Løfter i vintersolen :-)

Dette bildet ble tatt for nesten et år siden.. 4. januar i år….Rett over nyttår…Og det ligger liksom noen løfter i slik vintersol…og i et nytt år… 

Og jeg har bestemt meg for noe…man kan kalle det løfter eller hva man vil…Men jeg har NOEN ting jeg skal ta fatt på, for å gjøre hverdagen bedre. Planleggingen av dette startet i dag, med et lite innkjøp… Du får nok høre mer om det senere..

 

Hvertfall skal naturen brukes og kameraet gå varmt… Og Frodithen skal bli i kjempeform… 

I alle fall i bedre form enn den sofapute-formen jeg er i idag 😉

 

Har du hatt en bra dag?

Har du lagt noen planer for 2016?

 

Ps. Minner om Frodiths Julekalender, som du finner HER. Åpent fram til kl 22 😉

 

#løfter #nyttår #vinter #forsetter #endringer

 

 

42 kommentarer
    1. Laila MA: Jeg skal røre mer på meg igjen, det er helt sikkert. Denne høsten har vært helt utrolig stressende på jobb, men jeg bare MÅ begynne å trene igjen… Både kondis og muskler.. 🙂 Ha en fin dag 🙂

    2. etdiktomdagen: Ja,jeg vet jeg var i bedre form før. Jeg prøvde å jogge litt i høst, men fikk vondt i menisken med en gang. Det er også et problem når jeg går i fjellet. Og jeg liker jo godt fjellturer egentlig.. Vi skal gå cinque terre i Italia, hvis du har hørt om det? JEg og søsters <3

    3. maiken: Uff, ja skjønner det ikke er noe ok med mye regn, blir jo lei det når det er mye av det her også. Men det er ikke så lett når alle man kjenner bor i nærheten. Ikke lett å bryte opp..

    4. Det blir spennende å høre hva du har for planer, frodith. En av planene mine for 2016 er å starte opp igjen forsøket på å nå 100 turer ut i skog og mark. Er vel på ca. 50 nå hittil i år, så det gikk ikke så bra dette året 🙂
      Flotte bilder du hadde knipset der. God førjulssøndag 🙂

    5. SÅ bra da – at du ser det slik – at vondtene blir bedre ved trening – for det tror jeg på 🙂 Spennende med turen til 50 års dagen din da 🙂 Det gjør godt å trene – og jeg liker også å jogge innimellom selv om jeg heldst klatrer til fjells 🙂 Spennende!!

    6. Jeg har lurt litt på om jeg må flytte neste år, for er ikke sikker på om jeg vil bo i denne våte byen mer….Det blir vel kanskje bare med tanken, men hadde jeg ikke hatt stor familie her, hadde jeg nok gjort alvor av det…

    7. au…….har hatt brekte ribben og brist og begge deler er vondt..nesten verre med brist god bedring
      i helsebutikken vil de ikkje fortelle deg at vit D lager bein…de vil si bare kalsium,men det er jo grunnne til vi forkalkes.
      eg går bak på private 😀

    8. Sportsbher er de aller beste, selv når man sitter i sofaen 😀 Ja det har jeg såklart, den kom for noen dager siden :DDDD Goodklæmme <3 Vi rydder------>swooosj

    9. så utrolig koslige bilder,ja slik ser det ikke ut her iallefall med nesten 15+ ute.
      Det kan være fint å gi seg selv et løfte for det nye året )) jeg skal mest sansynlig begynne med behandling hos fysio i det nye året,og når jeg først har kommet i gang med det,skal eg bli flinkere å fortsette hjemme )) akkurat no har jeg også sofagris form ( med vondter overalt og slik kan mann ikke la det få fortsette å utvikle seg

    10. Så fint med løfter til seg selv. Litt trim er ikke dumt, det er trim å gå tur også, ta bilder, snike seg på dyr og fugler, hoppe og sprette litt, løpe noen ganger, kanskje finne fram skiene også! Ja, mulighetene i et nytt år, er mange. Jeg hadde en plan for dette året, og noe av det har jeg virkelig klart og andre ting skal jeg fortsette med. Ikke alle ganger jeg klarer mine forsetter, men det er ikke alltid like viktig heller. Det viktigste er at man prøver! Ha en god kveld. Klemmer fra meg 🙂 Bildet er like vakkert nå som i januar!

    11. ladyaugust: Ja, jeg skal begynne igjen. Du husker hvor flink jeg var?? Og nå er jeg så råtten i kroppen atte 😛 MÅ , så ikke skjelettet raser sammen, for det er det som er i ferd med å skje… Og jeg har kjøpt sports-bh i dag 😀 Har du fått pakke av meg? 🙂 Klemmergodsøsklemmen <3

    12. Hehe.. Vel, e fort gjort å skli ut igjen.. Vet ikke kor mange gang æ har bestemt mæ for å bli sunn å trimma, men hver gang har d gått galt ut.. Ønske dæ lykke til! Trur du klare d du bare vil…

    13. Eileen: Ja, jeg tenker også å bli i litt bedre form. Jeg er jo ikke syk på noen måte, men litt for dårlig i fysisk stand, får vondter overalt for ingenting, og det skulle jeg ikke trenge når jeg er 50 år snart bare 😀 Så mer trim og mindre sukker…IGJEN… Var flink for noen år siden 🙂 Klemmer igjen, nå må jeg snart trekke julekalenderen 🙂

    14. For ett nydelig bilde da!
      Æ har hatt en superfin dag, kosa mæ me ungan, pepperkakebaking å pepperkakehus, gavepakking osv.. En knallfin dag!
      Plana for 2016 ja… Vinne mange milliona i lotto e jo ett ønske, men dn eneste plan æ har e å bli o form.. 2015 har vært fantastisk, men 2016 ska bli bedre!
      Ønske dæ en flott lørdagskveld videre! Mange juleklemma fra nord til dæ!

    15. birdbay: Jeg pleier å være flink, de gangene jeg virkelig bestemmer meg for noe…Og det gjorde jeg NÅ , og den gangen jeg sluttet å røyke 😀 Og da holder jeg det 🙂 Fortsatt fin kveld du også 🙂 Klem <3

    16. ja er noe der og siden du ikkje er så mye i sol så trenger du vit D og omega3 i tillegg Det er vit D som bygger ben forresten og ikkje kalsium som vi er *lurt* til å tro…det er derfor vi knekker mer bein enn alle andre fordi vi ikkje får nok vitD ikkje fordi vi ikkje får nok kalsium…..ingen land i verden drikker mer melk pr voksen kvinne enn i Norge og alikevel er vi på knekketoppen. Trening hjelper og det gjør vitD og Omega3 også 😀
      eg har jo trapp opp i stuen og nå da eg rydder og styrer sånn så løpeg i den fjaksti ganger i timen hahaha trim tram :D:D

    17. For et fantastisk nydelig bilde:) Jeg håper jeg skal klare å komme meg litt mer ut av sofaen også fremover:) Men vi får se:) Jeg er ikke alltid like flink til å holde på disse nyttårsforsettene mine:) hehe… Ønsker deg en fortsatt herlig kveld:)

    18. annebe: Ja, litt trim 🙂 Skal noe kos i bursdagsuka mi, så jeg må trene meg opp. Uff, ikke noe fint med mamsen din da 🙁 Jeg er også litt på hugget når det blir noe med mamma, i tillegg til det vanlige….For hun er jo litt oppe i årene også.. Håper at moren din blir bedre igjen snart, ja man må ta en dag av gangen, hvis ikke blir ting for tungt. Det er en god leveregel, som jeg faktisk har lært av mamma <3 Ønsker deg en bedre kveld og morgendag <3 Stor klem <3

    19. etdiktomdagen: Ja det er egentlig litt trim på gang, mer turgåing, og hvis det blir fint i skogen skal jeg prøve å jogge litt igjen. Fikk så vondt i menisken i høst… Men jeg skal på en fin tur på 50-års dagen min, så jeg må trene meg opp 🙂 Og har kjøpt sports-bh igjen 🙂 Nå har ribbeinet mitt vært litt vondt siste uker, men DET må jo gi seg… Og jeg tror jeg får mye vondter, fordi jeg er for utrent 😛 Så det er bare å komme igang 🙂

    20. Nydelige bilder 🙂 Blir spennende å høre hva du skal i gang med på nyåret…litt trim av noe slag høres det ut som 🙂 Dagen har vært litt lei her….fikk litt dårlige nyheter ang mamma…men vi får ta en dag av gangen og håpe det går bra 🙂 Klem <3

    21. Åh så spennende å høre 🙂 Da skal du mere ut i naturen da tenker jeg <3 Men det blir gøy å få høre om når 2016 har kommet igang 🙂
      Nydelige bilder fra årets januar. Jeg er veldig glad i vinter når det er kaldt. Da får en masse herlige bilder 🙂
      Jeg tror mitt nye år blir helt annerledes enn noe annet år på mange mange år 🙂
      Løfter har jeg ikke 🙂
      Dagen har vært bra og jeg er nå totalt ferdig med julegaver 😀 Nå gjenstår juletreet - å få inn i stuen og pynte det <3 Freden senker seg. Jeg er bedre form for hver dag 🙂
      Ha en fortsatt flott lørdag 🙂
      Og jeg har vært innom kalenderen din jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg