Mens vi venter på dagen..før dagen….før dagen…..

Musemor har fått det litt travelt her nå…Plutselig gikk det opp for henne at det er bare noen uker igjen til advent…Og det er jo ADVENT det handler om…ikke sant? Ikke jula?? Vel, jeg skal som du kanskje vet ha adventskalender på bloggen igjen, og i god gammel tradisjon er det jo hjemmelagede gaver..Men litt svett ble jeg jo da jeg oppdaget at det ikke var mer enn 11 ferdige gaver…

Så her i helgen spant jeg i gang igjen..og her er siste kalendergaven jeg har laget…

Vi vet jo ennå ikke hvem som FÅR gaven…Da må du komme tilbake 1. desember.


Pulsvantene er strikket på frihånd, så de har jo noen skjønnhetsfeil… men det er bare sjarmerende…er det ikke? 😀


Ha en strålende søndag!

 

Jeg er på vei ut for å fotografere litt…(for en bombe…. 😉 )

 

#adventskalender #håndarbeid #hekling #pulsvanter

60 kommentarer

Siste innlegg