Her er bloggerne!!! Og vinnerne ;-)

I går hadde jeg en liten konkurranse her på bloggen. Bloggvenner som har vært “avbildet” og lagt på blogg, og du og de andre skulle gjette hvem det var… Mange gjettet, og enda flere var innom og så.. Men NOEN var rundt på bloggen min, og var skikkelig aktive og fant ut 🙂 Og sånt betaler seg, etter hva jeg kan se er det 4 som klarte alle 10 blogg-tegningene, å gjette ELLER å lete seg fram. (det var 582 visninger på bloggen min 😀 )

Når folk har vært SÅ flinke, og det bare er 4, så synes jeg jammen de fortjener en liten premie alle 4. Så de som får et lite besøk av postmannen min….  han her

og får premier ER: Margarites, Karidansen, Hanne Beate OG Fruensvilje

 

 

Og her var svarene : 

1) Fruemmel.blogg.no

 

2) Aasehelen.blogg.no

3) Ladyaugust.blogg.no

 

4) Karidansen.blogg.no

 

5) tib.blogg.no (Therese Bråthen)

 

6) Ritamarita.blogg.no

 

7) Annebe.blogg.no

 

8) Evaswindow.blogg.no

 

 

9)Missmusicalqueen.blogg.no

10) Lisbethpedersen.blogg.no


 

Ha en flott dag, med eller uten premier i vente 😉 <3

 

 

#konkurranse #premier #tegninger #bloggere

 

 

20 kommentarer
    1. Joho så gøy! Enda jeg følte at jeg jukset litt, siden jeg bladde litt inne på bloggen din. Så da var det greit å ha litt tid på kvelden, for før jobb fikk jeg bare sett på dem jeg “kjente!, og så måtte jeg lete litt på et par stykker som var mer ukjente for meg. I kveld har jeg sittet med jobben sin pc, for å lage en PowerPoint visning til foreldrene. Egentlig ikke min jobb, men når de andre vegrer seg så har jeg tenkt at “Skitt au, dette fikser jeg!” Og det er jo ikke vanskelig i det hele tatt, bare helt nytt for meg. Men man lærer av det også 🙂 I morgen er det planleggingsdag, og jeg skal i Grieghallen på Fagdag. Satser på at det blir kjekt, med et par bra foredrag…og god lunsj 🙂 Nyt fredagen. Klemmer <3

    2. Skjønner hvorfor jeg ikke klarte flere:) En fantastisk konkuranse fra deg:) Må nok følge litt mer med i timen fremover:) Ønsker deg en flott dag fine frodith:)

    3. !!!!! Så flinke de var og traff på alle 10!!! Ja jeg skulle nok tittet litt mere ekstra etter inne på bloggen din ja 🙂 hehe Men gratulerer til de 4 og heldige de som får premie <3
      Ønsker deg en flott dag!!!

    4. Jeg fikk helt jerneteppe altså.. Men selvsagt gikk det et lys opp for meg når jeg så svarene også sier jeg til meg selv: SELVSAGT! Men GRATTIS til vinnerene.

    5. Gratulerer til de heldige vinnerne 🙂 Ser tydelig at det er Fruemmel nå da, hadde bare glemt henne litt i går…var så “lenge” siden hun var på bloggen :))) Klem og fin dag videre <3

    6. Hipp hurra for vinnerene 😀 og goood morgen søs. Jeg våkna føre hanen i dag tilogmed. I dag er det band-dag og de dagene er fine såklart og så er det snart helg <3 gooodklæmme 🙂

    7. Oj, de var flinke! Vel fortjent. Du har rett og slett et helt “kartotek” over bloggerne i blokka du. Hadde dette vært i “gamle dager” hadde du hatt en brun boks på pulten med tegninger og personalia på oss, selvfølgelig alfabetisk sortert! Men eh…..vi kunne jo aldri blitt venner i gamle dager uten internettet….så det kartoteket falt litt for sin egen boks det, hihi klemmertorsdagsklemmer <3

    8. Åh, får vi premie alle som hadde riktig, – tusen takk snille deg!💕 Og jeg som nylig fikk så fin froggepremie også.😊 Da er det bare å glede seg til postmannen kommer! Ha en super dag!😊💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg