The Støveldance – på tegnspråk ;-)

 

Siden det snart er jul er det på tide med en liten reprise av en tegnspråktolket versjon av The Travelling Strawberries :

The støveldance… Hentet fra The Julekalender

Kos deg med denne lille reprisen 🙂

 

Og så vil jeg minne om Frodiths Juekalender, altså MIN julekalender…

Om du ikke har meldt deg på dagens luke, har du fremdeles sjansen 🙂 Jeg holder åpent til kl 22 og det er mange kalendergaver igjen 🙂

 

Gå inn HER, så kommer du rett til dagens luke

 

 

24 kommentarer
    1. helt klart en mulighet er bare at han fra blogg.no logget jo inn som meg og fant heller ikkje feilen ,men da eg kommenterte på hans bogg var feilen tilbake.
      TBråthen har hatt samme issue i dag også og samme med karotroll og en til blogger som var innom hos meg så er jo veldig merkelig da at alle vi sku ha samme problem og alle skrive feil
      men eg har jo opplevd å logge meg inn på gmail 50 ganger med mitt passord og får vite at ingen har det passordet som eg har……og så plutselig virker det….så er kanskje noe hickups
      engang måtte eg be datteren min logge inn på gmail for eg fikk det ikkje til -ikkje hun heller og det er greit man kan jo taste feil i ny og ne,men flere titalls ganger? hahahaha
      eg får jo bare dra ned *rullegardinen* på alle blogger nå da og kommentere slik…..er bare rart at dette skjedde da eg ble blokkert. Eg har ikkje mottatt EN kommentar på min kommentar på andre blogger siden 2 desember….før eg fikk en av han fra blogg.no……..og en fra en annen blogger og nå deg….så eg ahr vært rundt og lest på alle blogger for å se om de er SÅÅÅÅÅÅ opptatte at ingen svarer hahaha 😀
      takk for tålmodigheten <3

    2. cuskima: Jeg tror katnskje det er en LITEN forskjell som du ikke ser i et av feltene, så når du fjerner det som sto der (som var noe tull i, manglet noe) og den fylte seg opp igjen selv automatisk, så gjorde den det fra “kilden” 😀 Jeg var skikkelig sta og mente alt så HELT likt ut en gang jeg diskuterte med blogg.no.Og da var det et mellomrom, etter siste bokstav (altså noe usynlig) som var feil…fordi musa hoppet dit og jeg fikk deletet eller flyttet på et mellomrom. Nå tror jeg du vil fungere på andre sine sider også, for den har fylt seg opp riktig 😀 kanskje…

    3. ingenting
      når eg kommenterer hos noen så er det enkelte blogger der all info er borte -eg trenger aldri skrive den,bare sette musen i linjen så fyller den seg ut autmatisk
      Nå fjernet eg mitt faste utfyllet så fyllte den seg igjen automatisk med samme info som allerede sto der og da fungerte det ,både fikk svar av deg og eg ser eg står med cuskima hos deg
      merksnodig

    4. eg elsker denne julekalenderen -sku ønske de kom med den igjen for oss voksne og så kan ungene få alt det nye som de visstnok pedagoisk trenger :D:D

    5. Denne er morsom, og jeg tror jeg har sett den hos deg før. Men repriser er helt greit for jeg glemmer jo nesten at den finnes. Har ikke sett denne kalenderen hittil i desember, for det er så mye annet som skal gjøres på kveldene. takk for gjensynet 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg