Trekning av kalendergave bak luke nr 4

Her har vi vært bortreist i dag og Frodithen er slett ikke i form i kveld, ryggen verker, så her er bare en litt bilder fra dagen ….

På tur ut  på landet…



Mye fint i hanskerommet for noen som må ha noe å DRIVE med i bilen…


Vil gjerne øvelseskjøre litt…. 

 


Men da ble Oslopadda LITT streng…

 

Og så var vi hjemme igjen,og i dag blir utdelingen stille og forsiktig gjort av en som har delt ut før.. Pepper..De andre sover og jeg orker ikke vekke dem..

Men først svarene:


Dette var


Eli Hagen

 


Og dette var :

Leonardo Di Caprio

 

Og her sto det:

Og vinneren blir trukket nå, Pepper på vei i lua:


Og opp kommer han med en lapp hvor det står skrevet :


Hurra!! I dag ble det deg, og noen fine pulsvanter er på vei til deg i morgen 🙂 

Håper du blir glad som en lerke 😉  Kan du sende meg adressen i innboksen? 

 

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro at så mange er med!

Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 5 i morgen men ikke før i 9-tida, pga dårlig form i dag.

 

Jeg har MAAAANGE kalender-gaver igjen som vil ut å reise 😉 Så det er bare å møte opp 🙂

God natt så lenge <3

 

 

#julekalender #kalendergaveutdeling #kalenderluke #premie

 

16 kommentarer
    1. gratulerer til hobbystua,og god bedring med ryggen.Sitter her selv med en rygg som ikke er det slag god i dag og venter på et av barnebarna som eg skal ha til i morgen )

    2. Hipp Hurra til vinneren 😀
      I går var jeg rett og slett helt borte vekk og vel så det, så jeg kom meg liksom aldri inn på blogg. Jeg kom så langt som til å svare på noen kommentarer jeg hadde fått, men det stoppet liksom der-men i dag er jeg klar for et nytt forsøk 😀

    3. Gratulerer så mye til Hobbystua! Håper du har sovet godt i natt og at hvile av ryggen gjør den bedre. Ønsker deg en fin dag og god bedring!😊

    4. Du har det litt bråkte når du er ute og kjører skjønner jeg. Jeg må rette litt opp pekefingeren og si til de rottene at de burde bruke sikkerhetssele!!!!Knis! Gratulerer til vinneren og ha en vakker dag! 🙂

    5. Har jeg vunnet,,det kan da ikke være mulig. Men mange takk til Pepper for at han trakk meg som vinner på den 4.dagen av adventskalenderen:-)) Artig dette er da frodith,,jippi:-) Du får ha en hyggelig helg og ta det pent med kroppen for ryggvondt er ikke godt. Men igjen mange mange takk. Klem fra Marianne.-)

    6. Du rekende fant…passe på ryggen din, den er ikke 20 år gammel lenger. La den ikke bli altfor kranglet, før du tar tegnene og legger deg ned og hviler den en stund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg