Glade “meldinger” :-)

Kan noen med “boksen full av meninger” melde GLADE meldinger?? 

Kan du tenke deg en med saggebukse, hettegenser, skateboard i ene hånda og sprayboksen i den andre, stå å spraye GLADE ytringer på forbudte vegger?? Altså GLAD GRAFITTI?

Det kan jeg 🙂

Etter å ha fått i oppdrag av Etdiktomdagen om å lete opp noe grafitti med glede i, så sprang jeg lett på foten til et sted jeg visste om NOE hvertfall. Og på veien dit oppdaget jeg noen halvgamle “gutter” som sto og sprayet, og jeg fikk med meg noen NYE grafittier jeg ikke har sett før…som hvertfall JEG ser glede i 😉


Kjærliget og eventyr må vel sies å være glede <3

 

Litt usikker på denne…men man er vel ganske  glad med donuts på hjernen eller??

 


Og denne er kanskje ikke så “sprudlende” …men SØT er den hvertfall, og ikke det minste sint..

Så jeg merker at jeg vil si: 

Oppdrag utført!!

 

Synes du denne var godkjent?

Liker du grafitti?

 


#foto #fotochallenge #fotooppdrag #grafitti

41 kommentarer

Siste innlegg