En liten fugl har fortalt meg…;-)

Ja..nå er det ikke disse ved Østensjøvannet altså… Nei…det er…en liten Ravn faktisk…Og det var Ravn73... Og det hun fortalte meg kom litt bardust på…for jeg fikk litt hastverk her… For Ravnen selv har nemlig bursdag i dag, Ravn73…Og jeg fikk ikke vite det før sent i går kveld..

Vanligvis har jeg jo snoket opp bursdagen lang tid i forveien, har forberedt meg og tegnet og greier, men når fuglen selv ikke synger før kvelden i forveien, helt tilfeldig,  blir det så som så med kvaliteten på innlegget 😀

Vel, Ravn 73 er hvertfall en koselig blogger. Hun har små søte og koselige blogg -innegg. Litt sporadisk. Plutselig off-blogg i flere dager.. så på igjen, med flere innlegg pr. dag. Og innleggene kan av og til være et bilde, og av og til med noen ord, noen små historier. Lette innlegg å poppe innom og kose seg med. Damen selv virker blid og koselig, og aktiv med familien sin. Hun skriver om familien, små hverdagshistorier og ting om huset. 

Ta deg en tur selv da vel, og besøk den blide damen <3 

Kjære Ravn 73

Gratulerer masse med dagen!! Det ble ingen tegning i år, jeg fikk ikke tid kl 22 i går kveld 😉 Så tyvlånte bildene dine i stedet for. Ha en strålende dag og kos deg <3

Bursdagsklem fra Frodithen <3

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #bursdag #ravn73

11 kommentarer
    1. Hærlig,! du er flink til å tegne, var innom blogg konkurangsen din, men hadde ikke kjennskap til alle disse blogg`erne, , så der hadde jeg ikke snøring alltså 🙂 men hvis du lager tegninger av alle dine blogg venner/ Følgere, så gleder jeg meg til jeg har bursdag altså 🙂 Ha en Strålende dag

    2. Gratulerer så masse til Ravn 73!🇳🇴 Flink du er som lager bursdagsinnlegg i en fei, og bra ble det også.👍 Jeg får nok ta meg en tur innom bloggen hennes i løpet av dagen.

    3. god morgen og gratulerer til bursdagsbarnet 🙂 synes det var et flott bursdagsinnlegg eg ,sitter her og smiler og da var det ikke til meg engang hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg