Frodiths Julekalender- åpning av luke nr 21- kom inn, bli med :-)

I går var det IKKE noe greit her… Selv om Salt hadde vært med ut på lufting, er det akkurat som noe har “stukket henne”…Som om hun ikke får nok oppmerksomhet eler noe… 

For da Pepper lå syk, og de andre la seg sympati-syk med han, så føyk hun avgårde med meg. Og Salt ofret han ikke en tanke… før hun kom hjem igjen… Og fordi Pepper hadde vært litt øm her og der, etter han ble skviiiist i døra, hadde han fått ETT plaster av meg…For liksom å komme seg litt…. Hjelper ofte med et plaster..

 

Men da jeg og Salt kom fra butikken i går var det akkurat som hun gikk fra konseptene pga all sympatien og oppmerksomheten Pepper hadde fått… 

Hun gikk helt bananas med plasterlapp-esken!!! Hun plastret og klistret på han alle plastrene hun kunne få opp…Og surret han helt INN… 

 

Hun gjøv løs på han….Og snuten og hender fikk sitt, til han til slutt var helt kneblet og bundet fast…

 

Det hjalp ikke at det var Minions på mange av plasterlappene… Pepper PEP i fortvilelse: 

 

“Salt!! Slutt!! Hrmf.!! Hjelp meg fri… Ikke GJØØØØØR det mer da… GI DÆI!!!”

 

Til slutt så kom han seg løs, på egenhånd….Og da var det ikke godt å være Salt….

Han ETTER henne i full fart!!

 

Bortover teppet i en feiende fart ….

 

Med kurs for gardinene…. Også midt i kampen da!! 😮

 

Snakk om å ville ha oppmerksomhet da…Ikke skal man få se kampen i fred en gang…

 

Full fart oppover…. Salt først…. med Pepper i hælene…

 

Til slutt nådde han henne igjen….

 

sånn midtveis i gardinen…. Og fikk et tak i rumpa på henne…

 

Og hun mistet helt fotfestet!! “Hjælp!! Pepper!! Slipp!! Jeg ramler!!!”

 

Og det gjorde de…Med et “BUMS” datt de i bakken, begge to…Og lå der og rullet en stund… Til de kom på at nå hadde de vel gjort opp egentlig… Og de kom på at det snart var kalenderåpning og greier… 

Men før det kan deles ut en vinner for luke 21, så må du gjøre DIN jobb: 

 

 For å være med i trekningen av kalender-gave i kveld, må du gjøre noe så enkelt som å løse de tre små oppgavene under her. Jeg har jo hatt litt ulike ting,men alt for vanskelig har det vel ikke vært… KANSKJE øker jeg  på i vanskelighetsgrad etter hvert som jula nærmer seg. Vi får se..  Alle som har lyst kan være med på kalender-trekning, så sant de svarer riktig. Har du ikke blogg selv, er det lurt å legge igjen en mail-adresse, så jeg kan nå deg hvis du vinner 🙂

Ja, da kjører vi bare i gang:

Skriv svarene i kommentarfeltet. Det er LOV å kikke på andre, (jeg er ikke så streng på sånt ;-)….)  men  det er ikke alltid så lurt, for plutselig er det feil det de andre har svart 😉 Svaret på nøttene er “inngangsbilletten” til å være med i trekningen.

Du må svare før kl 22 i kveld, for da skjer trekningen. . Og vinneren av kalendergaven annonseres kort tid etterpå 🙂

Det er hjemmelagede kalendergaver 🙂

Så-da ønsker jeg alle lykke til! Nå er det bare å svare i vei! 😉

 

Ha en fin dag <3

 

#julekalender #adventskalender #kalender #gaver #rebuser #julenøtter

24 kommentarer
    1. Oi da, et skikkelig basketak! xD Du får skremme de med at nå kommer julenissen snart så det gjelder å være snille ^^
      1) Thomas Giertsen
      2) Julia Roberts
      3) Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith!

    2. Tjo og hei! Her er jeg igjen! 🙂 Håper jeg har vinnerlykken med meg i dag 🙂 Ha en fin kveld videre, og hils de ville rottene dine!
      1. Thomas Gjertsen
      2. Julia Roberts
      3. Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith!

    3. Henger meg med i dag også. 🙂
      1) Thomas Gjertsen
      2) Julia Roberts
      3) Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith!
      En fin kveld til deg og rottene.

    4. Prøver igjen 🙂
      1) Thomas Giertsen
      2) Julia Roberts
      3)Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith!

    5. #1 Thomas Gjertsen
      #3 Julia Roberts
      #3 Salt og pepper er MER enn nok krydder for Frodith!
      Ønsker deg en kjempe fin kveld 🙂
      GOD JUL 😀

    6. Thomas Gjertsen
      Nydelige vakre Julia Roberts
      Salt og Pepper er mer enn nok krydder for frodith hahahaha det tror eg på -de er jo rene pøblene 😛 :D:D:D men veldig skjønne da <3

    7. Skal si du får kjørt deg med de to villstyringene i hus! ikke fred å få til å se håndballkampen engang… De finner nå på mye morsomt da. Mine svar er
      1- Thomas Giertsen
      2- Julia Roberts
      3- Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith!
      Kan tenke meg at du trenger en skikkelig juleferie etter adventstiden med ale dyrene 🙂 Ha en fin mandag. Klem <3

    8. Hei!
      Nå er det bra gale…… du forstår det at jeg husker ikke om jeg svarte før i dag når jeg var inne…. men da hadde jeg vel funnet meg selv her på kommentarer 😀 !!! Måtte og få medisin for bihuler… men ellers bra fra streptokokkhals 🙂 Men ja….. er noe med den hukommelsen.
      Her kommer iallefall mine svar:
      1. Thomas Gjertsen
      2. Julia Roberts
      3. Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith!
      🙂 Bare noen dager igjen til julaften 🙂 Jippi!!!

    9. Haha, høres ut som ekte søskenkjærlighet det her:) 1. Thomas Gjertsen 2. Julia Roberts 3. Salt og pepper er mer enn nok krydder for frodith. Håper du får en super dag:) Og at barna dine er litt greiere med hverandre i dag:) Klem:)

    10. Den første er kanske sikkert Thomas Gjertsen og den andre Julia Roberts. Os så:
      Salt og pepper er Mer enn nok krydder for Frodith

    11. Oi, søskensjalusi er ikke greit, spesielt når én får mer oppmerksomhet enn den andre. Håper de ble gode venner etterpå! Mine svar idag:
      1) Thomas Giertsen
      2) Julia Roberts
      3) Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith!
      Ha en fortsatt fin dag, nå er det bare 3 dager igjen til julaften!🎄🎅

    12. 1) Thomas Gjertsen
      2) Julia Roberts
      3) Salt og pepper er MER enn nok krydder for frodith!
      Håper du får en fin dag, bare innom å sier hei idag nesten 🙂 Masse som skjer her idag! Klemmer <3

    13. Jaja når en våkner litt før 4 om morningen så får en nå slenge seg med denne gangen også! 🙂 haha
      Klarer ikke heelt og tilpasse meg klokkeslett endringene!! haha
      Nissen er tomas gjertsen – eller troor vertfall det er det han heter, meg og navn er ikke helt på lag :p
      Det er Julia Roberts Som liten
      ” salt og pepper er mer en nok salt for Frodith”

    14. Hei på deg
      Her kommer svarene fra Stusslifrua.
      1) Thomas Gjertsen
      2) Julia Roberts
      3) Salt og pepper er mer enn nok krydder for frodith
      Nå skal jeg ut å pynte inngangspartiet med granbar og så skal skal andre etasje gjøres klar til julen.
      Ha en strålende førjulsdag
      Mange klemmer

    15. God morgen 🙂 Jeg er litt tidlig på’n i dag. Skal til frisør! Gleder meg 🙂 Ellers har jeg nesten fri – må innom jobben et par timer, bare. Blir lat dag her. Har fått opp LITT julepynt, og må finne LITT til, men tar julepyntingen med stor ro 🙂
      Så var det kalendergjettingen: Er nissen Thomas Gjertsen, tro? 🙂 Og skuespilleren fra yngre dager er kanskje Julia Roberts? Og i hjertet står det ”Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith!”
      Ha en fin dag – i morgen tidlig snur sola 🙂

    16. Haha, ja jeg tviler ikke på at Salt og Pepper er MER enn nok krydder for Frodith. Hehe. Men han der nissen tok jeg ikek helt…liignet på Fridtjof fra kakekrigen, men tror ikke det var han, og litt på han med jule og påskenøttene, Roald Øyen, jaja, Julia Roberts er i hvert fall den unge jente. Tre dager igjen, jobber til 20 i dag, 19 i morgen og 18 på lilllejulaften, kjedelig med så sene vakter, så nå skal jeg rydde og vaske litt før jeg går på jobb. Ha en finfin mandag da. klemmer<3

    17. ikke greit å være oppmerksom syk hi hi,godt dei ble venner igjen )
      dagens svar er
      1 Thomas Giertsen
      2 Julia Roberts
      3 krydder for Frodith ! MER enn nok Salt og Pepper er

    18. Hmmmm …. stakkars ville rotter som gleder seg til jul….
      1. Thomas Gjertsen
      2. Åååååå. … hmmmm. … Julia Roberts
      3. Salt og pepper er mer enn nok krydder for Frodith!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg