God søndag på deg ;-)


Jepp…har da vært ute i blåsten en liten tur… På skikkelig eventyr-tur til og med…

Prøvd å fått kjøpt noen julegaver…Men det er bare ikke enkelt… 

Tror jeg er nødt å skrive liste, for jeg blir helt zoombie bare jeg kommer inn dørene på et kjøpesenter i julemaset… Klarer ikke tenke en HEL sammenhengende tanke…. Og langt mindre kjøpe noen gaver…

Jeg kjøpte kun mat, fjaset litt med rottene…og så gikk vi hjem igjen…

 

Ville bare minne om Frodiths Julekalender, hvis du ikke har “åpnet luka” i dag, og har lyst, så er det fremdeles tid. Jeg holder åpent der til kl 22. Hjemmelagede kalendergaver, og du må bare gjette litt på noen rebuser for å være med 🙂 

Gå inn HER, så kommer du rett til luka 😉

 

Håper du har hatt en fin dag så langt!

 

#julegaver #julekalender #kalendergaver #gaver #julehandel #jul

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg