Trekning av kalendergave bak luke nr 19

I dag har IKKE vært noen god dag for Pepper… Først var det alt det greiene med Salt og håndballkampen… Og Pepper som forlot håndball-banen i skam.. (se morgeninnlegget..)

 

Og når vi skulle ut i dag, så klarte han å sette seg fast nå så voldsomt i døra…

Hodet er raskere enn rumpa liksom…

 


Og når jeg hadde kjøpt så fine votter i julegave til noen…så presset han seg jammen inn der….


Og enda litt lenger inn…. Og skulle faktisk ikke klare å komme ut igjen… Så jeg måtte DRA han ut igjen… etter halen… Og det liker han ikke veldig godt… 

 


På trikken måtte jo ALT utforskes….

 


..og han kilte seg HELT fast mellom to stolseter…Jammen flaks at ingen kom for å sette seg der akkurat da… 😉

 

Vel, så holdt han seg i ro mens jeg fikk fatt på de fleste julegavene…Men da vi kom inn døra hjemme her…


…Så satt han jammen fast IGJEN….

Han er litt sår i halsen og rar i fasongen… Og håper vel på et under… Og han VET det skal deles ut kalendergaver snart. Og det er luke nummer 19 som skal åpnes og en gave som skal avgårde, men før vi kan trekke vinneren: 

 

Her er svarene på dagens julenøtter: 

 

Dette var så klart: 

 

Og denne lille karen var en yngre utgave av: 

 

 

 

Og det vi måtte kjøpe var JULEGAVER

Og det har vi gjort…Så nå er vi klar for en rolig natt, etter kalender-vinneren er trukket….Og det skjer NÅ…

Jeg synes så synd på Pepper etter at han både ble plaget så veldig av Salt i dag tidlig, med håndball-målet og alt…OG fordi han satte seg så fast overalt , så jeg følte HAN fortjente å trekke dagens vinner.

Så nå er han på tur ned i lua…

Han spoler i vei…og i nå sitter han IKKE fast…Det er full fres og sparking med poter…Og jeg hører han snuser seg fram der i mørket… Og opp kommer han igjen… og han har med seg en fin-fin lapp…og på den står det :

 

Hurra, det ble din dag i dag!! Og en gave er snart på vei! Gratulerer!! Håper du vil like kalendergaven 🙂 Jeg har adressen din 😉 

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro at så mange er med fremdeles!   Jeg legger ut luke 20 i morgen tidlig, i 8-9-tida..siden det er helg og greier..;-)  Jeg har 4 kalender-gaver igjen som vil ut å reise så det er bare å melde seg på i morgen, om du har vært med før eller ikke. For nå er det siste innspurt!!!!

God natt så lenge og tusen takk for at du er med i kalendere min!!

 

#kalendergaver #trekning #julekalender #adventskalender

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg