Det fineste treet <3

Jeg har tittet og lett, og skulle finne det fineste treet.. For Maikensnattblogg ga meg det i oppdrag her for en stund siden.

Og alle var så like.. Det ene gulere enn det andre… Lange fjonge armer som strakte seg mot den blå himmelen…fulle av gule og røde blader.. Men de var jo sånn alle sammen…SÅ hvordan kunne jeg velge da…?

Vel, i dag bestemte jeg meg…

Det er ikke det ENE framfor det andre… Alle er vi jo vakre på hver vår måte…Det kommer an på hvilken syn man har på ting…Altså måten man SER ting på…Det er DET som bestemmer vakkerheten…Ikke tingene i seg selv…

Så:


DETTE er det fineste treet jeg har sett i høst!

 

Og ingen kan vel for så vidt MOTBEVISE det heller 😉

 

Likte du dette treet?

Hva er det som gjør ting vakre i dine øyne?

 

#fotooppdrag #fotochallenge #foto #høsttre

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg