Noen griser er heldigere enn andre griser.. ;-)

Og jeg er den heldigste grisen av alle 😉


 

Igjen har postmann vært her….. Han har heldigvis nok å gjøre om dagen, og har tydeligvis fått med seg at han får holde seg i nærheten av kassen min, så holder han meg fornøyd 😉

Og denne gangen var det Natheless som hadde gitt han litt å holde på med… For hun har nemlig laget så fine kalenderhefter til jul, og jeg hadde så klart bestilt et..

Og bare DET er jo nok til å føle seg som en HELDIG gris… Når noe så fint ligger i kassen..

Gleder meg til å ta fatt på denne i adventstiden 🙂

 

Men som sagt…NOEN griser er heldigere enn andre griser..Og den grisen er nemlig MEG… For ikke nok med at jeg fikk kalenderen jeg hadde bestilt, men jeg fikk en aldeles nydelig tegning som hun har laget selv

Og den er litt spesiell for meg, så jeg ble kjempeglad!! For denne tegningen har jeg på en måte fått før en gang, digitalt. Etter at jeg hadde skrevet en novelle som het “Varme”, på mange assosiasjoner og stikkord jeg fikk av leserne mine. For jeg skrev novellen, men jeg hadde ingen bilde som passet..Men DET hadde Natheless. 

Novellen med bilde til kan du lese HER...

 

Så når jeg fikk denne tegningen i dag, så var det så veldig koselig, og føltes veldig spesielt koselig å få , og den skal bare rett i glass og ramme og opp på veggen min. Fineste gaven <3 Dagen ble veldig lys og fin med ett <3

Tusen takk Natheless 🙂

 

Er ikke jeg heldig?

 

 

#post #gave #tegning #kalender #natheless

 

 

52 kommentarer

Siste innlegg