Den morsomste dronningen på blogg…. :-)

Her er Ulvenes dronning: Elinslaaen.blogg.no


(bilde er stjælt hos Elin, og jeg ligger tynt an nå… :-o)

 

Hun er ei lita jente, med et stort hjerte og noen digre ulvehunder. 

Hun har konstant boende MINST to irske ulvehunder hos seg, i tillegg til katter både med og uten hår, og en mini-hund kalt Iimo.

Elin er en av de morsomste jeg vet om her inne på blogg. Hun har et uderfundig syn på livet, setter ofte ting litt på spissen og er befriende lite selvhøytidelig. Selv-ironien blomstrer og hun forteller de herligste historier fra eget liv.


Hun er både vakker og litt gal, og den kombinasjonen synes jeg er aldeles herlig <3

 

I tillegg er Elin supersnill, og har den siste uken gått i ledtog med postmannen min..  og jeg var på et vis blitt varslet, da det lå en melding på Instagram om at hun hadde sendt postmannen min vei..

I dag da jeg kom hjem, lå den fineste lille pakken i kassen.

Og jeg ante VIRKELIG ikke hva det var.. Men Elin kjenner meg, og hun hadde vært såååå snill da hun var i Amsterdam nylig, at hun hadde tenkt på meg. SÅNT rører langt inn i hjerteroten <3<3

For DENNE fikk meg til å bli ganske så ivrig da jeg kom hjem:


Fin liten post-pakke

 


Og når folk skriver Frodith på post til meg, synes jeg jo det er supergøy 😀 Og sikkert postmannen også…

 


Og det ble jo bare mer og mer spennende… Jeg skjønte virkelig INGENTING av hva det kunne være… før jeg fikk åpnet pakken HELT!!!

 


Og da var det en snøkrystall-kule!! Og jeg sparer jo på sånne, og det HUSKET Elin tydeligvis <3 Jeg kjøper når jeg finner noen fine selv, og jeg har fått noen. Og DENNE var fin den. Jeg ble så glad at jeg tror hjertet nesten hoppet over et slag!!  Denne skal få plass sammen med de andre i hylla. 

Tusen takk Elin!!

Du er god som gull og vakker som en dronning.

Akkurat passe gal, og en av de morsomste på blogg <33

Stor og god klem 🙂

 

Hvis du lurer på hvem Elin er, så får du ta deg en tur inn til henne. Du vil ikke angre.

 

Kjenner du Elin? 

Sprer du på noe?

Er ikke Elin veldig snill?

 

#blogganbefaling #post #gave #snøkrystallkule #amsterdam #elinslaaen

 

29 kommentarer
    1. Så flott !!! Herlig å få pakker man ikke vet man skal få 😀 Koselig å vite at noen tenker på en , og at de vet hva du liker 🙂
      Heldige du <3
      Ha en god lørdag !!

    2. Hanne Beate: Ja, hun var der nå nylig og tenkte på meg, DET synes jeg er søtt da <3 BLir så glad 🙂 Kos deg masse i Oslo 🙂 Neste gang får du si fra før, så får vi treffes 🙂 klem <3

    3. Eva: Ja, hun er god og snill 🙂 Og skulle gjerne møtt henne 🙂 Jeg sparer BARE på disse jeg nå. Og litt på Poul Pava-servise da 🙂 Håper du får en fin lørdag Eva, jeg skal til Sverige 🙂 Klemmer i massevis <3

    4. For en fantastisk flott gave, slike ting er fine og pynter opp. Elin er snill men jeg kjenner henne ikke. Kan tenke meg at du går bra sammen med henne, hun har hunder og er like kreativ som du og Ladyaugust. Vil besøke bloggen hennes senere. Ha en fin dag.

    5. Sååå herlig 😀 Den kula var supersøt heldige deg <3 Elin er bare helt superflott og såklart vet jeg hvem hun er. Jeg synes den lua hennes også er kanontøff så er det sagt også hahaha Kos deg med helga søs og kula med snø og alt. Snilleste Elin <3 gooodklæmme 😀

    6. eg kjenner fineste morsomste Elin <3
      Hun er utrolig snill og har et digert hjerte i den ikkje så store kroppen sin . Men hun passer til segselv....fra topp til tå hele hun fyller segselv ut i hver krik og krok 😀
      gratulerer med fin kule...tenkte eg på deg da eg handlet i dag også og så noen fine ,men eg kjøpte ikkje...derimot....
      nå kan du lure 😛

    7. Den var utrolig fin ! Sånn vil jeg ha også 🙂 Man skulle tro jeg samlet på telys holdere og sånn, for jeg har alt for mange, haha men tror ikke jeg samler på noe 🙂 Håper du har hatt en super fin dag idag, mange klemmer <3

    8. Åh, tenk å få en gave helt fra Amsterdam!😊 Jeg visste ikke at du samler på snøkrystall-kuler, men de er jo fine da!😊 Jeg samler på juleplatter fra P.P, mummikopper og så er jeg glad i brettspill. Det er bra med meg, men det har vært litt travelt om dagen og etterhvert blir det julebakst og julegaver. Gleder meg til venninnetur til Oslo imorgen, – blir gøy å se julegater og juleutstillinger i butikkvinduene + julemarked. På tirsdag begynner jo adventskalenderen din og det blir moro!👍

    9. Åååå så koselig:) Den var jo super søt også da:) Hun er nok sikkert snill, akkurat som du tenker jeg:) Men det ekstra koselig når noen husker på en, uten noen spesiell grunn synes jeg:) Ha en fortsatt nydelig kveld:)

    10. Elin er fantastisk supersnill <3
      Jeg har også fått pakke fra henne, og har ikke enda nådd å skrive om det, men har tatt bilder, så alt ligger klart 🙂
      Og du er superheldig, som får gave fra en sånn herlig dame 🙂 Kjempefin snøkule 🙂
      Jeg samlet på suvenirdukker før i tiden. Men nå skal jeg pakke dem bort. De selger ikke så mye sånt lenger, og utstillingen tar jo litt plass 🙂 Jeg er moden for litt fornyelse 🙂
      Jeg samler på sølvtøy da. Men det er så dyrt, at det sjelden kommer noe nytt i samlingen 🙂
      Kos deg med julestemningen du fikk fra Elin. Den har du fortjent <3
      Klemmer godt <3

    11. Jeg så på maaaaaaaaange- pørvde for harde livet å finne en som ikke hadde tegn til Cannabis-plante på seg- lykke til liksom (jeg håper ikke den grønne tingen over døren der en en slik plante- ha ha!)! Men så fant jeg denne med SVANER på, og da måtte det jo bli den, for du er jo Fugle-dronningen over alle Dronninger 😀
      Og tusen takk for et kjempeflott innlegg <3 Jeg blir jo rørt jeg også, liksom <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg