Trekning av kalendergave bak luke nr 8

Ute i dag har det vært HELT mørkt… Da det skulle blitt lyst…sånn i 10-tiden kanskje…så ble det jammen ikke lyst da HELLER… Svart som i en sekk…Og når det er svart som natta ute, og det ikke en gang kommer et snøfnugg på  utsiden, kan noen og enhver bli litt utålmodig…

På utsiden står både ski og spark og venter…, men det får visst bare stå der enn så lenge, til det gror mose på det…….

Salt og Pepper finner da noe å holde på meg likevel…. innadørs…I dag var det bordtennis…

 

Pepper har en rå back-hand…. 😉 Og Salt er bare veldig snar i vendingene…

 

Fram og tilbake for de, til svetten silte…Hørte bare: blipp, blopp, blipp, blopp….. kun avbrutt av små rotte-stønn fra Pepper som kastet seg hit og dit…

 

Og det så lenge ut til at Pepper skulle vinne…

 

Og det tålte nok ikke Salt…for da kastet hun seg OPP på bordet med både forlabber og bak-labber…og det er jo BARE ikke lov…Man må ha EN fot i gulvet…. Så hun ble disket for JUKS…

Så i dag er det Pepper som får lov å trekke vinneren i dagens luke…. Men før det blir noe som helst trekking av vinner, skal jeg gå gjennom svarene.

Jeg vet det var vanskelig i dag, men en del har svart riktig, så vi skal nok få trukket en vinner. Og : 

Her er svarene på oppgavene :

Dette var ikke så lett vet jeg… men det var…:

 

Og dette var litt vanskelig skjønte jeg… Men det var:

 

 

 

Og her var svarene: Klementiner, kransekake og pinnekjøtt.

 

Men nå er Pepper veldig klar her… Og jeg sender han bare i full fart ned i lua.. Han spoler i vei… føttene som trommestikker..weeee Her kommer jeg!!!


Og som en villmann kommer han pilende opp igjen også… heseblesende med en super lapp på slep..Han er glad som en lerke og kaster lappen i fanget på meg.. Og på den står det:

 

Hurra!!! Nå ble det deg da 🙂 Det var gøy!! Og du har vel vært med på nesten alle dagene tror jeg.  En hemmelig gave er på vei til deg, Du får se hva det er når den kommer 🙂 Hjemmelaget er den hvertfall 🙂

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro at så mange er med fremdeles! I dag var det litt vanskelig, men i morgen kan det plutselig være lettere igjen 😉

Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 9 i morgen tidlig,  kl 07:00 , for da starter JEG dagen. Da har du likevel god tid til å kvesse klør, hjerne, penner og annet du måtte trenge for å gjøre deg klar 😉  Jeg har MAAAANGE kalender-gaver igjen som vil ut å reise så det er bare å melde seg på i morgen   😉

God natt så lenge <3

 

#kalendergaver #trekning #julekalender #adventskalender

28 kommentarer

Siste innlegg