Du vet det er….

veldig snart jul:

…når du har klart å SLEPE deg inn på KIWI, med hendene FULLE av handleposer…

 


…med EN ting på handle-listen i denne butikken: Sjokolade!!!

..når du med hendene full av de samme handleposene klarer  å sjonglere med deg en sjokolade til kassen…..

 

 


… når du med de samme tunge og mange  bæreposene kommer deg gjennom kassen og køen, får betalt for sjokoladen… og  så får slepet deg hjem…

 


…når du kommer hjem og  oppdager at det ENESTE du skulle ha i butikken, og som du gikk inn, kjøpte og betalte for ….IKKE befinner seg i posene dine….

Da vet du at det er snart jul da…

 

Har du kjent på julestresset disse dagene? 😉

Klarer du å GLEMME sjokolade i butikken?

 

Minner også om Frodiths Julekalender, hvis du ikke har vært innom allerede. Jeg har åpent til kl 22, det er bare å gå inn å melde seg på HER

 

 

 #sjokolade #glemsk #julemas #stress #julekalender

35 kommentarer
    1. Hehe, ja da veit man at det er jul! Har kjent litt på stresset de siste dagene jeg også, men her hjemme hos mamma har vi ganske lav puls heldigvis 🙂 I morgen derimot skal vi til byen, og da tror jeg det kan bli stress!

    2. margarites: Men tenk at jeg glemte det eneste jeg gikk for å kjøpe da 😀 Søndagen skal brukes til mest avslapping og kanskje LITT trening 😀 gå tur f eks. Må begynne litt 🙂 klemmer <3

    3. Oslopadde: Jeg tok kofferten i går, og det MÅ jeg. For her er alt for liten plass til at den kan stå … Og jeg fikk jammen i hus både det ene og andre. Og når jeg kom hjem fikk jeg etter noen sjokorunder servert mat her på sofaen. DET var deilig det 🙂 Klemmer til padda mi <3

    4. Kjenner igjen følelsen når jeg klarer å glemme noe på butikken. Heldigvis har det ikke skjedd ofte, men et par ganger. Tiden begynner liksom å løpe fra meg nå, men jeg har da klart å få i hus de siste gavene, jeg har pakket inn alt, og handlet julemiddagen. Nå gjenstår det verste…all ryddingen og det å finne frem julepynt. Mange kasser som må ned fra loftet for å plukke ut noe. Hvert år sier jeg at jeg skal rydde og kaste og lage litt bedre system til neste år…men hvert år blir det utsatt. Men en dag … 🙂 ha en fin søndag, slapp av og nyt den siste adventssøndagen. Klem 🙂

    5. Stakkars, stakkars deg! Men ser på en kommentar oppi her at alt er i orden nå. Godt du slapp med skrekken! 🙂 Jeg har ikke fått gjort NOE av det jeg skulle etter å ha vært på handletur i dag. Og etter å ha vært på jobbtur som jeg kom hjem fra i går, så står kofferten med åpent lokk og masse klær midt i stua her. Jeg ORKER ikke rydde. Satser på i morgen 🙂 DA skal jeg rydde, da 🙂
      God lørdagskveld til Frodith 🙂

    6. maiken: Hm….her kommer det bare mer og mer… Men jeg vet det hjelper når jeg begynner å trene litt, og det skal jeg over nyttår. Jeg har kjøpt ny sports-bh, og satser friskt på å bli litt bedre form igjen. Nå føler jeg meg som en sekk poteter, som en råtten sofa-pute osv… Og da hjelper bare sjokolade ;-D Men som sagt, trener jeg blir jeg mer flink med alt 🙂

    7. DU må i alle fall være stresset når du glemmer sjokolade….
      Si fra om du blir kvitt det sjokkosuget noengang. Det var i år det skjedde med meg…, blir liksom mindre og mindre sjokoladesug uten at jeg kan forklare det….

    8. morsmiddag: Så bra 🙂 Nå skal jeg ikke stresse så mye mer jeg heller. Men har hatt så mye jobbgreier at jeg ikke har hatt tid før nå 😛

    9. Men lille venn da, det er jo helt ille. Nå synes jeg herr Frodith får ta en tur ut og kjøpte litt til deg altså.Så kan du sitte med bena høyt å vente så lenge. Sjokoladeklem fra meg 🙂

    10. cuskima: Jepp, endelig kan jeg slappe av 😀 Butikken ligger to minutter herfra, jeg tåler å gå litt for å få den tilbake. Og det var litt kjedelig for jeg betalte jo for den også 😛

    11. eg pleier ikkje glemme så mye på butikken men hadde eg glemt sjokoladen hadde eg ikkje giddet gå tilbake 😀
      Eg har jo sjokoladekalender -eg orker jo ikkje spise den opp engang….neste år skal eg ha flaxkalender ingen snop i den vaffal :D:D
      Bra du fikk den da nå kan helgefreden senke seg <3

    12. renate1981: Ja, det kan du si!! Når det er det ENESTE man skal ha… Men skyldtes nok køen, de lange armene, posene osv…Betalte og gikk hjem uten.. 😀 Men har vært og hentet nå 🙂

    13. birdbay: Jeg gikk tilbake to minutter senere, er ikke så langt dit, bor jo midt i byen. Og jeg FIKK den i hånda, uten kvittering og alt. Jeg hadde jo betalt, men så stresset at glemte både kvittering og sjokoladen… 😀 Men nå er den i hus.. 😀

    14. Er det fysisk MOGLEG å gløyme SJOKOLADE på butikken? Det må vere det einaste eg veit at eg sjekkar er i posen før eg går til bilen 😉 Eg er lite stressa i desember, utanom rettearbeidet. Ikkje at eg er så effektiv, men eg TENKJER mykje på at eg vil rette ferdig før jul 🙂

    15. Uff da:) Glemme sjokolade? Nei det tror jeg ikke at jeg klarer:) hehe… Ha en strålende kveld, får håpe du har en kiosk i nærheten:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg