Trekning av kalendergave bak luke nr 2

Du som har besøkt oss tidligere idag, vet at det var DETTE synet som ventet meg til frokost…En gjeng som hadde bestemt seg for at HER skulle det bakes… Og jeg baker jo ALDRI… De hadde skaffet kjevle, rasp og fine forklær, så jeg var LITT på gli må jeg si….Hvem blir ikke myk som smør når man ser slike bedende øyne??

Og noen har spurt i løpet av dagen om det BLE noe baking…? 

Så klart det ble!! 😉

Her har vi stått på…. Jeg ligger hjemme sykmeldt og greier…Men bakt har vi gjort ;-)…Selv om det ble litt andre typer enn de du foreslo i rebusen i dag.. VI har bakt kokosboller og havre-flarn… Og dyra har holdt seg unna kakene, så lenge vi har holdt på…Og det var jo ikke lenge men…. De ser søte og uskyldige ut ja….Men det er bare utenpå…. Jeg snudde meg bare bort et sekund, for å putte kokosbollene i kjøleskapet….

 

…så var de VIPS oppi havre-flarn -boksen med snutene sine!!! Alle som en… Og det var ikke bare lukting skal jeg love deg…Det var ganske vått oppi boksen der bare på den korte tiden.. Og da blir Frodithen LITT morsk….

Men her i huset er slike rampestreker fort glemt, det er jo snart jul… og Frodithen er ikke SÅ langsur akkurat… 

 

Det har vært mange innom bloggen i dag også, og sånt gjør små rotter og høner ganske så yre…Jo flere som vil leke med dem, jo lykkeligere er de. Og de ser for seg livet blant palmer og sus , etter at kjendistilværelsen tar SKIKKELIG av…Her er noen som ikke frykter paparazziene, men nærmest ser fram til den tid kommer… De kan formelig se for seg overskriftene: “Kjendis-rotter og kalender-verter lever livet på Hawai”.

..Pff….. Fantasi har de hvertfall…

MEN….Salt har i hvertfall fått det ærefulle oppdraget med å trekke dagens vinner,og få sine små minutter i rampelyset… Jeg var helt nødt å gi henne oppdraget i dag, da hun var grønn av misunnelse etter at Pepper fikk lov i går…

 Men før vi trekker vinneren- Her er svarene :

OG denne nissen var jo så klart: 

Ari Behn….

 

Og denne kjekke unge mannen var: 


Ikke Robert Redford (men han likner han da) , ikke Tom Cruise og ikke Hr Frodith (selv om Hr Frodith er minst like kjekk) 😉 Nei,  det var: 

 

Brad Pitt


Og kakene de ville bake var: PEPPERKAKER, BERLINERKRANSER og SANDKAKER

 

Og nå er Salt virkelig gira her…Føttene spinner og værhårene vibrerer…. 

Så da slipper jeg bare den hvite rotte-turboen ned til “DERE” som ligger der nede i nisselua…Eller lappene med navnene deres i det minste..

 

 

Og jeg kan høre det tasser og spinner der nede…. Og opp komme hun drassende på en fin hvit lapp, med navnet på vinneren av dagens kalendergave….Og på den lappen står det skrevet:

 

 

Hurra Margarites!! I dag ble det deg <3 Gratulerer!! Og så Salt som KJENNER deg og alt!!  Nå kommer det en LUE så du blir varm på ørene i vinter. Håper du vil like den. 

  

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro at så mange er med!

Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 3 i morgen tidlig, slik at alle får god tid til å kvesse, klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver igjen som vil ut å reise 😉

God natt så lenge <3

 

 

#julekalender #kalendergaveutdeling #kalenderluke #premie

 

 

36 kommentarer

Siste innlegg