Frodiths Julekalender- åpning av luke nr 18- kom inn, bli med :-)


Som du vet, dro Salt, Pepper og jeg ut på tur igjen i går…Med bare bager å pakke i …For vi skulle ikke langt…og skulle ikke bli lenge… Men bager kan bli tunge nok de…

 


Og da var det godt å få litt hjelp…

 


Noen puffet…og noen dro…

 


Og til slutt kommer vi oss avgårde…

 


På flyplassen kunne man jo lure på hvor vi skulle…

 


Og man måtte jo sjekke inn i skranken også….

 


Og bagasjen måtte leveres på Bag-drop…

 


Og NOEN forsvant nesten  på bagasje-båndet….

 

Men så kommer man på at det var jo bare tull og fjas alt sammen…Og at vi skulle jo ikke dra avgårde en gang…Men bare skulle låne et hotell i nærheten…Og da trengte man jo  faktisk ikke levere noe som helst til flyene…


Og hvertfall ikke skateboardet… Så da kunne  jo Salt  leke seg litt… på vei mot hotellet… 

 


Det var en småsliten Salt som ankom hotellrommet i går…. Og der ble hun og Pepper mens jeg var på julebord.. 

Så de er faktisk våkne og i fin form: Og kan fra et hotellrom presentere GÅRSDAGENS vinner av kalendergave bak luke nr 17,  Svarene var: Carl I Hagen , Jahn Teigen og nissen, engler, rotter, 4 år og katten.

Og vinneren av luke 17 ble: 

 

 OG SÅ er det klart for dagens luke, 18. desember… Og da har du en liten jobb å gjøre, før vi kan dele ute DEN gaven:

 
 For å være med i trekningen av kalender-gave bak denne luken, må du gjøre noe så enkelt som å løse de tre små oppgavene under her. Jeg har jo hatt litt ulike ting,men alt for vanskelig har det vel ikke vært…

Alle som har lyst kan være med på kalender-trekning, så sant de svarer riktig. Har du ikke blogg selv, er det lurt å legge igjen en mail-adresse, så jeg kan nå deg hvis du vinner 🙂

Ja, da kjører vi bare i gang:

 

 

 

Skriv svarene i kommentarfeltet. Det er LOV å kikke på andre, (jeg er ikke så streng på sånt ;-)….)  men  det er ikke alltid så lurt, for plutselig er det feil det de andre har svart 😉 Svaret på nøttene er “inngangsbilletten” til å være med i trekningen.

Du må svare før kl 22 i kveld, for da skjer trekningen. (for da er jeg hjemme igjen) Og vinneren av kalendergaven annonseres kort tid etterpå 🙂

Det er hjemmelagede kalendergaver 🙂

Så-da ønsker jeg alle lykke til! Nå er det bare å svare i vei! 😉

 

Ha en fin dag <3

 

#julekalender #adventskalender #kalender #gaver #rebuser #julenøtter

 

 

 

29 kommentarer
    1. Det skulle tatt seg ut om salt hadde forsvunnet inn på flyet! Da hadde det blitt en stusselig jul x) Håper gårsdagens julebord var vellykket <3
      Her er mine svar:
      1) John Lennon
      2) Elvis Presley
      3) Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad

    2. Så koselig at rottene fikk bli med på hotell …og med egen bagasje tilogmed :)) Gratulerer til Maikensnattblogg :))
      Svar på dages oppgave 1. John Lennon 2. Elvis 3. Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad
      Klem til deg <3

    3. God ettermiddag 🙂 Fint at småttingene kommer litt ut på tur 🙂 Kanskje de har noen bilder fra turen som jeg kan få se en gang? Kul koffert! 🙂
      Her kommer mine svar for i dag:
      Nissen er John Lennon, kanskje? Og jeg tror julemusen i dag er Elvis Presley. Du har satset på musikere i dag 🙂
      På oppgave nr 3 står det ”jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad”
      Sånn – det er mine svarforslag for i dag 🙂 Ha en riktig fin fredagsettermiddag. Klem klem!

    4. John Lennon
      Elvis Presley
      Julenissen er snill og grei og gjør alle glad;)
      veldig morsomt å late som dere sku fly -eg lurte veldig på om du måtte på jobbreise igjen NÅ likssom :D:D:D
      ha en super fredag <3

    5. ÅÅåå, nå ble jeg kjempeglad! For å vinne gårdsdagens.
      Alt du tør ta rottene med på….:)
      1.John Lennon. 2. Elvis Presley
      3.Jule- nissen er snill og grei , og gjør alle glad

    6. Nå er jeg visst sent ute med svarene mine om dagen 🙂 De blir jo hvertfall aktivisert disse søte juledyrene dine:) 1. John Lennon 2. Elvis Presley 3, Julenissen er snill og grei, og gjør alle glad:) Og det gjør jule frodith også:) Ha en fortsatt strålende dag:) Klem:)

    7. Litt av et liv. Jeg trodde jo dere skulle ut og fly!
      1 John Lennon
      2 Elvis Presley
      3 Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad
      Svar avgitt og ha en herlig fredag! Klemmer i advent!

    8. Lillian: Du er ikke for sen, bare å gjette. Jeg hadde bare med vinneren fra i går, pga var på julebord og kunne ikke komme ut før nå 🙂

    9. hei, måtte bare hoppe innom i førjulskosen din, for å ønske deg en god dag. Jeg er så travel akkurat nå, at jeg ikke rekker å være blogger. Men kommer som vanlig tilbake. Du har en koselig kalender, jeg klarte alle oppgavene her tror jeg, Lennon, Presley og den med julenissen. Men er jo for sent ute så klart! God klem til deg og råttis-gjengen 😊😊

    10. Gratulerer til Maikensnattblogg, og håper du hadde en hyggelig kveld! Godt du hadde med deg rottene dine til å hjelpe deg.👍 Her er mine svar idag (uten ambisjoner om å vinne, for jeg har jo vunnet før.💕):
      1) John Lennon. 2) Elvis Presley. 3) Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad.

    11. God morgen dagen derpå,håper du fikk en hyggelig kveld i går og att dagen i dag blir fin.
      og gratulerer til maikensnattblogg ))
      dagens svar blir
      1 John Lennon
      2 Elvis Presley
      3 Jule-nissen er snill og grei,og gjør alle glad

    12. God mornings 😀 Her er jeg tidlig oppe faktisk for flere timer siden 🙂 Morningsene er deilige med fyr på peisen og stilletid <3 Svarene i dag tror jeg er: 1. John Lennon, 2. Elvis Presley, 3: Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad. Tralalalalala goood adventshelg søs <3 og stooor klæm 🙂

    13. Gardemoen er stor og det er en liten maraton før man finner rett gate. Men litt trim tåler alle før take off. Dagen nøtt var lett så her er mine svar 1 John Lennon 2 Elvis 3. jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad. Ha en fin dag.

    14. God morgen! Jeg kan svare på alle igjen jeg 🙂 Uten å jukse og se på andre!
      1) John Lennon
      2) Elvis Presley
      3) Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad (skriver bindestrek siden du hadde det :))

    15. Du skal få svar fra meg i dag og _:)
      John Lennon, Elvis og Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad
      No får xi håpe at julenissen virkelig er snill og grei, så vi får det vi ønsker oss 😀

    16. Gratulerer til gårdagens vinner 😀
      Her kommer Stusslifruens svar på dagens luke.
      1)John Winston Lennon
      2)Elvis Aaron Presley
      3)Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad
      Nå skal jeg få gjort litt rent her og være klar til å ta imot til jule-LAN kl 14.00. Da skal det spilles og skravles helt til midnatt oppe på loftstua vår. Emma og tre venner skal samles. Det blir moro!
      Ha en strålende dag!
      Mange klemmer

    17. Hei!
      1. John Lennon
      2. Elvis Presley
      3. Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad
      Trodde nesten dere skulle på en liten flytur ja 🙂 Koselige bilder av flinke rottiser 🙂 Håper du hadde det fint på julebord 🙂
      Nå krysser jeg fingre for at jeg snart er den heldige vinner 😀 Tror jeg har alt rett i dag ja 😉 hehe

    18. Fyker innom før jobb. Her kommer svar 1- John Lennon 2- Elvis Aron Presley 3- Jule-nissen er snill og grei, og gjør alle glad
      Ha en fin dag på hotell, og nyt helgen. Ups 10 min til jobb, nå MÅ jeg fly <3

    19. John Lennon, Elvis og Jule-nissen er snill og grei og gjør alle glad! Puh! Før jeg glemte det ut igjen! Det var en fancy bag de hadde med seg da, og godt å bare dra rett på hotell, uten timer på fly 🙂 Nå håper jeg dere har hatt en skikkelig god frokost, på denne deilige fredag. klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg