Søskenlikheten er slående ;-D

Både inni og utenpå 😀 Hos Lady August og meg.

Som du ser har vi ganske så likt hår, bare forskjellig farge..Vi har dette rare øyet, som er litt brunsminket på høyreøyet…Og ganske så lik kroppsform…OG dette uten at vi er søstre i BLODET en gang… 

For vi er jo vokst opp hos forskjellige familier vi, har ikke EN gen felles en gang (som jeg vet), og bare bestemte oss for å bli søstre i voksen alder fordi vi merket vi var søstre i sjelen da vi traff hverandre første gang <3

Og så liker vi å gå å se på kunst…

Så for å ta en LITEN pause i skravlingen…(vi trenger å trekke pusten innimellom), så gikk vi på Galleri Havstad som vi ofte gjør, og der så vi mye artig som vanlig


Denne f eks…

Men jeg kjøpte ikke den altså… Men jeg kjøpte 

DENNE:


Den var bare superfin, og er laget av Åshild Karevold. Og jeg har flere fra før… 

 

Denne kjøpte jeg på Galleri Havstad for noen år siden, når jeg traff Ladyen


Og begge henger så fint i palasset mitt her 🙂

 

Dagen i går var herlig, vi fikk skravlet oss gjennom det som trengtes og det blir nok ikke lenge til vi treffes igjen. <3

 

Hadde du en fin lørdag?

Har du noen planer for søndagen?

Kjøper du kunst?

 

#kunst #ladyaugust #bloggvenn #vennskap #gallerihavstad

 

 

35 kommentarer
    1. Forstår at dere er tvillingsjeler….:)
      Er nok endel kunst jeg har lyst på. Fint det du hadde kjøpt, jeg likte veldig godt det siste…:)

    2. så koslig da!!:)
      koslig med slike adoptivsøstre ikke sant!=)
      Her var lørdagen perfekt, hadde besøk av en fantastisk venninne, låg på sofaen, spiste is, sjokolade,chips, is og taco , og såg på ene filmen etter den andre.. IKKE den mest innholdsrike lørdagen, men virkelig den beste på kjempe lenge 😀
      så utrolig stilige kunstverk du kjøpte, de var stilige:)
      jeg kjøper ikke kunst, ikke sånn ekte og egenprodusert, er nok mer på merprodusert gitt 😛

    3. karidansen: Det kan henges på veggen, og det er det jeg gjør. Har en snor bak 🙂 Nei, ikke no vits å drasse på masse nå. Kjøpe senere 🙂

    4. Det er GODT å ha en slik venninne der ALT tilsynelatende, stemmer! I går var fridag – og en rolig dag. I dag har jeg hatt ei vikarvakt. Nydelige pyntefat – eller veggpynt(?) Kjøper noe kunst, men ikke veldig dyre ting. Nå er det kjøpestopp, for jeg skal jo snart flytte, og da vil jeg ikke “Dra på meg” noe mer før den tid.! 😉

    5. Ja det er ikke vanskelig for en som har levd en stund og hatt et øye for mennesker,, tror jeg da.. å se at dere to har funnet solide klangbunner i hverandre. 🙂 Herlig å observere selv på avstand. Og kunst?? ikke mye jeg kan og vet om akkurat det 🙂

    6. birdbay: Jepp, selvvalgte søstre er like gode som gull de, jeg hadde jo ikke fått noen lillesøster uten 😀 Veldig forsnøyd med dagen og bildene også 🙂 Klemmer <3

    7. 🙂 Ja det er jeg enig i 🙂 Jeg fikk kjøpt to julegaver i går. Skal til Aurskog første uka i desember 🙂 Mulig det blir en snartur til Oslo neste helg 🙂 Da hadde det vært koselig å møttes om du er hjemme 🙂 Skal komme tilbake til det om det blir noe av 😀

    8. fruensvilje: Så gøy Ja, jeg tror man blir lik folk man er mye med 🙂 Koselig 🙂 Jeg så jo innlegget om søsteren din <3 herlig <3

    9. margarites: Ja, deilig med dager som er helt planløse også synes jeg 🙂 For det er mye stress i hverdagen ..Klemmer og fine søndagskvelden <3

    10. natheless: Ja, vi koser oss alltid sammen <3 Og det er fint det 🙂 Helt naturlig liksom 🙂 selv om vi ble kjent gjennom skriften først 🙂 NÅ er det som vi alltid har kjent hverandre 🙂

    11. ~Lin: Ja, den er litt artig 😀 Og de rottene oppå 😀 Men de fatene mine er veldig fine ogås så klart 🙂 Vi er jo ikke HELT like 😀 men har en del fellestrekk. Og litt like tanker om ting og tang, men vi er helt klart forskjellige også . VI er søstre, men ikke tvillingsøstre 😀 Ha-ha Ha en nydelig dag du også snupp <3 Klemmer <3

    12. ladyaugust: Ja, vi har skikkelig godt av det begge to 🙂 Mye viktig som må tas opp, deilig det. Og når det føles som man er født i samme familie enda man ikke er det, da er man ganske heldig. JEG fikk jo lillesøster og det har jeg jo aldri hatt 🙂 Moro å se tegningene våre av oss også 😀 SÅ forskjellige, men jammen elsker vi å tegne begge to 🙂 I dag er det bare lathans her, video hele dagen og bittelitt oppvask og middag 😀 For i morgen er det full rulle igjen… Godklemmer og varm søsklem <3

    13. Takk for i går søs <3 Jammen er det kos å få skravla litt med deg, det har vi godt av begge to <3 Jeg er heldig som fant deg såklart for jeg kunne jo ikke vente evig på ei søster heller og mammsen ser ut til å ha andre hobbyer enn å fikse ei søster til meg haha De der rottene med høggtenner er priceless, de er så fine <3 Og fatene dine også 😀 I dag har jeg vært i snophimmelen igjen NOMMI sier jeg bare, de har sååå mye godt. Ha en nydelig søndagskveld. Her samles det ikke på noe liksom for huset er fullspekka sånn at jeg nesten ikke har plass til de tingene jeg skulle ha lagd. Goooodklæmmeflat <3

    14. flodhesten var supermorsom:))
      eg har aldri truffet Ladyen ,men er hun lik som deg inside out vil eg nok elske å møte henne en dag også…men nå har eg aldri truffet noen helt som deg, så det er usikkert at dete r mulig dere fins i 2 versjoner hahahaha:)
      Kunst er så mangt eg liker best ikkje så avansert kunst eg.
      I dag har eg planer om å ha stoppeklokke for å rydde, først 1 time og så kanskje 1 til for eg har null lyst,men om eg ser at stoppeklokken teller nedover så kanskje det ikkje blir såååååå for ferdelig…..
      Har vært for lat nå siden eg ble syk og selvom eg har fått vekke noe vil eg ha hele stuen strøken og klar til julingpynt snart,men foreløpig not gonna happen :D:D
      ha en super søndag klemmetingene <3

    15. Dere er som to søte prinssessesøstre! Koselig å treffe sine. Jeg var med mine to søstre i hele går, og ja vi liker å se på kunst, smile og le sammen vi også! Godt med en god dag som et vakkert minne. Klemsiklem 🙂

    16. Jeg har fått med meg at dere har vært på kafè og kost dere..selv om jeg har vært litt fraværende siden fredag :)) Høres ut som dere har mye felles på mange måter ja …artig :)) Mye fint på den utstillinga ..liker å se på slikt..men kjøper vel ikke akkurat så mye kunst …men har et par fine bilder en venninne har malt :)) Klem og fin dag videre <3

    17. Så herlig. Og så bra at dere har kost dere sammen. Jeg hadde en fin lørdag, var i 50 års dag til min svigerinne. I dag er det ingen planer her, bare en tur ut for å nyte høstdagen. Godt med en dag der ingen planer er lagt, for neste uke skjer det mye etter jobb igjen. Nyt søndagen <3

    18. god morgen.Jeg har stemor men alle sier vi er lik hverandre 🙂 jeg tror att mange rett og slett blir like av å bli i familie med hverandre.
      Nå har ikke vi så mange kunstgallerier i nærheten,men er jeg på tur med min søster så må vi se på kunst da min søster er kunstner selv :))
      det var en festlig flodhest da,men no likte jeg nok bdre bildene dine,dei var etter mitt hjerte

    19. Så koselig. Og den var nydelig, den nye du kjøpte. Ja, jeg har kunst på veggene jeg, bilder guttene har laget på skolen, ting jeg har malt selv, bilder DU har laget og tegninger fra ladyen 🙂 🙂 🙂 klemmer

    20. Herlige bilder og det høres veldig koselig ut med en selvvalgt søster:) Jeg kjøper kunst når jeg kommer over noe jeg liker, og når lommeboka sier det er greit:) Har egentlig ingen spesielle planer for dagen, får se litt hva den binger:) Ønsker deg en nydelig søndag og igjen fantastisk vakre bilder:)

    21. Jeg går ofte på gallerier. Nå har jeg en noe merkelig smak og liker litt rare ting. Flodhesten hadde nok vært noe for meg. Bildet ditt var også herlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg