på bloggen også… Vel…her på bloggen er jeg sjefen, og Frodithen tolker og vurderer selv…Så her er løsningen min på dette oppdraget..

Regnbuens farger, i riktig rekkefølge…. og mer enn 7 til og med… på et og samme bilde, Den løsningen var vel smart vel??

Eller hva synes du?

Dette er studenthyblene i Oslo, hvis du skulle lure hva det er…Før var det en kornsilo..

 

Vel- da sier jeg: 

OPPDRAG UTFØRT!!

 

Er oppdraget godkjent synes du? 😉

 

(Jeg følger listen under her, og legger ut bilder som jeg har vært og tatt på oppdrag jeg har fått av leserne mine. Det vil komme bilder fra i dag og utover uka som kommer)

 

 

#fotochallnege #fotooppdrag #foto #regnbuen

 

 

40 kommentarer

Siste innlegg