Åååå, nå er det moro nå!! :-D

Nå er det bare der at jeg står her og hopper av glede og spenning…. For nå er det snart jul!!! Og nå begynner det morsomme.. Som i dag f eks…

Jeg fikk både kort og pakke i posten 🙂 Slå DEN da!! <3


Det var julekort fra Evaswindow. Og henne kjenner du kanskje <3 Flotte bloggdamen! 🙂

Kjempekoselig med kort.

 

 Og så var det jammen en gave!! Og det er fra Lady August, bloggsøsteren min!!

Og det er her hoppinga begynner, for alvor…:-D For når jeg åpnet og tok av papiret…


..så var denne inni!! En vaskeekte julegave til meg. Som jeg IKKE kan åpne før julaften…og det er vanskelig skal jeg love deg. Jeg er jo en HUND etter pakker, og bør helst ikke ha pakker i hus før akkurat dagen….. 😀 Men jeg har ikke åpnet den…. ENNÅ  hvertfall… 😉

 

Har du fått noen julegaver tilsendt, som du må vente med å åpne?

 

 

Ps. Minner også om Frodiths Julekalender, hvis du ikke har fått åpnet dagens luke. Trykk HER, så kommer du direkte dit.

 

 

#julegaver #julekort #jul #julekalender

36 kommentarer

Siste innlegg