Vakre verden <3

Nå er det snart desember igjen, og jeg fikk lyst å ta fram de bildene jeg har knipset i år, som jeg kanskje er mest stolt av, når det gjelder natur og årstider. Jeg har tatt mange fotoer, men det er NOEN som jeg sitter igjen med som jeg er litt ekstra glad i selv. Og grunnen til at jeg liker de så godt, er at jeg kjenner de fanger verden på det vakreste.. Og verden ER vakker, hvis man velger å se den sånn <3

Så her er et fra hver årstid i året som gikk


Vinter

 


Vår

 


Sommer

 


Høst

 

Hvilket bilde liker du best?

Hvilken årstid liker du best?

 

#foto #årstider #høst #sommer #vinter #vår 

31 kommentarer
    1. Tone: Våren er min favorittårstid. Jeg er født da 🙂 Sikkert derfor jeg liker den best, og fordi det ligger så mye kos FORAN oss da 🙂

    2. Jeg likte jo egentlig høst bilde best, det var bare så vakkert. Men våren er min aller beste årstid, da våkner jeg til liv igjen….
      Og verden er vakker, man kan VELGE å se den slik også, og det gjør godt

    3. Superflotte bilder! Det første og det siste var utrolig stemningsfulle, og de likte jeg best. det er nok lyset som er avgjørende.Jeg kan godt like høst også jeg. Sååååå vakkert innendørs med tente lys. Så synes jeg lyset / solen er lavere, og det gir mer spennende fotografier når en ferdes ute. Så begynner vi å oppleve Nordlyset, og det kan jeg også like med fotoapparatet mitt 🙂

    4. Helge: Ja, jeg har hatt inntrykk at du er travel om dagen også. En litt slitsom høst for noen og enhver. Håper vi blir litt mer i slaget hele gjengen snart. Mange som har det litt sånn virker det som. Typisk høst/vinter spør du meg.. Ha en fin kveld du også 🙂

    5. Umulig å bestemme seg egentlig.. Likte alle bildene veldig godt! Liker alle årstider, liker forandring. Gleder meg over alle årstider, bare ikke når høsten blir veldig grå og våt. -Liker fargene og sola om høsten, og den friske lufta 😉 Så.. Umulig valg for meg, men likte jo vårbildet vledig godt. Vår er liksom nytt liv, og det liker jeg.. <3

    6. sommern og høsten er greie årstider. Fine bilder alle sammen. Lange dager, vinterføre og en innimellom vond rygg er fakta for meg om dagen. Den ene utfordringen etter den andre. Ha en fin kveld.

    7. Det øverste er nok min favoritt på grunn av lyset og fordi jeg liksom “Kikker ut på verden” og kan betrakte uten å synes så godt sjøl!!. Vanskelig å velge årstid fordi skiftene gjør sitt til at hver av dem får sin sjarm…..men “Jag tror jag tror på sommaren!” 😀

    8. Jeg likte vinter og høstbildene best. Klarer ikke bestemme meg for hvilke av de to 🙂 Like fine, men på forskjellig måte 🙂 Vakre og gyldne farger i begge to 🙂
      Årstiden jeg liker best er sommeren 🙂
      Ha en herlig høst/vinterkveld 🙂 Det er vel egentlig vinter nå, eller? Litt usikker på det. Her er det 6-12 grader om dagene fortsatt. Nesten finere enn om sommeren som var 😉
      Klemmer <3

    9. Åh, er så fine stemninger med hvert bilde at det er vanskelig å velge – men jeg vipper mellom det første og det siste <3 Ellers elsker jeg høsten aller mest, men våren er på en solid andreplass og sommeren er vel også på delt andreplass, tror jeg:) Eneste sesongen jeg ikke liker, er vinteren. Men 3 av 4 er ikke ille, da;D

    10. Fantastisk nydelige bilder:) Alle var i grunnen vakre:) Men jeg heller nok til sommer når det gjelder favorittårstid:) Ønsker deg en flott dag fine frodith:) Klem fra meg:)

    11. Flotte bilder!❤️ Det er utrolig vanskelig å bestemme seg og det står mellom høst og vinter, hm….
      Jeg tror jeg velger vinterbildet ditt, fordi det har så artig utsnitt gjennom det røret. Høstbildet ditt har nydelige farger og passer så fint med det paret som går inni alt løvet.

    12. Vinterbildet helt klart, er så kult med den runde effekten. Selv om høstbildet og er vakkert i sine varme farger, og siden jeg liker høsten best 🙂 Ha en vidunderlig torsdag. klemmer

    13. God morgen.Dette var 4 flotte bilder.litt dårlig gjort å be om et best bilde hi hi,for alle 4 er fine på hver sin måned,men jeg skal prøve og velger høsten,det var noe helt nydelig over det bilde :))

    14. Når du framstiller det sånn, liker jeg dem alle. Føler årstidene er en bredde i livet vårt. At det egentlig hadde vært kjedelig om det var grønt året rundt. Vi blir aldri lei vi i Norge, og vi nyter kanskje dagene mer og setter enormt pris på vårtegnene, fine høstdager og sommer og litt varme. Og vi her nord, kanskje mer enn de her sør, eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg